Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 30.08.2016. 13:31
Nabavka usluga resertifikacije i nadzornog audita sistema ISO 9001:2015 i ISO 14001:2009
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1179-7-2-216-3-103/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JP KOMUNALNO BRČKO DOO
IDB/JIB 4600244130005
Kontakt osoba Vedrana Dragičević
Adresa Tina Ujevića br.66
Poštanski broj 76000 Brčko (sp bl)
Opština/Grad Brčko Distrikt
Telefon (049) 216-349
Faks (049) 216-349
Elektronska pošta adnan.zaimovic@komunalno.ba
Internet adresa www.komunalno.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Brčko Distrikt
I 5.c. Djelatnost
Električna energija
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Više lotova
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka usluga resertifikacije i nadzornog audita sistema ISO 9001:2015 i ISO 14001:2009 - 2 LOTA
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka usluga resertifikacije i nadzornog audita sistema ISO 9001:2015 i ISO 14001:2009 - 2 LOTA
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 72000000-5 | Usluge informacione tehnologije: savjetovanje, razvoj programske podrške, internet i podrška |
72225000-8 | Usluge ocjene i ispitivanja osiguranja kvaliteta |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Detaljno definisano u tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
Detaljno definisano u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Detaljno definisano u tenderskoj dokumentaciji.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Detaljno definisano u tenderskoj dokumentaciji.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Detaljno definisano u tenderskoj dokumentaciji.
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
9.9.2016.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 9.9.2016. 13:15:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 9.9.2016. 13:45:00
Adresa i mjesto Kao u Aneksu A
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Vedrana Dragičević
Adresa Tina Ujevića br. 66
Poštanski broj 76000 Brčko (sp bl)
Opština/Grad Brčko Distrikt
Telefon (049) 216-349
Faks (049) 216-349
Elektronska pošta vedrana.dragicevic@komunalno.ba
Internet adresa www.komunalno.ba
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba Vedrana Dragičević
Adresa Tina Ujevića br. 66
Poštanski broj 76000 Brčko (sp bl)
Opština/Grad Brčko Distrikt
Telefon (049) 216-349
Faks (049) 216-349
Elektronska pošta vedrana.dragicevic@komunalno.ba
Internet adresa www.komunalno.ba
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 1 - Nabavka usluga resetifikacije sistema upravljanja kvalitetom u skladu sa ISO 9001:2015
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka usluga resetifikacije sistema upravljanja kvalitetom u skladu sa ISO 9001:2015
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 72000000-5 Usluge informacione tehnologije: savjetovanje, razvoj
programske podrške, internet i podrška
72225000-8 Usluge ocjene i ispitivanja osiguranja kvaliteta
Dodatni predmet(i)
sistema
III Ukupna količina ili obim ugovora
Detaljno definisano u tenderskoj dokumentaciji.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
27000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Detaljno definisano u tenderskoj dokumentaciji.
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Brčko distrikt BiH
VI Dodatne informacije
Detaljno definisano u tenderskoj dokumentaciji.
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 2 - Nabavka audit sistema upravljanja okolinom u skladu sa ISO 14001:2009
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka audit sistema upravljanja okolinom u skladu sa ISO 14001:2009
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 72000000-5 Usluge informacione tehnologije: savjetovanje, razvoj
programske podrške, internet i podrška
72225000-8 Usluge ocjene i ispitivanja osiguranja kvaliteta
Dodatni predmet(i)
sistema
III Ukupna količina ili obim ugovora
Detaljno definisano u tenderskoj dokumentciji.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
6000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Detaljno definisano u tenderskoj dokumentciji.
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Brčko distrikt BiH
VI Dodatne informacije
Detaljno definisano u tenderskoj dokumentciji.
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Lanaco d.o.o. Banja Luka - Ulica Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
INFO STUDIO d.o.o. Sarajevo - ul. Mehmeda Spahe br. 26 71000 Centar
-
LOGOSOFT d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 4 71000 Novo Sarajevo
-
ORACLE BH d.o.o .Sarajevo - ul. Fra Anđela Zvizdovića br. 1 71000 Centar
-
KING ICT d.o.o. Sarajevo - ul. Aleja Bosne Srebrene br. 34 71210 Ilidža
-
UNIS Telekom d.d. Mostar - Dr. Ante Starčevića 50 88000 Mostar
-
Microsoft BiH d.o.o. Sarajevo - ul. Fra Anđela Zvizdovića br.1 71000 Centar
-
QSS d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva broj 20 71000 Sarajevo
-
T&D COMPANY d.o.o. Vašarovići-Ljubuški - Vukovarska 2 88320 Ljubuški
-
Comp-2000 d.o.o. Sarajevo - ul. Derviša Numića br.9 71000 Sarajevo