Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 31.08.2016. 11:44
Nabavka usluga monitoringa vozila izvođača radova na redovnom održavanju i zimskoj službi i vozila JP Ceste FBiH d.o.o. Sarajevo GPS/GPRS uređajima
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
260-1-2-180-3-161/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JAVNO PREDUZEĆE CESTE FEDERACIJE BIH D.O.O.
IDB/JIB 4200339240004
Kontakt osoba Senad Smajlović, dipl.ing.građ., tel. 033 563 516, fax 033 250 400, e mail:
ssenad@jpcfbih.ba
Adresa Terezija 54
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 250-370
Faks (033) 250-400
Elektronska pošta bmujezinovic@jpcfbih.ba
Internet adresa www.jpcfbih.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
nabavka usluga: LOT 1 - Usluge monitoringa vozila izvođača radova na redovnom održavanju i zimskoj službi GPS/GPRS
uređajima; LOT 2 - Usluge monitoringa vozila JP Ceste FBiH d.o.o. Sarajevo GPS/GPRS uređajima
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Usluga: LOT 1 - Usluge monitoringa vozila izvođača radova na redovnom održavanju i zimskoj službi GPS/GPRS uređajima;
LOT 2 - Usluge monitoringa vozila JP Ceste FBiH d.o.o. Sarajevo GPS/GPRS uređajima
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 71000000-8 | Arhitektonske, građevinske, tehničke i inspekcije usluge |
Dodatni predmet(i) | 71700000-5 | Usluge praćenja i nadzora |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Dati u tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Dati u tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Dati u tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Dati u tenderskoj dokumentaciji
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
13.9.2016.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.9.2016. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 16.9.2016. 12:15:00
Adresa i mjesto JP Ceste FBiH. Terezije 54 , Sarajevo
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
TD se preuzima isključivo putem portala e nabavke
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
usluga: LOT 1 - Usluge monitoringa vozila izvođača radova na redovnom održavanju i zimskoj službi GPS/GPRS uređajima
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Usluge monitoringa vozila izvođača radova na redovnom održavanju i zimskoj službi GPS/GPRS uređajima; L
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 71700000-5 Usluge praćenja i nadzora
III Ukupna količina ili obim ugovora
Prema obimu usluga datom u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
29914,53
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
do 31.08.2017.godine
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Srarajevo
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 2 - Usluge monitoringa vozila JP Ceste FBiH d.o.o. Sarajevo GPS/GPRS uređajima
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Usluge monitoringa vozila JP Ceste FBiH d.o.o. Sarajevo GPS/GPRS uređajima
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 71700000-5 Usluge praćenja i nadzora
III Ukupna količina ili obim ugovora
Prema obimu usluga datom u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
12820,51
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
do 31.12.2017.godine
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Sarajevo
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
KING ICT d.o.o. Sarajevo - ul. Aleja Bosne Srebrene br. 34 71210 Ilidža
-
GeoWILD d.o.o. Sarajevo - ul. Patriotske lige broj 30 71000 Sarajevo
-
GAUSS d.o.o. Tuzla - ul. Mehmedalije Maka Dizdara, Stupine B-2 75000 Tuzla
-
Middle point electronics d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića br. 35 71000 Novo Sarajevo
-
OPTIMA IT d.o.o. Mostar - BRISANO RADI PODJELE - Ul. Hrvatskih branitelja 8a 88000 Mostar
-
SATWORK d.o.o. - Bulevar Vojvode Stepe Stepanovića br. 132 78000 Banja Luka
-
MIBO KOMUNIKACIJE d.o.o. Sarajevo - Ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
NEX Studio d.o.o. Sarajevo - ul. Olovska br. 27B 71000 Novo Sarajevo
-
TRANSWORK d.o.o. - Bulevar Vojvode Stepe Stepanovića br. 132 78000 Banja Luka
-
DBS KONSEL SECURITY SERVICE d.o.o. Beograd - Azanjska 5b 11210 Beograd
-
DBS d.o.o. Banja Luka - Ulica knjaza Miloša broj 3 a 78000 Banja Luka
-
16.09.2016
-
02.09.2016
-
21.12.2016