Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 18.08.2016. 12:17

(HR) Nabavka usluga nadzora nad izgradnjom CGO Biljane Donje

Izvor: Official Journal of the European Union, 18.08.2016.

Hrvatska-Zadar: Usluge nadzora gradilišta

2016/S 158-286743

Poziv na nadmetanje

Usluge

Direktiva 2004/18/EZ

Odjeljak I.: Javni naručitelj

I.1)Naziv, adrese i kontakt(i)

Eko d. o. o., Zadar
20945013029
Ante Starčevića 1
Služba(e) za kontakt: Ured Direktora
Na pažnju (osoba za kontakt): Sašenka Korenov
23000 Zadar
Hrvatska
Telefon: +385 23493380
E-pošta: info@eko-go.hr
Telefaks: +385 23493383

Internetska adresa(e):

Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2016%2fS+002-0018194

Elektronička dostava ponuda i zahtjeva za sudjelovanje: https://eojn.nn.hr/Oglasnik

Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt

Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za natjecateljski dijalog i dinamički sustav nabave) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt

Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Navedena(e) služba(e) za kontakt

I.2)Vrsta javnog naručitelja
Tijelo kojime se upravlja na temelju javnog prava
I.3)Glavna djelatnost
Drugo: gospodarenje otpadom
I.4)Nabava u ime drugih javnih naručitelja
Javni naručitelj nabavlja u ime drugih javnih naručitelja: ne

Odjeljak II.: Predmet nabave

II.1)Opis
II.1.1)Naziv predmeta nabave koji je dodijelio javni naručitelj:
Pružanje usluge nadzora nad izgradnjom CGO Biljane Donje.
II.1.2)Vrsta ugovora i mjesto izvođenja radova, isporuke robe ili pružanja usluga
Usluge
Kategorija usluge br. 12: Arhitektonske usluge; inženjerske usluge i integrirane inženjerske usluge; prostorno planiranje i usluge krajobraznog inženjeringa; srodne znanstvene i tehničke savjetodavne usluge; usluge tehničkog ispitivanja i analize
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Mjesto pružanja usluge je Zadarska županija, sjedište tvrtke Eko d. o. o., Grad Zadar, lokacija Centra za gospodarenje otpadom i cijelo područje djelovanja naručitelja.

NUTS kod HR033

II.1.3)Podaci o ugovoru o javnoj nabavi, okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave (DSN)
Ova obavijest (poziv) uključuje sklapanje ugovora o javnoj nabavi
II.1.4)Podaci o okvirnom sporazumu
II.1.5)Kratak opis ugovora ili nabave(a)
Predmet nabave je pružanje usluge nadzora nad izgradnjom Centra za gospodarenje otpadom Biljane Donje.
II.1.6)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

71521000

II.1.7)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA): ne
II.1.8)Grupe
Ovaj predmet nabave podijeljen je na grupe: ne
II.1.9)Podaci o alternativnim ponudama (varijantama)
Alternativne ponude (varijante) su dopuštene: ne
II.2)Količina ili opseg predmeta nabave
II.2.1)Ukupna količina ili opseg:
U skladu s Troškovnikom i Projektnim zadatkom iz DZN-a.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 10 640 000 HRK
II.2.2)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.3)Podaci o obnavljanjima
Ovaj ugovor će se obnavljati: ne
II.3)Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Trajanje u mjesecima: 63 (od sklapanja ugovora)

Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci

III.1)Uvjeti koji se odnose na ugovor
III.1.1)Tražena jamstva :
1. Ponuditelj je obvezan dostaviti jamstvo u obliku bankarske garancije. U bankarskoj garanciji mora biti navedeno sljedeće: da je bankarska garancija neopoziva, bezuvjetna na „prvi poziv” i „bez prigovora” u visini od 532 000 HRK. Rok valjanosti bankarske garancije mora biti najmanje do isteka roka valjanosti ponude.
Ponuditelj kao jamstvo za ozbiljnost ponude može dati i novčani polog u iznosu od 532 000 HRK koji se uplaćuje putem naloga za plaćanje na račun Eko d. o. o., Zadar, IBAN naručitelja (HR2424070001100341431), poziv na broj 02 OIB ponuditelja, s naznakom: jamstvo za ozbiljnost ponude, evid. br. 02-16-VV-02.
Dokaz o uplati novčanog pologa ponuditelj je dužan priložiti u ponudi.
Ponuditelj koji ima sjedište izvan Republike Hrvatske, može dostaviti jamstvo banke u stranoj valuti u navedenom iznosu u kunskoj protuvrijednosti, odnosno može dati novčani polog u stranoj valuti u navedenom iznosu u kunskoj protuvrijednosti, ali se obračun u HRK obavlja po srednjem tečaju HNB-a na dan objave poziva na nadmetanje u Elektroničkom oglasniku javne nabave;
2. Odabrani ponuditelj će dostaviti jamstvo za uredno ispunjenje ugovora u obliku bankarske garancije u visini 5 % od ukupne vrijednosti ugovora o javnim uslugama. Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora predaje se u roku od 21 dan od dana potpisa ugovora o javnim uslugama, s rokom valjanosti do isteka ugovora. Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora naplatit će se u slučaju povrede ugovornih obveza.
III.1.2)Glavni uvjeti financiranja i načini plaćanja i/ili uputa na odgovarajuće odredbe koje to reguliraju:
Sredstva za financiranje realizacije cijelog Projekta uključivo i usluge nadzora koje su predmet ovog nadmetanja, osiguravaju se temeljem sporazuma o financiranju zaključenim između Europske unije i Republike Hrvatske. Rok, način i uvjeti plaćanja bit će usklađeni s rokovima definiranim ugovorom o dodjeli bespovratnih sredstava koji će se potpisati s Fondom za EU sufinanciranje. Plaćanje se vrši temeljem ovjerenih mjesečnih ili tromjesečnih situacija od strane naručitelja doznakom na žiro-račun izvršitelja. Plaćanje se vrši isključivo u valuti hrvatska kuna (HRK). Naručitelj se obvezuje dostavljene situacije ovjeriti ili osporiti u roku od 15 dana od dana primitka te ovjereni i neprijeporni dio isplatiti u roku od 60 dana od dana izdavanja računa. Predujam i traženje sredstava osiguranja plaćanja su isključeni.
Račun treba nasloviti na naručitelja s pozivom na broj Ugovora o javnim uslugama. Izvršitelj se obvezuje prilikom ispostavljanja računa priložiti specifikaciju iz koje je evidentno koje je usluge izvršitelj obavio i u kojem vremenskom razdoblju.
III.1.3)Pravni oblik koji će se poslije odabira zahtijevati od zajednice gospodarskih subjekata:
Ukoliko zajednička ponuda bude odabrana kao najpovoljnija, javni naručitelj će od zajednice ponuditelja zahtijevati određeni pravni oblik u mjeri u kojoj je to potrebno za zadovoljavajuće izvršenje ugovora o javnoj nabavi.
III.1.4)Ostali posebni uvjeti
Izvršenje ugovora podliježe posebnim uvjetima: ne
III.2)Uvjeti sudjelovanja
III.2.1)Osobna situacija gospodarskih subjekata, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: 1. Obvezni razlozi isključenja ponuditelja, te dokumenti kojima ponuditelj dokazuje da ne postoje razlozi za isključenje:
1. ako je gospodarski subjekt ili osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta pravomoćno osuđena za bilo koje od sljedećih kaznenih djela odnosno za odgovarajuća kaznena djela prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta ili države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta:
a) Prijevara (članak 236.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 247.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 252.), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 253.), zlouporaba u postupku javne nabave (članak 254.), utaja poreza ili carine (članak 256.), subvencijska prijevara (članak 258.), pranje novca (članak 265.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 291.), nezakonito pogodovanje (članak 292.), primanje mita (članak 293.), davanje mita (članak 294.), trgovanje utjecajem (članak 295.), davanje mita za trgovanje utjecajem (članak 296.), zločinačko udruženje (članak 328.) i počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja (članak 329.) iz Kaznenog zakona (NN br. 110/97, 27/98, 50/00, 129/00, 51/01, 111/03, 190/03, 105/04, 84/05, 71/06, 110/07, 152/08, 57/11, 77/11 i 143/12);
b) Prijevara (članak 224.), pranje novca (članak 279.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 293.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.a), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.b), udruživanje za počinjenje kaznenih djela (članak 333.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 337.), zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti (članak 338.), protuzakonito posredovanje (članak 343.), primanje mita (članak 347.) i davanje mita (članak 348.) iz Kaznenog zakona (NN br. 110/97, 27/98, 50/00, 129/00, 51/01, 111/03, 190/03, 105/04, 84/05, 71/06, 110/07, 152/08, 57/11, 77/11 i 143/12).
Gospodarski subjekt dužan je u ponudi dostaviti izjavu. Izjavu daje osoba po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta. Izjava ne smije biti starija od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave.
Javni naručitelj može tijekom postupka javne nabave radi provjere okolnosti iz čl. 67. st. 1. t. 1. Zakona o javnoj nabavi od tijela nadležnog za vođenje kaznene evidencije i razmjenu tih podataka s drugim državama za bilo kojeg ponuditelja ili osobu po zakonu ovlaštenu za zastupanje gospodarskog subjekta zatražiti izdavanje potvrde o činjenicama o kojima to tijelo vodi službenu evidenciju.
Ako nije u mogućnosti pribaviti potvrdu iz čl. 67. st. 4. Zakona, radi provjere okolnosti iz čl. 67. st. 1. t. 1. Zakona o javnoj nabavi javni naručitelj može od ponuditelja zatražiti da u primjerenom roku dostavi važeći:
— dokument tijela nadležnog za vođenje kaznene evidencije države sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta, ili
— jednakovrijedni dokument koji izdaje nadležno sudsko ili upravno tijelo u državi sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno u državi čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje dokument iz kaznene evidencije iz čl. 67. st. 1. t. 1. Zakona o javnoj nabavi, ili
— izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno u državi čiji je ta osoba državljanin ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno u državi čiji je ta osoba državljanin ne izdaju dokumenti iz čl. 67. st. 5. t. 1. i t. 2. Zakona ili oni ne obuhvaćaju sva kaznena djela iz čl. 67. st. 1. t. 1. Zakona o javnoj nabavi.
U slučaju zajednice ponuditelja, okolnosti iz ove točke utvrđuju se za sve članove zajednice ponuditelja pojedinačno.
2. ako gospodarski subjekt nije ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako mu prema posebnom zakonu plaćanje tih obveza nije dopušteno ili je odobrena odgoda plaćanja (primjerice u postupku predstečajne nagodbe). Za potrebe utvrđivanja traženih okolnosti gospodarski subjekt u ponudi dostavlja:
— potvrdu Porezne uprave o stanju duga koja ne smije biti starija od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave, ili
— važeći jednakovrijedni dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje potvrda iz čl. 67. st. 3. t. 1. Zakona o javnoj nabavi, ili
— izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, koje ne smiju biti starije od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje potvrda iz čl. 67. st. 3. t. 1. Zakona ili jednakovrijedni dokument iz čl. 67. st. 3. t. 2. Zakona o javnoj nabavi.
U slučaju zajednice ponuditelja, okolnosti iz ove točke utvrđuju se za sve članove zajednice ponuditelja pojedinačno.
3. ako je dostavio lažne podatke pri dostavi dokumenata.
Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz ove točke, gospodarski subjekt u ponudi dostavlja neovjerenu izjavu o istinitosti podataka. Ostali razlozi isključenja ponuditelja te dokumenti kojima ponuditelj dokazuje da ne postoje razlozi za isključenje.
Naručitelj će iz postupka javne nabave isključiti ponuditelja i u sljedećim slučajevima:
a) ako je nad njime otvoren stečaj, ako je u postupku likvidacije, ako njime upravlja osoba postavljena od strane nadležnog suda, ako je u nagodbi s vjerovnicima, ako je obustavio poslovne djelatnosti ili se nalazi u sličnom postupku prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta;
b) ako je nad njime pokrenut prethodni postupak radi utvrđivanja uvjeta za otvaranje stečajnog postupka ili postupak likvidacije po službenoj dužnosti ili postupak nadležnog suda za postavljanje osobe koja će njime upravljati ili postupak nagodbe s vjerovnicima ili se nalazi u sličnom postupku prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta.
Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz prve 2 točke, gospodarski subjekt dužan je u ponudi dostaviti:
— izvod iz sudskog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra države sjedišta gospodarskog subjekta koji ne smije biti stariji od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave, ili
— važeći jednakovrijedni dokument koji je izdalo nadležno sudsko ili upravno tijelo u državi sjedišta gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje izvod naveden gore u istom stavku pod 1. ovog DZN-a ili izvod ne sadrži sve podatke potrebne za utvrđivanje tih okolnosti, ili
— izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, koje ne smiju biti starije od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje gore spomenuti izvod ili jednakovrijedni dokument ili oni ne sadrže sve podatke potrebne za utvrđivanje gore navedenih okolnosti.
c) Ako je gospodarski subjekt pravomoćno osuđen za bilo koje od sljedećih kaznenih djela ili prekršaja u vezi s obavljanjem profesionalne djelatnosti, odnosno za odgovarajuće djelo prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta:
— dovođenje u opasnost života i imovine opće opasnom radnjom ili sredstvom (članak 215.), opasno izvođenje građevinskih radova (članak 221.), krivotvorenje službene ili poslovne isprave (članak 279.), ovjeravanje neistinitog sadržaja (članak 281.) iz Kaznenog zakona (NN br. 125/11, 144/12, 56/15, 61/15).
Naručitelj će isključiti ponuditelja iz postupka javne nabave ako je gospodarski subjekt:
— pravomoćno osuđen za kazneno djelo opasnog izvođenja građevinskih radova iz čl. 221. Kaznenog zakona (NN br. 125/11, 144/12, 56/15, 61/15), koji u osnovi glasi:
(1) Tko pri projektiranju, provođenju stručnog nadzora nad građenjem, građenju ili izvođenju pojedinih radova ili uklanjanju građevine, postupajući protivno propisima ili opće priznatim pravilima struke, izazove opasnost za život ili tijelo ljudi ili za imovinu većeg opsega, kaznit će se kaznom zatvora od 6 mjeseci do 5 godina;
(2) Tko kazneno djelo iz stavka 1. ovoga članka počini iz nehaja, kaznit će se kaznom zatvora do 3 godine.
— pravomoćno osuđen za kazneno djelo protupravne gradnje iz čl. 212. Kaznenog zakona (NN br. 125/11, 144/12, 56/15 i 61/15), koji u osnovi glasi:
Tko protivno propisima gradi građevinu u području koje je propisom ili odlukom nadležnog tijela proglašeno zaštićenom prirodnom vrijednosti, kulturnim dobrom ili drugim područjem od posebnog interesa za državu, kaznit će se kaznom zatvora od 6 mjeseci do 5 godina.
— pravomoćno osuđen za kazneno djelo zlouporabe u postupku javne nabave iz čl. 254. Kaznenog zakona (NN br. 125/11, 144/12, 56/15, 61/15) koji u osnovi glasi:
(1) Tko u postupku javne nabave stavi ponudu utemeljenu na zabranjenom dogovoru između gospodarskih subjekata koji ima za cilj da naručitelj prihvati određenu ponudu, kaznit će se kaznom zatvora od 6 mjeseci do 5 godina;
(2) Ako je kaznenim djelom iz stavka 1. ovoga članka pribavljena znatna imovinska korist ili je prouzročena znatna šteta, počinitelj će se kazniti kaznom zatvora od 1 do 10 godina;
(3) Počinitelj koji dobrovoljno spriječi da naručitelj prihvati ponudu iz stavka 1. ovoga članka može se osloboditi kazne.
Za potrebe utvrđivanja prethodno navedenih okolnosti gospodarski subjekt dužan je u ponudi dostaviti neovjerenu izjavu. Izjavu daje osoba po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta. Izjava ne smije biti starija od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave.
Naručitelj može tijekom postupka javne nabave radi provjere okolnosti iz treće točke od tijela nadležnog za vođenje kaznene evidencije i razmjenu tih podataka s drugim državama za bilo kojeg ponuditelja ili osobu po zakonu ovlaštenu za zastupanje gospodarskog subjekta zatražiti izdavanje potvrde o činjenicama o kojima to tijelo vodi službenu evidenciju.
Ako nije u mogućnosti pribaviti gore navedenu potvrdu, radi provjere okolnosti iz ove točke, naručitelj može od ponuditelja zatražiti da u primjerenom roku dostavi važeći:
— dokument tijela nadležnog za vođenje kaznene evidencije države sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta, ili
