Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 12.12.2016. 08:03
(HR) Nabavka usluga pranja i najma rublja s ciljem sklapanja Okvirnog sporazuma za dvogodišnje razdoblje s jednim gospodarskim subjektom
Hrvatska-Zagreb: Usluge skupljanja i dostave rublja na pranje
2016/S 239-436600
Poziv na nadmetanje
Usluge
Direktiva 2004/18/EZ
Odjeljak I.: Javni naručitelj
I.1)Naziv, adrese i kontakt(i)
Klinički bolnički centar Zagreb
46377257342
Kišpatićeva 12
Služba(e) za kontakt: Služba za provođenje postupaka javne nabave
Na pažnju (osoba za kontakt): Renata Szabo
10000 Zagreb
Hrvatska
E-pošta: renata.szabo@kbc-zagreb.hr
Telefaks: +385 12379924
Internetska adresa(e):
Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2016%2fS+002-0027564
Elektronička dostava ponuda i zahtjeva za sudjelovanje: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za natjecateljski dijalog i dinamički sustav nabave) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Navedena(e) služba(e) za kontakt
I.2)Vrsta javnog naručitelja
Tijelo kojime se upravlja na temelju javnog prava
I.3)Glavna djelatnost
Zdravstvo
I.4)Nabava u ime drugih javnih naručitelja
Javni naručitelj nabavlja u ime drugih javnih naručitelja: ne
Odjeljak II.: Predmet nabave
II.1)Opis
II.1.1)Naziv predmeta nabave koji je dodijelio javni naručitelj:
Usluga pranja i najma rublja s ciljem sklapanja Okvirnog sporazuma za dvogodišnje razdoblje s 1 gospodarskim subjektom.
II.1.2)Vrsta ugovora i mjesto izvođenja radova, isporuke robe ili pružanja uslugaUsluge
Kategorija usluge br. 27: Ostale usluge
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Klinički bolnički centar Zagreb.
NUTS kod HR011
II.1.3)Podaci o ugovoru o javnoj nabavi, okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave (DSN)
Obavijest uključuje sklapanje okvirnog sporazuma
II.1.4)Podaci o okvirnom sporazumuOkvirni sporazum s jednim gospodarskim subjektom
Trajanje okvirnog sporazuma
Trajanje u godinama: 2
Procijenjena ukupna vrijednost nabave za ukupno razdoblje trajanja okvirnog sporazuma
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 18 900 000 HRK
Učestalost i vrijednost ugovora koji će se sklapati: Na temelju Okvirnog sporazuma predviđa se sklapanje 2 godišnja ugovora o javnoj nabavi.
II.1.5)Kratak opis ugovora ili nabave(a)
Usluga pranja i najma rublja s ciljem sklapanja Okvirnog sporazuma za dvogodišnje razdoblje s 1 gospodarskim subjektom.
II.1.6)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)
98311000
II.1.7)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA): ne
II.1.8)Grupe
Ovaj predmet nabave podijeljen je na grupe: da
II.1.9)Podaci o alternativnim ponudama (varijantama)
Alternativne ponude (varijante) su dopuštene: ne
II.2)Količina ili opseg predmeta nabave
II.2.1)Ukupna količina ili opseg:
Prema dokumentaciji za nadmetanje.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 18 900 000 HRK
II.2.2)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.3)Podaci o obnavljanjima
Ovaj ugovor će se obnavljati: ne
II.3)Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Podaci o grupama
Grupa br: 1 Naziv grupe: Grupa predmeta Nabave I1)Kratak opis
Usluga pranja rublja.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)
98311000
3)Količina ili opseg
Prema dokumentaciji za nadmetanje.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 1 600 000 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
5)Dodatni podaci o grupama
Grupa br: 2 Naziv grupe: Grupa predmeta Nabave II1)Kratak opis
Usluga pranja i najma rublja.
2)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)
98311000
3)Količina ili opseg
Prema dokumentaciji za nadmetanje.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 17 300 000 HRK
4)Navod o drugačijem datumu trajanja ugovora ili početka/završetka
5)Dodatni podaci o grupama
Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
III.1)Uvjeti koji se odnose na ugovor
III.1.1)Tražena jamstva :
Jamstvo za uredno ispunjenje Okvirnog sporazuma.
Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora.
III.1.2)Glavni uvjeti financiranja i načini plaćanja i/ili uputa na odgovarajuće odredbe koje to reguliraju:
Plaćanje je propisano točkom 7.4. dokumentacije za nadmetanje.
