Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 04.11.2016. 14:21
Nabavka usluga izrade izmjene i dopune Regulacijskog plana Centar I Neum
OBAVIJEST O NABAVI
841-7-2-24-3-18/16
ODJELJAK I: UGOVORNO TIJELO
I 1. Podaci o ugovornom tijelu
Naziv OPĆINA NEUM
IDB/JIB 4227086860006
Kontakt osoba IVAN MUSTAPIĆ
Adresa Kralja Tomislava 1
Poštanski broj 88390 Neum (hp mo)
Općina/Grad Neum
Telefon (036) 880-214
Faks (036) 880-248
Elektronička pošta nacelnik@neum.ba
Internet adresa www.neum.ba
I 3. Adresa za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog tijela, razina i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz članka 4. stavak (1) točka a) ZJN
I 5.b. Razina
Općinska razina (FBIH),Neum
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabava
Ne
I 7. Nabava u ime drugih ugovornih tijela?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Arhitektonske usluge: inženjerske usluge i integralne inženjerske usluge, usluge prostornog planiranja i uređenja
pejzaža, slične naučne i tehničke konsultantske usluge, usluge tehničkog ispitivanja i analiza
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Izrada izmjena i dopuna Regulacijskog plana "Centar I" Neum
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Usluge izrade izmjena i dopuna Regulacijskog plana "Centar I" Neum
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 71240000-2 | Arhitektonske usluge, tehničke usluge i usluge planiranja |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Prema tenderskoj dokumentaciji
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
44940,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Grad Neum
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
180 dana
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva jamstvo za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uvjeti finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Plaćanje izabranom ponuditelju, odnosno podugovaraču (ako je predviđeno izravno plaćanje podugovaraču) će se vršiti po
ispostavljenoj privremenoj i okončanoj situaciji -računu, na žiro račun ponuditelja, odnosno podugovarača, koji je
dostavljen u ponudi, odnosno u ugovoru o podugovaranju.
Rok plaćanja daje Ponuditelj u svojem Obrascu za cijenu ponude – Aneks 3.
U slučaju da ugovorno tijelo kasni sa plaćanjem, ili da je kašnjenje rezultat propuštanja poduzimanja radnji za koje je
ugovorno tijelo odgovorno, ponuditelj će moći naplatiti zakonsku zateznu kamatu, ukoliko je bude zahtijevao.
III 4. Ograničenja za sudjelovanje
Obvezni uvjeti za sudjelovanje iz članka 45. - 52. Zakona o javnim nabavama, a zahtjevi i dokazi definirani u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Ponuditelj je dužan u svrhu dokazivanja osobne sposobnosti dokazati da:
a) u kaznenom postupku nije osuđen pravosnažnom presudom za kaznena djela organiziranog kriminala, korupciju,
prijevaru ili pranje novca, u skladu sa važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registriran;
b) nije pod stečajem ili nije predmet stečajnog postupka, osim u slučaju postojanja važeće odluke o potvrdi stečajnog
plana ili je predmet postupka likvidacije, odnosno u postupku je obustavljanja poslovne djelatnosti, u skladu sa važećim
propisima u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registriran;
c) je ispunio obveze u svezi sa plaćanjem mirovinskog i invalidskog osiguranja i zdravstvenog osiguranja, u skladu sa
važećim propisima u Bosni i Hercegovini ili propisima zemlje u kojoj je registriran;
d) je ispunio obveze u svezi sa plaćanjem izravnih i neizravnih poreza, u skladu sa važećim propisima u Bosni i
Hercegovini ili zemlji u kojoj je registriran.
U svrhu dokazivanja uvjeta iz točki a) do d) Ponuditelj je dužan dostaviti popunjenu i ovjerenu kod nadležnog tijela izjavu iz
članka 45, točka (4) Zakona o javnim nabavama koja je sastavni dio tenderske dokumentacije. Ukoliko ponudu dostavlja
skupina ponuditelja, svaki član skupine je dužan dostaviti ovjerenu izjavu.
Također, ponuditelji trebaju dostaviti Izvod iz sudskog registra (ili drugog registra nadležnog organa), kojim se dokazuje
njihova registracija u odgovarajućim profesionalnim ili drugim registrima zemlje u kojoj su registrirani ili osigurati posebnu
izjavu ili potvrdu nadležnog tijela kojom se dokazuje njihovo pravo na obavljanje profesionalne djelatnosti koja je u vezi s
predmetom nabave.
Osim toga, ponuditelji trebaju dostaviti također Uvjerenje o poreznoj registraciji, odnosno Identifikacijski broj (ID).
Izvod iz sudskog registra, odnosno rješenje i ID broj dostavljaju se u preslici, ovjerenoj kod nadležnog tijela.
III 6. Ekonomska i financijska sposobnost
(1) Što se tiče ekonomske i financijske sposobnosti kandidati trebaju ispunjavati sljedeće uvjete:
a) prosječan godišnji promet u zadnje 3 (tri) godine ne može biti manji od 100.000,00 KM, u dijelu realizacije
prostorno-planske dokumentacije;
b) pozitivno financijsko poslovanje – pozitivno poslovanje u protekle 3 (tri) godine;
c) da račun kandidata nije bio blokiran u prethodnih 6 (šest) mjeseci.