— jednakovrijedni dokument koji izdaje nadležno sudsko ili upravno tijelo u državi sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno u državi čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje dokument iz kaznene evidencije naveden gore u istom stavku pod 1., ili
— izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno u državi čiji je ta osoba državljanin ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno u državi čiji je ta osoba državljanin ne izdaju dokumenti navedeni gore u isto stavku pod 1. i 2. ili ne obuhvaćaju sva kaznena dijela navedena u ovoj točki.
d) Ako je gospodarski subjekt u posljednje 2 godine do početka postupka javne nabave učinio težak profesionalni propust koji naručitelj može dokazati na bilo koji način.
Težak profesionalni propust u smislu ove točke je postupanje gospodarskog subjekta u obavljanju njegove profesionalne djelatnosti protivno odgovarajućim propisima, kolektivnim ugovorima, pravilima struke ili sklopljenim ugovorima o javnoj nabavi, a koje je takve prirode da čini tog gospodarskog subjekta neprikladnom i nepouzdanom stranom ugovora o javnoj nabavi koji naručitelj namjerava sklopiti. Težak profesionalni propust kod izvršenja ugovora o javnoj nabavi je takvo postupanje gospodarskog subjekta koje ima kao posljedicu značajne i/ili opetovane nedostatke u izvršenju bitnih zahtjeva iz ugovora koji su doveli do njegova prijevremenog raskida, nastanka štete ili drugih sličnih posljedica. Postojanje teškog profesionalnog propusta dokazuje naručitelj na temelju objektivne procjene okolnosti svakog pojedinog slučaja. Ponuditelj ne dostavlja nikakve dokumente kojima dokazuje da ne postoje ostali razlozi isključenja iz četvrte točke.
U slučaju zajednice ponuditelja, okolnosti iz ovih točaka utvrđuju se za sve članove zajednice pojedinačno.
Uvjeti pravne i poslovne sposobnosti, te dokumenti kojima se dokazuje sposobnost
1. Svaki gospodarski subjekt mora u postupku javne nabave dokazati svoj upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta.
Upis u registar dokazuje se odgovarajućim izvodom, a ako se oni ne izdaju u državi sjedišta gospodarskog subjekta, gospodarski subjekt može dostaviti izjavu s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela. Izvod ili izjava kojom se dokazuje upis u registar ne smije biti starija od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave.
U slučaju zajednice ponuditelja, svi članovi zajednice obvezni su pojedinačno dokazati svoju sposobnost iz ove točke.
2. Dokaz o posjedovanju važećeg ovlaštenja ponuditelja u državi njegova sjedišta kako bi mogao izvršavati ugovor.
Ponuditelj mora dokazati da u državi svog sjedišta ima ovlaštenje za obavljanje poslova i djelatnosti stručnog nadzora građenja, odnosno da je registriran za djelatnost stručnog nadzora građenja te da ima zaposlenog ovlaštenog arhitekta ili ovlaštenog inženjera.
Da bi to dokazao, ponuditelj je u obvezi dostaviti važeću registraciju za obavljanje djelatnosti stručnog nadzora građenja sukladno Zakonu o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje (NN br. 78/15), a da ima zaposlenog ovlaštenog arhitekta ili ovlaštenog inženjera, ponuditelj potvrđuje dostavom elektroničkog zapisa ili potvrde o podacima evidentiranim u bazi podataka Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ili odgovarajućim dokazom države sjedišta ponuditelja kojim se dokazuje radno iskustvo stručnjaka ili drugi dokazom ili izjavom iz koje se može dokazati traženo.
Za potrebe obavljanja djelatnosti stručnog nadzora građenja strani ponuditelji sukladno poglavlju VIII. člancima 69. i 70. Zakona o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje (NN br. 78/15) mogu u Republici Hrvatskoj na privremenoj i povremenoj osnovi obavljati one poslove koje su prema propisima države u kojoj imaju sjedište ovlašteni obavljati, nakon što o tome obavijeste Ministarstvo izjavom u pisanom obliku. Uz izjavu strani ponuditelj mora priložiti isprave kojim se dokazuje: pravo obavljanja djelatnosti u državi sjedišta strane pravne osobe i da je osigurana od odgovornosti za štetu koju bi obavljanjem djelatnosti mogla učiniti investitoru ili drugim osobama.
Za potrebe dokazivanja, takvi ponuditelji u svojoj ponudi dostavljaju ekvivalentne dokumente iz matične države te Izjavu za obavljanje djelatnosti stručnog nadzora građenja – Obrazac 15. iz DZN-a.
Ukoliko važeća registracija ne bude izdana do trenutka potpisivanja ugovora s odabranim ponuditeljem, naručitelj će odbiti ponudu odabranog ponuditelja te ponovno izvršiti rangiranje ponuda.
Strana pravna osoba sa sjedištem u drugoj državi ugovornici EGP-a (države ugovornice Europskog gospodarskog prostora), koja obavlja djelatnost stručnog nadzora građenja može u Republici Hrvatskoj trajno obavljati djelatnost pod istim uvjetima kao i pravna osoba sa sjedištem u Republici Hrvatskoj, u skladu sa Zakonom o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje (NN br. 78/15) i drugim posebnim propisima.
Prema članku 71. strana pravna osoba sa sjedištem u trećoj državi koja u trećoj državi obavlja djelatnost stručnog nadzora građenja ima pravo u Republici Hrvatskoj pod pretpostavkom uzajamnosti privremeno ili povremeno obavljati tu djelatnost u skladu sa Zakonom o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje (NN br. 78/15) i drugim posebnim propisima.
Sukladno člancima 60., 61., 62., 63., 64. i 65. Zakona o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje (NN br. 78/15) ovlaštena fizička osoba iz druge države ugovornice EGP-a ima pravo u Republici Hrvatskoj trajno obavljati poslove stručnog nadzora građenja u svojstvu ovlaštene osobe pod strukovnim nazivom koje ovlaštene osobe za obavljanje tih poslova imaju u Republici Hrvatskoj, ako je upisana u imenik stranih ovlaštenih voditelja arhitekata, odnosno ovlaštenih inženjera odgovarajuće komore, u skladu s posebnim zakonom kojim se uređuje udruživanje u Komoru.
Ovlaštena fizička osoba iz države ugovornice EGP-a ima pravo u Republici Hrvatskoj povremeno ili privremeno obavljati poslove stručnog nadzora građenja u svojstvu odgovorne osobe pod strukovnim nazivom koji ovlaštene osobe za obavljanje tih poslova imaju u Republici Hrvatskoj, ako prije početka prvog posla izjavom u pisanom ili elektroničkom obliku izvijesti o tome odgovarajuću komoru, uz uvjet da:
— ima stručne kvalifikacije potrebne za obavljanje poslova stručnog nadzora građenja u skladu s posebnim zakonom kojim se uređuje priznavanje inozemnih stručnih kvalifikacija i drugim posebnim propisima,
— je osigurana od profesionalne odgovornosti za štetu koju bi obavljanjem poslova stručnog nadzora građenja u svojstvu odgovorne osobe mogla učiniti investitoru ili drugim osobama.