III.1.3)Pravni oblik koji će se poslije odabira zahtijevati od zajednice gospodarskih subjekata:
III.1.4)Ostali posebni uvjeti
Izvršenje ugovora podliježe posebnim uvjetima: da
Opis posebnih uvjeta: Gospodarski subjekt dužan je dokazati da zapošljava više od 50 % osoba s invaliditetom u odnosu na ukupan broj zaposlenih. Osobom s invaliditetom smatra se osoba u smislu članka 3. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN br. 157/13, 152/14) te članka 3. Pravilnika o profesionalnoj rehabilitaciji i centrima za profesionalnu rehabilitaciju osoba s invaliditetom (NN br. 44/14, 2/15). Osoba s invaliditetom mora biti upisana u očevidnik zaposlenih osoba s invaliditetom koji vodi Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje.
Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz točke 7.9. gospodarski subjekt dužan je u ponuditi dostaviti:
a) izjavu pod prisegom osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog subjekta u državi sjedišta gospodarskog subjekta i/ili u državi čiji je ta osoba državljanin. Izjava pod prisegom mora sadržavati sljedeće podatke:
— da gospodarski subjekt zapošljava više od 50 % osoba s invaliditetom u odnosu na ukupan broj zaposlenih, i
— da su osobe s invaliditetom upisane u očevidnik zaposlenih osoba s invaliditetom koji vodi Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje. i
b) popis svih osoba zaposlenih kod gospodarskog subjekta. Popis mora sadržavati ime i prezime zaposlene osobe te navod je li riječ o osobi s invaliditetom. Za svaku zaposlenu osobu za koju je gospodarski subjekt naveo da je riječ o osobi s invaliditetom, obvezan je uz popis dostaviti i potvrdu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje da je ista upisana u očevidnik zaposlenih osoba s invaliditetom.
Ponuditelj je sposoban ukoliko dokaže da zapošljava više od 50 % osoba s invaliditetom u odnosu na ukupan broj zaposlenih, odnosno dostavi odgovarajuću izjavu pod prisegom i popis.
III.2)Uvjeti sudjelovanja
III.2.1)Osobna situacija gospodarskih subjekata, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: Dokaz da gospodarski subjekt i osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta nije pravomoćno osuđena za bilo koje kazneno djelo iz članka 67. stavak 1. točke 1. Zakona o javnoj nabavi (NN br. 90/11, 83/13, 143/13, 13/14).
Potvrda porezne uprave o plaćanju dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, ili jednakovrijedni dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta.
Ponuditelj će biti isključen iz postupka javne nabave ukoliko je ponuditelj u posljednje 2 godine do početka postupka javne nabave učinio težak profesionalni propust koji javni naručitelj može dokazati na bilo koji način, a sukladno članku 68. stavku 1. točki 4. Zakona o javnoj nabavi.
Izvod o upisu u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta.
III.2.2)Ekonomska i financijska sposobnost
III.2.3)Tehnička sposobnost
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva:
Popis tehničke opreme koja mu je na raspolaganju, a kojom kapacitet praonice i njeni uvjeti zadovoljavaju potrebe koje moraju udovoljavati pranje bolničkog rublja.
Ponuditelj je sposoban ukoliko dostavi dokaz da raspolaže vozilom i/ili vozilima za transport tražene količine rublja, praonicom koja je podijeljena na čistu i nečistu zonu, da je minimalni kapacitet praonice 7 tona te da praonica ima program mjera za sprječavanje i suzbijanje bolničkih infekcija. Dokaz se predaje u obliku izjave u kojoj moraju biti navedeni svi traženi podaci o opremi i strojevima kojima je praonica rublja opremljena. Dokaz o pridržavanju određene norme za osiguranje kvalitete za što je dužan priložiti certifikat ISO 9001 (HR EN ISO 9001:2015) – Sustav upravljanja kvalitetom, za opis djelatnosti pranje i najam rublja.
Ponuditelj je sposoban ukoliko priloži dokaz da posjeduje certifikat ISO 9001 izdan od strane ovlaštene organizacije. Dokaz o pridržavanju određene norme za upravljanje zaštitom okoliša za što je dužan priložiti certifikat ISO 14001 (HR EN ISO 14001:2015) – Sustav mjera za zaštitu okoliša, za opis djelatnosti pranje i najam rublja
Ponuditelj je sposoban ukoliko priloži dokaz da posjeduje certifikat ISO 14001 izdan od strane ovlaštene organizacije. Važeća vodopravna dozvola za ispuštanje otpadnih voda i korištenje voda sukladno Pravilniku o izdavanju vodopravnih akata (NN br. 78/10, 79/13, 09/14) i odobrenje o korištenju opasnih kemikalija od nadležne ustanove sukladno Zakonu o kemikalijama (NN br. 18/13) i podzakonskim propisima.
Ponuditelj je sposoban ukoliko priloži važeću dozvolu i odobrenje.
