Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 19.12.2016. 08:30
(HR) Nabavka usluga dugoročnog kredita za financiranje nabave medicinske opreme za Kliničku bolnicu Sveti duh u iznosu od 40 000 000 HRK
Hrvatska-Zagreb: Usluge odobravanja kredita
2016/S 244-446452
Poziv na nadmetanje
Usluge
Odjeljak I.: Javni naručitelj
Grad Zagreb
61817894937
Avenija Dubrovnik 15
Služba(e) za kontakt: Središnje tijelo za javnu nabavu
10020 Zagreb
Hrvatska
E-pošta: javna.nabava@zagreb.hr
Internetska adresa(e):
Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2016%2fS+002-0028070
Elektronička dostava ponuda i zahtjeva za sudjelovanje: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za natjecateljski dijalog i dinamički sustav nabave) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Ured za javnu nabavu
Avenija Dubrovnik 15, soba 105, I. kat
Hrvatska
Telefon: +385 16503788
E-pošta: javna.nabava@zagreb.hr
Javni naručitelj nabavlja u ime drugih javnih naručitelja: da
Klinička bolnica Sveti Duh, Zagreb, Sveti Duh 64, OIB: 65119154523
Hrvatska
Odjeljak II.: Predmet nabave
Kategorija usluge br. 6: Financijske usluge a) Usluge osiguranja b) Bankarske i investicijske usluge
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Grad Zagreb.
NUTS kod HR011
66113000
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 6 500 000 HRK
Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
Odjeljak IV.: Postupak
Mjesto:
Zagreb, Avenija Dubrovnik 15, soba 101, I. kat.
Odjeljak VI.: Dopunski podaci
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Nova Banka a.d. Banja Luka - Ulica kralja Alfonsa XIII broj 37 a 78000 Banja Luka
-
Addiko Bank a.d. - Aleja Svetog Save broj 13 78000 Banja Luka
-
UniCredit Bank a.d. Banja Luka - Ulica Marije Bursać broj 7 78000 Banja Luka
-
NLB Banka a.d. Banja Luka - Ulica Milana Tepića broj 4 78101 Banja Luka
-
BPŠ Banka a.d. Banja Luka - Ulica jevrejska broj 69 78000 Banja Luka
-
Sparkasse Bank dd BiH - ul. Zmaja od Bosne br. 7 71000 Novo Sarajevo
-
UNION BANKA d.d. SARAJEVO - ul. Hamdije Kreševljakovića br. 19 71000 Centar
-
ATOS BANK a.d. Banja Luka - Ulica jevrejska broj 71 78000 Banja Luka
-
ASA BANKA d.d. Sarajevo - ul. Trg međunarodnog prijateljstva br. 25 71000 Sarajevo
-
RAIFFEISEN BANK DD BOSNA I HERCEGOVINA - ul. Zmaja od Bosne bb 71000 Novo Sarajevo
-
Banka Srpske a.d. Banja Luka, u stečaju - Aleja Svetog Save broj 61 78000 Banja Luka
-
07.02.2017
-
31.01.2017
-
17.01.2017