Uz prethodnu izjavu iz članka 61. Zakona o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje (NN br. 78/15) podnositelj mora priložiti:
— dokaz o državljanstvu,
— potvrdu kojom se potvrđuje da u državi ugovornici EGP-a obavlja poslove stručnog nadzora građenja u svojstvu ovlaštene osobe,
— uvjerenje/dokaz o nekažnjavanju, odnosno da nije izrečena mjera privremenog ili trajnog oduzimanja prava na obavljanje profesije, s obzirom da se radi o profesiji iz sigurnosnog sektora,
— ovlaštenje za obavljanje poslova provođenja stručnog nadzora građenja u svojstvu odgovorne osobe u državi iz koje dolazi,
— dokaz da je osiguran od profesionalne odgovornosti, primjereno vrsti i stupnju opasnosti, za štetu koju bi obavljanjem poslova stručnog nadzora građenja u svojstvu odgovorne osobe mogao učiniti investitoru ili drugim osobama.
Ako se u državi iz koje dolazi strana ovlaštena osoba poslovi stručnog nadzora građenja obavljaju bez posebnog ovlaštenja uz prijavu se prilaže dokaz da je podnositelj prijave poslove stručnog nadzora građenja u svojstvu odgovorne osobe obavljao u punom ili nepunom radnom vremenu istovjetnog ukupnog trajanja najmanje godinu dana u zadnjih 10 godina u državi članici u kojoj ta profesija nije regulirana.
Stranoj ovlaštenoj osobi priznaje se sklopljeni ugovor o profesionalnom osiguranju u drugoj državi ugovornici EGP-a, u kojoj ima poslovni nastan, ako je osiguranik pokriven jamstvom koje je jednakovrijedno ili bitno usporedivo s obzirom na namjenu ili pokriće koje se osigurava, pri čemu iznos osiguranja ne može biti manji od 1 000 000 HRK. U slučaju djelomične jednakovrijednosti strana ovlaštena osoba dužna je dodatno se osigurati za pokriće nepokrivenih aspekata: osiguranog rizika, osigurane gornje granice jamstva ili mogućeg isključenja iz pokrića.
Izjava iz članka 61. navedenog Zakona podnosi se za svaku godinu u kojoj podnositelj namjerava privremeno ili povremeno pružati usluge u Republici Hrvatskoj.
Komora ocjenjuje je li riječ o povremenom obavljanju poslova u smislu članka 61. navedenog Zakona prema okolnostima pojedinog slučaja.
Povodom izjave iz članka 61. navedenog Zakona, Komora u skladu s odredbama posebnog zakona kojim se uređuje priznavanje inozemnih stručnih kvalifikacija i drugim posebnim propisima provjerava ispunjava li podnositelj propisane uvjete za povremeno, odnosno privremeno obavljanje poslova stručnog nadzora građenja i o tome izdaje potvrdu. Prilikom podnošenja prve izjave iz članka 61. Zakona Komora obvezno provodi postupak provjere inozemne stručne kvalifikacije u skladu s odredbama posebnog zakona kojima se uređuje priznavanje inozemnih stručnih kvalifikacija i drugim posebnim propisima, s obzirom da se radi o profesijama koje imaju utjecaja na sigurnost.
Za potrebe dokazivanja, takvi ponuditelji u svojoj ponudi dostavljaju ekvivalentne dokumente iz matične države te Izjavu za povremeno ili privremeno obavljanje poslova stručnog nadzora građenja – Obrazac 16. iz DZN-a.
Ukoliko važeća potvrda Komore ne bude izdana do trenutka potpisivanja ugovora s odabranim ponuditeljem, naručitelj će odbiti ponudu odabranog ponuditelja te ponovno izvršiti rangiranje ponuda.
Ukoliko je sposobnost iz druge točke potrebna samo za izvršavanje dijela predmeta nabave, tada tu sposobnost dokazuje onaj član zajednice ponuditelja i/ili podizvoditelj koji će izvršavati taj dio predmeta nabave.
III.2.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: Gospodarski subjekti dokazuju svoju financijsku sposobnost sljedećim dokazima koji se dostavljaju u ponudi redoslijedom kojim su navedeni:
Ponuditelj ispunjava uvjet boniteta ako je u svakoj od posljednje 3 financijske godine (2013., 2014. i 2015.) imao promet pojedinačno jednak ili veći od polovice iznosa procijenjene vrijednosti ovog predmeta nabave (bez PDV-a).
Ponuditelj gore navedeni uvjet dokazuje bilancom i računom dobiti i gubitka, odnosno odgovarajućim financijskim izvještajem za 2013., 2014. i 2015. godinu ako je njihovo objavljivanje propisano u zemlji sjedišta gospodarskog subjekta te izjavom o visini ukupnog prometa gospodarskog subjekta u 2013., 2014. i 2015. godini.
Izjava mora biti potpisana od ovlaštene osobe i ovjerena žigom ponuditelja (ako ponuditelj u državi svog sjedišta mora imati žig), a bilance i računi dobiti i gubitka odnosno financijski izvještaji moraju još biti i ovjereni od nadležnog tijela (Porezna uprava, FINA, itd.). Dokumenti kojima se dokazuje ispunjavanje uvjeta iz ove točke dostavljaju se za svaku navedenu godinu posebno, dok se izjava o visini ukupnog prometa daje za traženo razdoblje (2013., 2014. i 2015. zajedno).
Minimalna(e) razina(e) sposobnosti koja se zahtijeva: Zahtijevanom minimalnom razinom financijske sposobnosti naručitelj se osigurava da će ponuditelj biti financijski sposoban izvršiti predmet nabave u ugovorenom roku. Traženim ukupnim prometom za posljednje 3 dostupne financijske godine, Ponuditelj jamči da je financijski sposoban izvršiti ugovor o javnoj nabavi na način da neće dovesti u opasnost svoje ili poslovanje naručitelja. Naručitelj je mišljenja da samo ponuditelji koji u svakoj od posljednje 3 godine imaju ostvaren promet u iznosu od minimalno 5 320 000 HRK mogu podmirivati svoje obveze – redovno isplatiti plaće zaposlenicima te samostalno nabaviti sve potrebno za izvršenje predmetnih usluga.
III.2.3)Tehnička sposobnost
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva:
1. Ponuditelj je obvezan dostaviti popis ugovora o pružanju usluga nadzora nad izgradnjom objekata na području gospodarenja otpadom i/ili objekata sustava vodoopskrbe i odvodnje i/ili industrijskih/energetskih postrojenja i/ili infrastrukturnih objekata na kojima su se radovi izvodili prema FIDIC tipu ugovora ili „jednakovrijednom” međunarodno priznatom ugovoru izvršenih u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 5 godina koje prethode toj godini.
Popis ugovora sadrži iznos, datum pružene usluge i naziv druge ugovorne strane.
Ako je druga ugovorna strana naručitelj u smislu Zakona o javnoj nabavi, popis kao dokaz o uredno pruženoj usluzi sadrži ili mu se prilaže potvrda potpisana ili izdana od naručitelja. Ako je druga ugovorna strana privatni subjekt, popis kao dokaz o uredno pruženoj usluzi sadrži ili mu se prilaže potvrda tog subjekta, a u nedostatku iste, vrijedi izjava gospodarskog subjekta uz dokaz da je potvrda zatražena. Ako je potrebno, naručitelj može izravno od druge ugovorne strane zatražiti provjeru istinitosti potvrde.
2. Navod o ključnim stručnjacima koji će biti uključeni u ugovor, neovisno o tome pripadaju li oni gospodarskom subjektu, a posebice osobama odgovornima za kontrolu kvalitete odgovornih za pružanje usluge.