Dostaviti uzorke nuđene robe sukladno troškovniku grupe predmeta nabave (u stupcu „Potrebna količina uzoraka” navedeno je za koju robu je potrebno dostaviti uzorke i u kojoj količini).
Ponuditelji su dužni dostaviti tražene uzorke, u količini i na način kako je propisano ovom dokumentacijom i troškovnikom.
Ponuditelj je sposoban ukoliko dostavi tražene uzorke ponuđene robe. Naručitelj zadržava pravo provjere autentičnosti dostavljenih uzoraka robe te se na zahtjev naručitelja ista mora potvrditi.
III.2.4)Podaci o rezerviranim ugovorima
Izvršenje ugovora rezervirano u kontekstu zaštićenog programa zapošljavanja
III.3)Posebni uvjeti za ugovore o javnim uslugama
III.3.1)Podaci o određenoj profesiji
Izvršenje usluge ograničeno je za određenu profesiju: ne
III.3.2)Osobe odgovorne za izvršenje usluge
Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga: ne
Odjeljak IV.: Postupak
IV.1)Vrsta postupka
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.2)Ograničenje broja gospodarskih subjekata kojima će se dostaviti poziv na dostavu ponude, na pregovaranje ili na sudjelovanje u dijalogu
IV.1.3)Smanjivanje broja gospodarskih subjekata tijekom pregovaranja ili dijaloga
IV.2)Kriteriji za odabir ponude
IV.2.1)Kriteriji za odabir ponude
Najniža cijena
IV.2.2)Podaci o elektroničkoj dražbi
Provodi se elektronička dražba: ne
IV.3)Administrativni podaci
IV.3.1)Evidencijski broj koji je dodijelio javni naručitelj:
2.9.4.A.1
IV.3.2)Ranija objava(e) vezana uz isti ugovor
ne
IV.3.3)Uvjeti za preuzimanje dokumentacije za nadmetanje i dodatne dokumentacije ili opisne dokumentacije
Dokumentacija se naplaćuje: ne
IV.3.4)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
26.1.2017 - 12:00
IV.3.5)Datum slanja poziva na dostavu ponuda, na pregovaranje ili na sudjelovanje u dijalogu odabranim natjecateljima
IV.3.6)Jezik(ci) na kojem(ima) ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju biti sastavljeni
hrvatski.
IV.3.7)Rok valjanosti ponude
danima: 180 (od isteka roka za dostavu ponuda)
IV.3.8)Uvjeti za javno otvaranje ponudaDatum: 26.1.2017 - 12:00
Mjesto:
KBC Zagreb, Kišpatićeva 12, upravna zgrada, Nastavni centar istok, prizemlje, Dvorana 1.
Odjeljak VI.: Dopunski podaci
VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ovaj ugovor će se obnavljati: ne
VI.2)Podaci o fondovima Europske unije
Ugovor je u vezi s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
VI.3)Dodatni podaci
VI.4)Žalbeni postupak
VI.4.1)Tijelo nadležno za žalbeni postupak
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
VI.4.2)Podnošenje žalbe
VI.4.3)Služba od koje se mogu dobiti podaci o podnošenju žalbe
VI.5)Datum slanja ove objave:
8.12.2016
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
MEFAS d.o.o. Sarajevo - ul. Rudija Alvađa broj 13 71000 Sarajevo
-
SH GROUP d.o.o. Sarajevo - ul. Mala Aleja br. 73 71210 Ilidža
-
A-D Praonice d.o.o. Banja Luka - Ulica dvanaest beba bb 78000 Banja Luka
-
TONIRANI d.o.o. Sarajevo - ul. Zvornička br. 23 71000 Novo Sarajevo
-
TOFI d.o.o. Sarajevo - ul. Nike Kolumbića Šake broj 78 Sarajevo
-
ITC Zenica d.o.o. - ul. Zmaja od Bosne bb (Poduzetnička zona 1) 72000 Zenica
-
Keckom d.o.o. Banja Luka - Ulica ravnogorska broj 24 78000 Banja Luka
-
KRISTAL d.o.o. SARAJEVO - ul. Džemala Bijedića br. 135 71000 Sarajevo
-
VATROSISTEMI d.o.o. Sarajevo - ul. Safeta Zajke broj 115 71000 Sarajevo
-
Uslužna radnja AURUM Zoran Urumović s.p. Doboj - Karađorđeva 22, Doboj, Doboj 74000 Doboj
-
Mbali d.o.o. Istočno Novo Sarajevo - Spasovdanska broj 19.g 71123 Istočno Novo Sarajevo
-
04.10.2017
-
18.07.2017
-
29.05.2017
-
22.03.2017