Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 10.10.2016. 14:28
Nabavka bankarskih usluga odobravanja dugoročnog kredita
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
894-1-2-78-3-68/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv OPŠTINA UGLJEVIK
IDB/JIB 4400458050000
Kontakt osoba Gordana Vujević
Adresa Trg Draže Mihailovića
Poštanski broj 76330 Ugljevik (sp bl)
Opština/Grad Ugljevik
Telefon (055) 773-771
Faks (055) 772-336
Elektronska pošta javnenabavke2012@hotmail.com
Internet adresa www.opstinaugljevik.net
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Opštinski nivo (RS),Ugljevik
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Finansijske usluge: usluge osiguranja, bankarske i investicijske usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
NABAVKA BANKARSKIH USLUGA ODOBRAVANJA DUGOROČNOG KREDITA
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
NABAVKA BANKARSKIH USLUGA ODOBRAVANJA DUGOROČNOG KREDITA
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 66113000-5 | Usluge odobravanja kredita |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
prema TD
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
363000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
OPŠTINA UGLJEVIK
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
10 godina
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
iz budžeta Opštine Ugljevik
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
prema TD
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
prema TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
ne zahtijeva se
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
22.11.2016.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 22.11.2016. 11:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 22.11.2016. 12:00:00
Adresa i mjesto Opština Ugljevik, Trg Draže Mihajlovića br.1, soba broj 26 Opštinske uprave
Opštine Ugljevik
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name Municipality of Ugljevik
UIN 4400458050000
Contact person Gordana Vujevic and Mirjana Novakovic
Address Trg Draže Mihailovića
Postal code 76330 Ugljevik (sp bl)
Municipality/City Ugljevik
Telephone (055) 773-771
Fax number (055) 772-336
Email address javnenabavke2012@hotmail.com
Website address www.opstinaugljevik.net
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Municipality level (RS),Ugljevik
I 3.c. Main activity of contracting authority
Executive Branch
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Services, Financial services: Insurances services, Banking and investment services
II 1.a. Title of the object of the contract
Long-term loan
II 1.b. Description of the object of the contract
Procurement of banking services for granting long-term loan
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 66113000-5 Credit granting services
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
Given within tender documentation
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
22.11.2016.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
No
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 22.11.2016. 11:00:00
Address and place Municipality of Ugljvik, Draze Mihailovica Square No. 1., Office No. 26,
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ProCredit Bank d.d. Sarajevo - ul. Franca Lehara bb 71000 Centar
-
RAIFFEISEN BANK DD BOSNA I HERCEGOVINA - ul. Zmaja od Bosne bb 71000 Novo Sarajevo
-
Nova Banka a.d. Banja Luka - Ulica kralja Alfonsa XIII broj 37 a 78000 Banja Luka
-
SARAJEVO-OSIGURANJE d.d. Sarajevo - ul. Maršala Tita br. 29 71000 Centar
-
ADRIATIC OSIGURANJE d.d. - ul. Trg Međunarodnog prijateljstva br. 20 71000 Sarajevo
-
Addiko Bank a.d. - Aleja Svetog Save broj 13 78000 Banja Luka
-
INTESA SANPAOLO BANKA d.d. BOSNA I HERCEGOVINA - ul. Obala Kulina Bana br. 9A 71000 Centar
-
d.d BRČKO-GAS OSIGURANJE Brčko Podružnica BRČKO-GAS OSIGURANJE Tuzla - Stupine B 9/VI 75000 Tuzla
-
NLB Banka a.d. Banja Luka - Ulica Milana Tepića broj 4 78101 Banja Luka
-
BOBAR BANKA a.d. Bijeljina - u stečaju - Karađorđeva 49 76300 Bijeljina
-
IN2 d.o.o. Sarajevo - ul. Tešanjska broj 24a (Avaz Twist Tower, VIII sprat) 71000 Sarajevo
-
UniCredit Bank a.d. Banja Luka - Ulica Marije Bursać broj 7 78000 Banja Luka
-
BPŠ Banka a.d. Banja Luka - Ulica jevrejska broj 69 78000 Banja Luka