Ponuditelj je u obvezi dostaviti popis s podacima o stručnom kadru koji će sudjelovati u realizaciji usluga (uz popis priložiti životopise predloženih stručnih osoba). Popisu stručnog kadra (ključnih stručnjaka) se prilažu životopisi (Obrazac životopisa stručnog kadra, Obrazac 9).
Gospodarski subjekt dužan je u ponudi dostaviti izjavu kojom treba dokazati da ima ili će imati na raspolaganju sve tražene ključne stručnjake koji su ili će biti ugovorno vezani za ponuditelja te će biti na raspolaganju ponuditelju za izvršavanje usluga koji su predmet nabave, za vrijeme trajanja ugovora. U toj izjavi mora navesti osobe odgovorne za pružanje usluga uz naznaku obrazovnih i stručnih kvalifikacija za svaku osobu, naznaku poslova na kojima su radile stručne osobe i u kojem vremenskom razdoblju. Izjava mora biti ovjerena od strane gospodarskog subjekta ponuditelja (potpis osobe ovlaštene za zastupanje i pečat). Izjavi je potrebno priložiti životopise, diplome i tražena ovlaštenja stručnih osoba koje će sudjelovati u Projektu, a iz kojih je vidljivo stečeno obrazovanje i iskustvo navedeno u izjavi.
Za niže navedene ključne stručnjake ponuditelj mora priložiti odgovarajući dokaz, odnosno izjavu potpisanu (vidi priloženi Obrazac 13.) od svakog ključnog stručnjaka pojedinačno, kojom potvrđuju da će biti na raspolaganju ponuditelju u svrhu izvršenja ovog ugovora o javnoj nabavi tijekom cijelog trajanja Projekta.
Za dokazivanje specifičnog stručnog iskustva, ponuditelj je dužan životopisima priložiti ovjerene potvrde naručitelja (odnosno druge ugovorne strane) iz kojih je vidljivo da je ponuditeljev stručni kadar izvršio ugovore u svojstvu kako je navedeno u odgovarajućim životopisima pod točkom 11. (Specifično stručno iskustvo) u predloženom obrascu naručitelja (obrazac 9.), a temeljem kojih će naručitelj izvršiti ocjenjivanje ključnih stručnjaka, sukladno točki 6.6.1. DZN-a.
Izvršeni ugovori stručnog kadra navedeni u točki 11. životopisa, a za koje nisu priložene odgovarajuće potvrde naručitelja neće biti uzete u obzir pri ocjenjivanju pristiglih ponuda.
Naručitelj je odredio 4 profila ključnih stručnjaka te iskustvo i specifična znanja koja moraju imati kako bi osigurali kvalitetno pružanje usluga koje su predmet nabave. Napominje se kako jednoj fizičkoj osobi nije dozvoljeno obavljati više od 1 dolje navedene funkcije.
Ključni stručnjak 1: Glavni nadzorni inženjer
Sudjelovanje u projektu: okvirno 700 radnih dana.
Ključni stručnjak 1 će biti zadužen za koordinaciju cjelokupnog projekta i realizaciju ugovora, za provedbu kontrole kvalitete izgradnje te za njezin pravovremeni dovršetak. Obavljat će ulogu glavnog nadzornog inženjera. On će općenito biti odgovoran naručitelju kao glavni nadzorni inženjer za stalnu provedbu nadzora projektiranja i građenja od strane svih ostalih nadzornih inženjera, izvođenje radova sukladno ugovoru, provjeru i verifikaciju privremenih i okončanih situacija Izvođača, izdavanje potvrda o pokusnom radu, izdavanje potvrda o testovima po i nakon dovršetka, izdavanje potvrda o preuzimanju, koordinaciju tehničkih pregleda i ishođenja uporabnih dozvola te provedbu nadzora tijekom Razdoblja obavještavanja o nedostacima.
Kvalifikacije i vještine:
— visoka stručna sprema odnosno završen preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili specijalistički diplomski stručni studij u znanstvenom polju građevinarstva, zvanje: dipl. ing. građ., mag. ing. aedif., struč. spec. ing. aedif. ili u znanstvenom polju strojarstva, zvanje: dipl. ing. stroj., mag. ing. mech. struč. spec. ing. mech. ili u znanstvenom polju elektrotehnike, zvanje: dipl. ing. el., mag. ing. el., struč. spec. ing. el. ili u znanstvenom polju arhitekture, zvanje: dipl. ing. arh, mag. ing. arch (najmanje 300 ECTS bodova),
— mora posjedovati pravo uporabe strukovnog naziva „ovlašteni inženjer” ili „ovlašteni arhitekt” sukladno Zakonu o o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje (NN br. 78/15).
Općenito radno iskustvo:
— minimalno 5 godina radnog iskustva u struci.
Ključni stručnjak 2: Nadzorni inženjer za građevinske radove
Sudjelovanje u projektu: okvirno 300 radnih dana
Ključni stručnjak 2 će obavljati ulogu nadzornog inženjera nad projektiranjem i izvođenjem građevinskih radova na izgradnji CGO-a. On će kao nadzorni inženjer sudjelovati u provedbi nadzora tijekom projektiranja i građenja, nadzoru nad izvođenjem građevinskih radova sukladno ugovoru, provjeri i verifikaciji privremenih i okončanih situacija Izvođača, izdavanju potvrda o pokusnom radu, izdavanju potvrda o testovima po i nakon dovršetka, izdavanju potvrda o preuzimanju, koordinaciji tehničkih pregleda i ishođenja uporabnih dozvola te provedbi nadzora tijekom Razdoblja obavještavanja o nedostacima.
Kvalifikacije i vještine:
— visoka stručna sprema odnosno minimalno završen preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili specijalistički diplomski stručni studij građevinarstva (najmanje 300 ECTS bodova),
— mora posjedovati pravo uporabe strukovnog naziva „ovlašteni inženjer građevinarstva” sukladno Zakonu o o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje (NN br. 78/15).
Općenito radno iskustvo:
— minimalno 5 godina radnog iskustva u struci.
Ključni stručnjak 3: Nadzorni inženjer za elektrotehničke radove
Sudjelovanje u projektu: okvirno 200 radnih dana
Ključni stručnjak 3 će obavljati ulogu nadzornog inženjera nad elektrotehničkim radovima tijekom projektiranja i izvođenja radova na izgradnji CGO. On će kao nadzorni inženjer sudjelovati u provedbi nadzora tijekom projektiranja i građenja, nadzoru nad izvođenjem elektrotehničkih radova sukladno ugovoru, provjeri i verifikaciji privremenih i okončanih situacija Izvođača, izdavanju potvrda o pokusnom radu, izdavanju potvrda o testovima po i nakon dovršetka, izdavanju potvrda o preuzimanju, koordinaciji tehničkih pregleda i ishođenja uporabnih dozvola te provedbi nadzora tijekom Razdoblja obavještavanja o nedostacima.
Kvalifikacije i vještine:
— visoka stručna sprema odnosno minimalno završen preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili specijalistički diplomski stručni studij u trajanju od minimalno 4 godine u znanstvenom polju elektrotehnike, zvanje dipl. ing. elektrotehnike, mag. ing. el., struč. spec. ing. el. (najmanje 300 ECTS bodova),
— mora posjedovati pravo uporabe strukovnog naziva „ovlašteni inženjer elektrotehnike” sukladno Zakonu o o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje (NN br. 78/15).
Općenito radno iskustvo:
— minimalno 5 godina radnog iskustva u struci.
Ključni stručnjak 4: Nadzorni inženjer za strojarske radove
