Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 29.09.2016. 15:38
Nabavka usluga čišćenja za potrebe Općinskog suda u Sarajevu
OBAVIJEST O NABAVI
1299-1-2-94-3-22/16
ODJELJAK I: UGOVORNO TIJELO
I 1. Podaci o ugovornom tijelu
Naziv OPĆINSKI SUD U SARAJEVU
IDB/JIB 4200878030005
Kontakt osoba Kristina Milošević
Adresa Šenoina br 1
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 567-680
Faks (033) 567-730
Elektronička pošta info@oss.ba
Internet adresa www.oss.ba
I 3. Adresa za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog tijela, razina i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz članka 4. stavak (1) točka a) ZJN
I 5.b. Razina
Županijska razina,Kanton Sarajevo
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabava
Ne
I 7. Nabava u ime drugih ugovornih tijela?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Usluge čišćenja zgrada i upravljanje imovinom
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabava usluga čišćenja za potrebe Općinskog suda u Sarajevu
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabava usluga čišćenja za potrebe Općinskog suda u Sarajevu.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 90910000-9 | Usluge čišćenja |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
10.392 m2
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Općinski sud u Sarajevu, Šenoina 1 i dislociranja Odjeljenja suda na adresama: Grbavička br.:42, Ustanička br.:19.
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
12 mjeseci
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva jamstvo za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uvjeti finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
-
III 4. Ograničenja za sudjelovanje
Obvezni uvjeti za sudjelovanje iz članka 45. Zakona o javnim nabavama, a dokazi definiranii detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Čl. 46 ZJN, ponuđač mora biti registriran za obavljanje djelatnosti koja je predmet nabave.
III 6. Ekonomska i financijska sposobnost
Čl. 47 ZJN, točke a i c, Transakcijski računi aktivni u posljednja tri mjeseca i pozitivno poslovanje.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Čl. 48 i 50 ZJN: Najmanje dva realizirana ugovora o čišćenju u poslednje tri godine čija vrijednost zbrojno dostiže 70%
procijenjene vrijednosti nabave. Tehnička opremljenost i osposobljenost za izvršenje usluga čišćenja (mogućnost angažiranja
20 osoba).
III 8. Rezervirani ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uvjeti preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabava?
Da
IV 3.b. Može se osigurati/dostaviti zahtjev do
9.10.2016.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljena prethodna informacijska obavijest?
Ne
IV 6. Rok za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Datum i vrijeme 20.10.2016. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 20.10.2016. 12:30:00
Adresa i mjesto Općinski sud u Sarajevu, Šenoina 1, sudnica VI/I.
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija je dostupna na portalu javnih nabava, www.ejn.ba. Ponuđači koji žele sudjelovati u postupku
moraju preuzeti TD s portala javnih nabava.
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Niskogradnja d.o.o. Laktaši - Ulica Karađorđeva broj 63 78250 Laktaši
-
OKI upravitelj d.o.o. Sarajevo - ul. Ćemaluša br. 6 71000 Centar
-
Institut za zaštitu, ekologiju i obrazovanje d.o.o. Tuzla - ul. Bosne Srebrene br. 127 75000 Tuzla
-
VRBANJA ŠUME d.o.o. Kotor Varoš - Obodnik bb 78220 Kotor Varoš
-
EDO d.o.o. Šiprage, Kotor Varoš - Šiprage bb 78220 Kotor Varoš
-
JENAS d.o.o. Šiprage, Kotor Varoš - Šiprage bb 78224 Kotor Varoš
-
D.O.O. PETROVIĆ Kotor Varoš za PUT - Ulica Aleksandra Karađorđevića bb 78220 Kotor Varoš
-
Potok d.o.o. Široki Brijeg - Trnska cesta br. 156 88220 Široki Brijeg
-
MAJORDOMO d.o.o. - ul. Milinkladska br. 31 71000 Novo Sarajevo