U svrhu dokazivanja ekonomske i financijske sposobnosti kandidat je dužan dostaviti popunjenu i ovjerenu izjavu o
ispunjenosti uvjeta iz članka 47 st. (1) točaka od a) do d) i točke (4) Zakona o javnim nabavkama BiH.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
(1) Tehnička i profesionalna sposobnost ponuditelja treba garantirati uspješno izvršenje ugovora i treba ispunjavati
sljedeće minimalne uvjete:
a) Uspješno iskustvo u prethodne 3 (tri) godine i to uspješno provedene ugovore na izradi najmanje dva regulacijska
plana ili uspješno provedene ugovore na izradi najmanje dvije izmjene i dopune regulacijskog plana ukupne vrijednosti
pojedinačnog ugovora ne manjoj od 50.000,00 KM
b) raspolaganje tehničkim osobljem za vršenje poslova izrade prostorno-planskih dokumenata
1 dipl.ing.arhitekture
1 dipl.ing.građevine – hidrotehnički smjer ili položen stručni ispit iz hidrotehnike
1 dipl.ing.građevine – prometni smjer ili položen stručni ispit za oblast prometa
1 dipl.ing.elektrotehnike – smjer energetike
1 dipl. ekonomista.
c) raspolaganje potrebnom tehničkom opremom i osobljem osposobljenim za rad u jednom od GIS softvera za
pružanje predmetnih usluga.
III 8. Rezervirani ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 2.a. Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Način i uvjeti plaćanja 20,00 %
2 Rok za pružanje usluga 20,00 %
3 Organizacija i metodologija izrade Plana 30,00 %
4 Cijena 30,00 %
IV 3. Uvjeti preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabava?
Da
IV 3.b. Može se osigurati/dostaviti zahtjev do
18.11.2016.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljena prethodna informacijska obavijest?
Ne
IV 6. Rok za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Datum i vrijeme 23.11.2016. 14:30:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 23.11.2016. 15:00:00
Adresa i mjesto Kralja Tomislava 1, Neum, Sala Općine Neum
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Obilazak područja obuhvata zone izmjena i dopuna Regulacijskog plana „Centar I“ je obvezan radi upoznavanja sa uvjetima i
predmetom nabave.
Datum obilaska lokacije:10.11.2016.godine (četvrtak), s polaskom u 12,00 sati sa mjesta skupljanja u Autocampu Neum
(ispred prostorija Službe za graditeljstvo i prostorno uređenje Općine Neum).
Kontakt osoba za obilazak lokacije:Pero Raič, pomoćnik načelnika, telefon: 036/880-188. Prilikom obilaska predstavnici
Ponuditelja će dobiti potvrde o obilasku lokacije koje trebaju biti sastavni dio ponude u ovom postupku javne nabave.
Ponuda koja ne budu sadržavala potvrdu o obilasku lokacije, bit će nevaljana.
Trošak pripreme ponude i podnošenja ponude u cijelosti snosi ponuditelj.
Tenderska dokumentacija se može preuzeti bez naknade do 18.11.2016.godine (petak) na slijedeći način: u sustavu „E-
nabave“ na web adresi: www.ejn.gov.ba.
Ugovorno tijelo je omogućilo neograničen i izravan pristup tenderskoj dokumentaciji na Portalu javnih nabava, bez naknade,
zajedno sa objavom obavijesti o nabavi na Portalu javnih nabava.
Na portalu javnih nabava se može izvršiti uvid u tendersku dokumentaciju, te se isti neće moći vršiti kod ugovornog tijela.
ANEKS A
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba IVAN MUSTAPIĆ
Adresa Hrvatskih velikana 6
Poštanski broj 88390 Neum (hp mo)
Općina/Grad Neum
Telefon (036) 880-185
Faks (036) 880-248
Elektronička pošta imustapicneum@gmail.com
Internet adresa www.neum.ba
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
IPSA INSTITUT d.o.o. Sarajevo - ul. Put života bb 71000 Novo Sarajevo
-
ENERGOINVEST d.d. - Sarajevo - ul. Hamdije Ćemerlića br. 2 71000 Novo Sarajevo
-
Geoput d.o.o. Banja Luka - Kralja Nikole br 13 78000 Banja Luka
-
IPP d.o.o. Banja Luka - Ul. Dragiše Vasića br. 9 78000 Banja Luka
-
Planing d.o.o. Prnjavor - Ulica Svetog Save broj 37 78430 Prnjavor
-
WINNER PROJECT d.o.o. Sarajevo - Ul. Zmaja od Bosne br. 47A 71000 Novo Sarajevo
-
JP Direkcija za izgradnju i razvoj grada d.o.o. Bijeljina - Karađorđeva 33 76300 Bijeljina
-
Ecoplan d.o.o. Mostar - Dr. Ante Starčevića bb. (zgrada INTEGRA IV kat) 88000 Mostar
-
IBIS-Inženjering d.o.o. Banja Luka - Ulica omladinska broj 28 78000 Banja Luka
-
ARTING BH d.o.o. Sarajevo - ul. Nikole Šopa broj 9 71210 Ilidža
-
AD PROJEKT Banja Luka - Ulica Veselina Masleše broj 1/IV 78000 Banja Luka
-
Koncept adc d.o.o. Banja Luka - Jovana Dučića br 74 c 78000 Banja Luka