Sudjelovanje u projektu: okvirno 200 radnih dana
Ključni stručnjak 4 će obavljati ulogu nadzornog inženjera nad strojarskim radovima na izgradnji CGO-a. On će kao nadzorni inženjer sudjelovati u provedbi nadzora tijekom projektiranja i građenja, nadzoru nad izvođenje strojarskih radova sukladno ugovoru, provjeri i verifikaciji privremenih i okončanih situacija Izvođača, izdavanju potvrda o pokusnom radu, izdavanju potvrda o testovima po i nakon dovršetka, izdavanju potvrda o preuzimanju, koordinaciji tehničkih pregleda i ishođenja uporabnih dozvola te provedbi nadzora tijekom Razdoblja obavještavanja o nedostacima.
Kvalifikacije i vještine:
— visoka stručna sprema odnosno minimalno završen preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili specijalistički diplomski stručni studij u trajanju od minimalno 4 godine u znanstvenom polju strojarstva, zvanje: dipl. ing. stroj., mag. ing. mech., struč. spec. ing. mech. (najmanje 300 ECTS bodova),
— mora posjedovati pravo uporabe strukovnog naziva „ovlašteni inženjer strojarstva” sukladno Zakonu o o poslovima i djelatnostima prostornog uređenja i gradnje (NN br. 78/15).
Općenito radno iskustvo:
— minimalno 5 godina radnog iskustva u struci.
1 osoba može biti kandidirana samo za jednu poziciju navedenih ključnih stručnjaka 1 – 4.
Neključni stručnjaci
Životopise „neključnih stručnjaka” koji nisu ključni stručnjaci nije potrebno dostaviti prije potpisivanja ugovora. Njih nije potrebno uključiti u ponudu. Ponuditelj će izabrati i angažirati „neključne stručnjake” po potrebi u skladu s profilima identificiranim u Projektnom zadatku. Izbor ostalih stručnjaka podliježe odobrenju od strane naručitelja. Izvršitelj mora osigurati okvirno 1250 radnih dana predviđenih za ostale stručnjake u skladu s potrebom. Mjesto rada ostalih stručnjaka je 100 % Zadarska županije.
Vezano uz vrstu i opseg radova predviđa se sudjelovanje minimalno sljedećih „ostalih stručnjaka”:
— arhitekt,
— stručnjak za građevinarstvo (konstrukcija, završni radovi, itd.),
— stručnjak za rješavanje pritužbi Izvođača („claim expert”),
— stručnjak za geomehaniku,
— geodet,
— pravni stručnjak za FIDIC sporove,
— stručnjak za zaštitu okoliša,
— koordinator zaštite na radu u fazi izvođenja radova (koordinator II),
— hortikultura/agronom,
— stručnjak za zaštitu od požara,
— stručnjak za fiziku zgrade (toplinska zaštita i zaštita od buke),
— stručnjak za promet,
— stručnjak za pročišćavanje otpadnih voda,
— stručnjak za mehaničko-biološku obradu otpada,
— stručnjak za odlagališni plin,
— stručnjak za automatizaciju,
— administrativno i popratno osoblje,
— i drugi stručnjaci u skladu s potrebom i pismenim odobrenjem naručitelja.
Odabrani ponuditelj će nakon sklapanja Ugovora o javnim uslugama biti u obvezi za „neključne stručnjake”,Naručitelju ponuditi minimalno 2 osobe, uključujući CV, pri čemu će odabranog „neključnog stručnjaka” naručitelj pismeno odobriti Izvršitelju usluga.
Kvalifikacije, vještine i opće stručno iskustvo koje će se između ostalog tražiti od „neključnih” stručnjaka (osim Koordinator II zaštite na radu):
— visoka stručna sprema odnosno minimalno završen preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili specijalistički diplomski stručni studij (min. 300 ECTS bodova) na odgovarajućem području,
— najmanje 5 godina radnog iskustva.
Koordinator zaštite na radu u fazi izvođenja radova morati će zadovoljiti sljedeće kvalifikacije, vještine i opće stručno iskustvo:
— koordinatora zaštite na radu u fazi izvođenja radova (tj. koordinatora II) na svim gradilištima u okviru svih ugovora o izvođenju radova koji su predmet nadzora u okviru ovog Ugovora.
Kvalifikacije i vještine:
— položen stručni ispit za koordinatora za zaštitu na radu (uvjerenje o položenom stručnom ispitu izdano od strane nadležnog Ministarstva, odnosno odgovarajući dokaz prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta – obvezno priložiti životopisu).
Općenito stručno iskustvo:
— 2 godine radnog iskustva u poziciji koordinatora zaštite na radu.
Specifično stručno iskustvo:
— rad na poziciji koordinatora zaštite na radu u fazi izvođenja radova (koordinator II) na min. 1 projektu.
U slučaju da odabrani ponuditelj želi promijeniti stručno osoblje koje je nominirao u svojoj ponudi, za to mora ishoditi prethodnu suglasnost naručitelja navodeći detalje o kadru koji namjerava uvesti u izvršenje Ugovora.
Minimalna(e) razina(e) sposobnosti koja se zahtijeva:
Gospodarski subjekt mora dostaviti potvrdu o najmanje 1 uredno ispunjenom ugovoru, a najviše 5 uredno ispunjenih ugovora.
Priloženom potvrdom gospodarski subjekt mora dokazati sljedeće:
— da je izvršio najmanje 1 ugovor o pružanju usluga nadzora nad izgradnjom objekata na području gospodarenja otpadom i/ili objekata vodoopskrbe i odvodnje i/ili industrijskih/energetskih postrojenja i/ili infrastrukturnih objekata na kojima su se radovi izvodili prema FIDIC tipu ugovora ili „jednakovrijednom” međunarodno priznatom ugovoru.
Vrijednost ugovora (1, odnosno najviše 5 ugovora u zbroju) mora biti ista ili veća od iznosa procijenjene vrijednosti ovog predmeta nabave (10 640 000 HRK).
Zahtijevanom minimalnom razinom tehničke i stručne sposobnosti naručitelj se osigurava da će ponuditelj biti tehnički i stručno sposoban pružiti uslugu koja je predmet nabave u sukladnosti s traženim zahtjevima i rokovima te ponuditelj dokazuje primjereno iskustvo, što ulijeva sigurnost da će ponuditelj (ukoliko bude izabran) pružiti uslugu kvalitetno, stručno, pravovremeno i profesionalno.
Za dokazivanje dobro izvršenih usluga iz ove točke određen je duži rok (5 godina) od minimalnog određenog Zakonom o javnoj nabavi (3 godine), a uslijed složenosti predmeta nabave. Određivanjem dužeg vremenskog perioda u obzir se uzima kako su slične građevine malobrojne te je vremenski period njihove realizacije dug pa se ovakvim uvjetom otvara mogućnost sudjelovanja većeg broja ponuditelja, odnosno osigurava se odgovarjuća razina natjecanja.
Ponuditelj koji ima sjedište izvan Republike Hrvatske, kao dokaz tehničke i stručne sposobnosti može imati iskazanu vrijednost ugovora u stranoj valuti, ali se obračun u HRK, u svrhu ocjene sposobnosti ponuditelja prilikom pregleda i ocjene ponude, obavlja po srednjem tečaju HNB-a na dan objave poziva na nadmetanje u Elektroničkom oglasniku javne nabave.
III.2.4)Podaci o rezerviranim ugovorima
III.3)Posebni uvjeti za ugovore o javnim uslugama
III.3.1)Podaci o određenoj profesiji
Izvršenje usluge ograničeno je za određenu profesiju: ne
III.3.2)Osobe odgovorne za izvršenje usluge
Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga: ne

Odjeljak IV.: Postupak

IV.1)Vrsta postupka
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.2)Ograničenje broja gospodarskih subjekata kojima će se dostaviti poziv na dostavu ponude, na pregovaranje ili na sudjelovanje u dijalogu
IV.1.3)Smanjivanje broja gospodarskih subjekata tijekom pregovaranja ili dijaloga
IV.2)Kriteriji za odabir ponude
IV.2.1)Kriteriji za odabir ponude

Ekonomski najpovoljnija ponuda u odnosu na kriterije niže navedene

1. 1. Iskustvo i kadrovska sposobnost ponuditelja 50 % (maksimalno 50 bodova). Značaj 50

2. 2. Metodologija i razumijevanje ciljeva usluge, plan rada i uključenost osoblja 20 % (maksimalno 20 bodova). Značaj 20

3. 3. Financijska ponuda (cijena ponude) 30 % (maksimalno 30 %). Značaj 30

 

IV.2.2)Podaci o elektroničkoj dražbi
Provodi se elektronička dražba: ne
IV.3)Administrativni podaci
IV.3.1)Evidencijski broj koji je dodijelio javni naručitelj:
02-16-VV-02
IV.3.2)Ranija objava(e) vezana uz isti ugovor
ne
IV.3.3)Uvjeti za preuzimanje dokumentacije za nadmetanje i dodatne dokumentacije ili opisne dokumentacije
Dokumentacija se naplaćuje: ne
IV.3.4)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
26.9.2016 - 12:00
IV.3.5)Datum slanja poziva na dostavu ponuda, na pregovaranje ili na sudjelovanje u dijalogu odabranim natjecateljima
IV.3.6)Jezik(ci) na kojem(ima) ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju biti sastavljeni
hrvatski.
IV.3.7)Rok valjanosti ponude
danima: 120 (od isteka roka za dostavu ponuda)
IV.3.8)Uvjeti za javno otvaranje ponuda
Datum: 26.9.2016 - 12:00

Mjesto:

Eko d. o. o., Ante Starčevića 1, HR-23000 Zadar.

 

Odjeljak VI.: Dopunski podaci

VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ovaj ugovor će se obnavljati: ne
VI.2)Podaci o fondovima Europske unije
Ugovor je u vezi s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: da
Uputa na projekt(e) i/ili program(e): Projekt CGO „Biljane Donje” se sufinancira sredstvima EU u sklopu Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020., Prioritetna os 6 – Zaštita okoliša i održivost resursa, Investicijski prioritet 6i – Ulaganje u sektor otpada kako bi se ispunili zahtjevi pravne stečevine Unije u području okoliša i zadovoljile potrebe koje su utvrdile države članice za ulaganjem koje nadilazi te zahtjeve, Specifični cilj 6il – Smanjena količina otpada koji se odlaže na odlagališta.
VI.3)Dodatni podaci
VI.4)Žalbeni postupak
VI.4.1)Tijelo nadležno za žalbeni postupak

Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933

VI.4.2)Podnošenje žalbe
Detaljnji podaci o roku(ovima) za podnošenje žalbe: Nezadovoljna strana može izjaviti žalbu na način i u rokovima propisanim ZJN-om, tijelu nadležnom za rješavanje žalbi u postupcima javne nabave.
VI.4.3)Služba od koje se mogu dobiti podaci o podnošenju žalbe
VI.5)Datum slanja ove objave:
16.8.2016

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: