Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 26.12.2016. 09:59

(HR) Nabavka usluga geodetskog snimanja i istražnih radova, izrade projektnih podloga, ishođenja posebnih uvjeta i izrade idejnog projekta za ishođenje lokacijske dozvole za zahvat Izgradnja brane Brodarci na Kupi s pripadajućim objektima i uspornim nasipima uz Kupu i Dobru, rekonstrukcija dijelova kanala Kupa-Kupa i pripadajućih nasipa te izgradnja ustave Šišljavić, obodnih nasipa retencije i ostalih regulacijskih građevina u području retencije Kupčina

Izvor: Official Journal of the European Union, 24.12.2016.

Hrvatska-Zagreb: Usluge tehničkog projektiranja u građevinarstvu za objekte niskogradnje

2016/S 249-459836

Poziv na nadmetanje

Usluge

Direktiva 2004/18/EZ

Odjeljak I.: Javni naručitelj

I.1)Naziv, adrese i kontakt(i)

Hrvatske vode, pravna osoba za upravljanje vodama
28921383001
Ulica grada Vukovara 220
Služba(e) za kontakt: VGO za srednju i donju Savu, Služba zaštite od štetnog djelovanja voda
Na pažnju (osoba za kontakt): Dražen Ninčević, Stipo Ćurić, Emil Dereš, Davor Golac
10000 Zagreb
Hrvatska
Telefon: +385 35386306/+385 35386304/+385 35386303/+385 16307669
E-pošta: drazen.nincevic@voda.hrstipo.curic2@voda.hremil.deres@voda.hrdavor.golac@voda.hr
Telefaks: +385 035225521

Internetska adresa(e):

Glavna adresa javnog naručitelja: www.voda.hr

Adresa profila kupca: www.voda.hr

Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2016%2fS+002-0028686

Elektronička dostava ponuda i zahtjeva za sudjelovanje: https://eojn.nn.hr/Oglasnik

Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt

Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za natjecateljski dijalog i dinamički sustav nabave) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt

Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Navedena(e) služba(e) za kontakt

I.2)Vrsta javnog naručitelja

Tijelo kojime se upravlja na temelju javnog prava

I.3)Glavna djelatnost

Drugo: vodno gospodarstvo

I.4)Nabava u ime drugih javnih naručitelja

Javni naručitelj nabavlja u ime drugih javnih naručitelja: ne

Odjeljak II.: Predmet nabave

II.1)Opis

II.1.1)Naziv predmeta nabave koji je dodijelio javni naručitelj:

Usluga Provedbe geodetskog snimanja i istražnih radova, izrade projektnih podloga, ishođenja posebnih uvjeta i izrade idejnog projekta za ishođenje lokacijske dozvole za zahvat Izgradnja brane Brodarci na Kupi s pripadajućim objektima i uspornim nasipima uz Kupu i Dobru, rekonstrukcija dijelova kanala Kupa-Kupa i pripadajućih nasipa te izgradnja ustave Šišljavić, obodnih nasipa retencije i ostalih regulacijskih građevina u području retencije Kupčina.

II.1.2)Vrsta ugovora i mjesto izvođenja radova, isporuke robe ili pružanja usluga

Usluge
Kategorija usluge br. 12: Arhitektonske usluge; inženjerske usluge i integrirane inženjerske usluge; prostorno planiranje i usluge krajobraznog inženjeringa; srodne znanstvene i tehničke savjetodavne usluge; usluge tehničkog ispitivanja i analize
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Isporuka izrađene projektne dokumentacije na adresi naručitelja, Slavonski Brod, Šetalište braće Radića 22.

NUTS kod HR024

II.1.3)Podaci o ugovoru o javnoj nabavi, okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave (DSN)

Ova obavijest (poziv) uključuje sklapanje ugovora o javnoj nabavi

II.1.4)Podaci o okvirnom sporazumu

II.1.5)Kratak opis ugovora ili nabave(a)

Usluga Provedbe geodetskog snimanja i istražnih radova, izrade projektnih podloga, ishođenja posebnih uvjeta i izrade idejnog projekta za ishođenje lokacijske dozvole za zahvat „Izgradnja brane Brodarci na Kupi s pripadajućim objektima i uspornim nasipima uz Kupu i Dobru, rekonstrukcija dijelova kanala Kupa-Kupa i pripadajućih nasipa te izgradnja ustave Šišljavić, obodnih nasipa retencije i ostalih regulacijskih građevina u području retencije Kupčina”.

II.1.6)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

71322000

II.1.7)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)

Ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA): ne

II.1.8)Grupe

Ovaj predmet nabave podijeljen je na grupe: ne

II.1.9)Podaci o alternativnim ponudama (varijantama)

Alternativne ponude (varijante) su dopuštene: ne

II.2)Količina ili opseg predmeta nabave

II.2.1)Ukupna količina ili opseg:

Opseg (količina) predmeta nabave te vrsta i kvaliteta predmeta nabave određene su Projektnim zadatkom (točka 15. ove Dokumentacije za nadmetanje) i Troškovnikom (točka 16. ove Dokumentacije za nadmetanje).
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 5 600 000 HRK

II.2.2)Podaci o opcijama

Opcije: ne

II.2.3)Podaci o obnavljanjima

Ovaj ugovor će se obnavljati: ne

II.3)Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Trajanje u mjesecima: 15 (od sklapanja ugovora)

Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci

III.1)Uvjeti koji se odnose na ugovor

III.1.1)Tražena jamstva :

Oblik jamstva: bjanko zadužnice u odgovarajućem broju primjeraka, ispunjene, potpisane i ovjerene prema važećim zakonskim i podzakonskim propisima (Ovršnom zakonu i Pravilniku o obliku i sadržaju bjanko zadužnice).
Uvjeti jamstva: visina jamstva u iznosu od 250 000 HRK.
Trajanje jamstva za ozbiljnost ponude: najmanje do roka valjanosti ponude.
Jamstvo iz ove točke u obliku bjanko zadužnice mora se dostaviti kako je navedeno u točki 5.2. ove Dokumentacije za nadmetanje.
Kao jamstvo iz ove točke, ponuditelj može dati novčani polog u traženom iznosu, na poslovni račun Hrvatskih voda, broj: HR7723600001101425545, poziv na broj: OP 2016-144, opis: „Jamstvo za ozbiljnost ponude, Ev. br. nabave: OP 2016/144”.
U ponudi se mora dostaviti dokaz o jamstvu za ozbiljnost ponude i nedostatak takva dokaza je neotklonjiv nedostatak ponude.
Naručitelj je ovlašten naplatiti jamstvo za ozbiljnost ponude ukoliko ponuditelj:
— odustane od svoje ponude u roku njezine valjanosti,
— dostavi neistinite podatke u smislu članka 67. stavka 1. točke 3. Zakona o javnoj nabavi,
— ne dostavi izvornike ili ovjerene preslike sukladno članku 95. stavku 4. Zakona o javnoj nabavi,
— odbije potpisati ugovor o javnoj nabavi,
— ne dostavi jamstvo za uredno ispunjenje ugovora.

III.1.2)Glavni uvjeti financiranja i načini plaćanja i/ili uputa na odgovarajuće odredbe koje to reguliraju:

Plaćanje obavljenih usluga izvršiti će se na poslovni račun odabranog ponuditelja (odnosno podizvoditelja u slučaju iz točke 9. ove Dokumentacije za nadmetanje) na temelju računa izvršitelja, uz koje se prilaže zapisnik o stanju ispunjenja Usluga, kako slijedi:
a) za djelomično ispunjene Usluga do potpunog ispunjenja Usluga: za najmanji stupanj gotovosti isplata od 100 % Uvodnog izvješća 20 % Ugovorne cijene 100 % NUC-a 70 % Ugovorne cijene za Vrijednost NUC-a 100 % Projektne dokumentacije 90 % Ugovorne cijene Nakon Verifikacije 100 % Ugovorne cijene;
b) za potpuno ispunjenje Usluga: za stupanj gotovosti Isplata do 100 % Projektne dokumentacije/Usluga 90 % ugovorne cijene Nakon verifikacije 100 % ugovorne cijene.
Pojašnjenja:
Najmanja uporabna cjelina (NUC) je cjelina unutar predmeta nabave u postupku nabave prema članku 16. stavku 1. ovog Ugovora, koja za naručitelja ima uporabnu vrijednost, te koja je kao takva definirana Projektnim zadatkom (točka 15. ove Dokumentacije za nadmetanje).
Uvodno izvješće je pisano izvješće koje u svezi ispunjenja Usluga izrađuje izvršitelj, čiji je sadržaj definiran Projektnim zadatkom (točka 15. ove Dokumentacije za nadmetanje).
Verifikacija je verifikacija Usluga, koja obuhvaća reviziju projektne dokumentacije/ispunjenja Usluga kada je to propisano zakonom, recenziju Projektne dokumentacije/ispunjenja Usluga odnosno provjeru usklađenosti Projektne dokumentacije/ispunjenja Usluga sa projektnim zadatkom sukladno propisima o gradnji i pravilima struke. Ukoliko je Ugovorom traženo ishođenje lokacijske ili građevinske dozvole, verifikacijom će se smatrati ishođenje toga akta.
Vrijednost NUC-a je cijena stavke/točke ponudbenog Troškovnika iz ponude odabranog ponuditelja/zajednice ponuditelja u ovom postupku nabave, koja je kao NUC definirana Projektnim zadatkom (točka 15. ove Dokumentacije za nadmetanje).
Računi se ispostavljaju prema napredovanju obavljanja Usluga, najviše jednom mjesečno za obavljene Usluge.
Ispostavljeni račun naručitelj će platiti u roku do 30 dana po njegovom primitku, uz uvjet ovjere od osobe ovlaštene za nadzor provedbe ugovora o nabavi od strane naručitelja.
Ako se dio ugovora o javnoj nabavi daje u podugovor, tada za usluge koje će izvesti podizvoditelj, naručitelj neposredno plaća podizvoditelju.

III.1.3)Pravni oblik koji će se poslije odabira zahtijevati od zajednice gospodarskih subjekata:

Ponuda zajednice ponuditelja sadrži naziv i sjedište svih gospodarskih subjekata iz zajedničke ponude, naziv i sjedište nositelja ponude. U zajedničkoj ponudi mora biti navedeno koji će dio ugovora o javnoj nabavi (predmet, količina, vrijednost i postotni dio) izvršavati pojedini član zajednice ponuditelja. Naručitelj neposredno plaća svakom članu zajednice ponuditelja za onaj dio ugovora o javnoj nabavi koji je on izvršio, ako zajednica ponuditelja ne odredi drugačije. Odgovornost ponuditelja iz zajednice ponuditelja je solidarna.
Ponuditelji iz zajednice ponuditelja dužni su nakon odabira sklopiti konzorcijski ugovor (ugovor o ortaštvu, o zajedničkom projektu ili sl.) potreban za izvršenje ugovora. Naručitelj neposredno plaća svakom članu zajednice ponuditelja za onaj dio ugovora o javnoj nabavi koji je on izvršio, ako zajednica ponuditelja ne odredi drugačije, ugovorom iz ovoga stavka.

III.1.4)Ostali posebni uvjeti

Izvršenje ugovora podliježe posebnim uvjetima: ne

III.2)Uvjeti sudjelovanja

III.2.1)Osobna situacija gospodarskih subjekata, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre

Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: 3.1. Obvezni razlozi isključenja ponuditelja te dokumenti na temelju kojih se utvrđuje postoje li razlozi za isključenje
Naručitelj je obvezan isključiti ponuditelja iz postupka javne nabave:
3.1.1. Ako je gospodarski subjekt ili osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta pravomoćno osuđena za bilo koje od sljedećih kaznenih djela odnosno za odgovarajuća kaznena djela prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta ili države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta:
a) prijevara (članak 236.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 247.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 252.), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 253.), zlouporaba u postupku javne nabave (članak 254.), utaja poreza ili carine (članak 256.), subvencijska prijevara (članak 258.), pranje novca (članak 265.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 291.), nezakonito pogodovanje (članak 292.), primanje mita (članak 293.), davanje mita (članak 294.), trgovanje utjecajem (članak 295.), davanje mita za trgovanje utjecajem (članak 296.), zločinačko udruženje (članak 328.) i počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja (članak 329.) iz Kaznenog zakona;
b) prijevara (članak 224.), pranje novca (članak 279.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 293.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.a), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.b), udruživanje za počinjenje kaznenih djela (članak 333.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 337.), zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti (članak 338.), protuzakonito posredovanje (članak 343.), primanje mita (članak 347.) i davanje mita (članak 348.) iz Kaznenog zakona (Narodne novine br. 110/97, 27/98, 50/00, 129/00, 51/01, 111/03, 190/03, 105/04, 84/05, 71/06, 110/07, 152/08, 57/11, 77/11 i 143/12);
c) osuđena za kaznena djela navedena u članku 57. stavku 1. Direktive 2014/24/EU.
3.1.2. ako gospodarski subjekt nije ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako mu prema posebnom zakonu plaćanje tih obveza nije dopušteno ili je odobrena odgoda plaćanja (primjerice u postupku predstečajne nagodbe);
3.1.3. Ako je dostavio lažne podatke pri dostavi dokumenata sukladno člancima 67. do 75. Zakona o javnoj nabavi.
Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz točke 3.1.1. ove Dokumentacije za nadmetanje gospodarski subjekt dužan je u ponudi dostaviti izjavu koju daje osoba po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta.
Izjava o nekažnjavanju koju sastavlja ovlaštena osoba popunjava se i potpisuje prema Prilogu B i C ove Dokumentacije za nadmetanje, a popunjena i potpisana izjava mora sadržajno u potpunosti odgovarati tekstu navedenom u Prilogu B i C ove Dokumentacije za nadmetanje.
Izjava ne smije biti starija od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave.
Naručitelj može tijekom postupka javne nabave radi provjere okolnosti iz točke 3.1.1. ove Dokumentacije za nadmetanje od tijela nadležnog za vođenje kaznene evidencije i razmjenu tih podataka s drugim državama za bilo kojeg ponuditelja ili osobu po zakonu ovlaštenu za zastupanje gospodarskog subjekta zatražiti izdavanje potvrde o činjenicama o kojima to tijelo vodi službenu evidenciju.
Ako nije u mogućnosti pribaviti potvrdu radi provjere okolnosti iz točke 3.1.1. ove Dokumentacije za nadmetanje, naručitelj može od ponuditelja zatražiti da u primjerenom roku dostavi važeći:
a) dokument tijela nadležnog za vođenje kaznene evidencije države sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta; ili
b) jednakovrijedni dokument koji izdaje nadležno sudsko ili upravno tijelo u državi sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno u državi čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje dokument iz kaznene evidencije iz točke a) ovoga stavka; ili
c) izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno u državi čiji je ta osoba državljanin ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta, odnosno u državi čiji je ta osoba državljanin ne izdaju dokumenti iz točke a) i b) ovoga stavka ili oni ne obuhvaćaju sva kaznena djela iz točke 3.1.1. a) i b).
U slučaju zajednice ponuditelja, okolnosti iz točke 3.1. ove Dokumentacije za nadmetanje utvrđuju se za sve članove zajednice pojedinačno.
Ukoliko gospodarski subjekt za izvršenje predmeta nabave angažira 1 ili više podizvoditelja, okolnosti iz točke 3.1. ove Dokumentacije za nadmetanje, utvrđuju se i za podizvoditelje.
Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz točke 3.1.2. ove Dokumentacije za nadmetanje gospodarski subjekt je dužan u ponudi dostaviti:
— potvrdu Porezne uprave o stanju duga koja ne smije biti starija od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave, ili
— važeći jednakovrijedni dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje potvrda Porezne uprave, ili
— izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, koje ne smiju biti starije od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje potvrda Porezne uprave ili jednakovrijedni dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta.
3.2 Ostali razlozi isključenja ponuditelja te dokumenti na temelju kojih se utvrđuje postoje li razlozi za isključenje.
Naručitelj će isključiti iz postupka javne nabave ponuditelja:
3.2.1. ako je nad njime otvoren stečaj, ako je u postupku likvidacije, ako njime upravlja osoba postavljena od strane nadležnog suda, ako je obustavio poslovne djelatnosti ili se nalazi u sličnom postupku prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta;
3.2.2. ako je gospodarski subjekt u posljednje 2 godine do početka postupka javne nabave učinio težak profesionalni propust koji naručitelj može dokazati na bilo koji način.
Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz točke 3.2.1. ove Dokumentacije za nadmetanje ponuditelj je dužan u ponudi dostaviti:
— izvod iz sudskog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra države sjedišta gospodarskog subjekta koji ne smije biti stariji od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave, ili
— važeći jednakovrijedni dokument koji je izdalo nadležno sudsko ili upravno tijelo u državi sjedišta gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje izvod iz podstavka 1. ovoga stavka ili izvod ne sadrži sve podatke potrebne za utvrđivanje tih okolnosti, ili
— izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, koje ne smiju biti starije od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje izvod iz podstavka 1. ovoga stavka ili dokument iz podstavka 2. ovoga stavka ili oni ne sadrže sve podatke potrebne za utvrđivanje tih okolnosti.
Napomena: S obzirom da sukladno odredbama Zakona o sudskom registru (Narodne novine br. 1/95, 57/96, 1/98, 30/99, 45/99, 54/05, 40/07, 91/10, 90/11, i 148/13) i Stečajnom zakonu (Narodne novine br. 44/96, 29/99, 129/00, 123/03, 197/03,0 187/04, 82/06, 116/10, 25/12, 133/12 i 45/13) izvod iz sudskog registra ne sadrži sve potrebne podatke za utvrđivanje okolnosti ostalih razloga isključenja, ponuditelji iz Republike Hrvatske obvezni su dostaviti, kao dokaz sposobnosti, i izjavu osobe ovlaštene za zastupanje gospodarskog subjekta.
Težak profesionalni propust u smislu točke 3.2.2. ove Dokumentacije za nadmetanje je postupanje gospodarskog subjekta u obavljanju njegove profesionalne djelatnosti protivno odgovarajućim propisima, kolektivnim ugovorima, pravilima struke ili sklopljenim ugovorima o javnoj nabavi, a koje je takve prirode da čini tog gospodarskog subjekta neprikladnom i nepouzdanom stranom ugovora o javnoj nabavi ili okvirnog sporazuma koji naručitelj namjerava sklopiti. Težak profesionalni propust kod izvršenja ugovora o javnoj nabavi je takvo postupanje gospodarskog subjekta koje ima kao posljedicu značajne i/ili opetovane nedostatke u izvršenju bitnih zahtjeva iz ugovora koji su doveli do njegova prijevremenog raskida, nastanka štete ili drugih sličnih posljedica. Postojanje teškog profesionalnog propusta dokazuje naručitelj na temelju objektivne procjene okolnosti svakog pojedinog slučaja.
U slučaju da naručitelj raspolaže dokazima da je ponuditelj u posljednje 2 godine računajući do početka postupka javne nabave učinio težak profesionalni propust koji naručitelj može dokazati, naručitelj će isključiti tog ponuditelja iz postupka javne nabave te navesti razloge isključenja i dokumentirati ih u zapisniku o pregledu i ocjeni ponuda i Odluci o odabiru odnosno Odluci o poništenju postupka javne nabave.
U slučaju zajednice ponuditelja, dokazi se dostavljaju i utvrđuju okolnosti iz točke 3.2. ove Dokumentacije za nadmetanje za sve članove zajednice ponuditelja (gospodarske subjekte) pojedinačno. Ukoliko gospodarski subjekt za izvršenje predmeta nabave angažira 1 ili više podizvoditelja, okolnosti iz točke 3.2. ove Dokumentacije za nadmetanje, utvrđuju se i za podizvoditelje.
4.1.1. Svaki ponuditelj mora u postupku javne nabave dokazati svoj upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta ponuditelja, što dokazuje:
— izvodom iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra države sjedišta ponuditelja, a ako se oni ne izdaju u državi sjedišta ponuditelja, ponuditelj može dostaviti izjavu s ovjerom potpisa nadležnog tijela. Izvod ili izjava ne smije biti starija od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave.
4.1.2. Ponuditelj, temeljem članka 70. stavka 4. Zakona o javnoj nabavi, mora dostaviti:
— ako gospodarski subjekt u državi njegova sjedišta mora posjedovati određeno ovlaštenje ili biti član određene organizacije kako bi mogao izvršiti ugovor ili dio ugovora koji je predmet ove nabave, a odnosi se na stručne geodetske poslove, gospodarski subjekt mora dokazati posjedovanje važećeg ovlaštenja ili članstva za sebe i/ili za podizvoditelja.
Gospodarski subjekt sa sjedištem u Republici Hrvatskoj dostavlja:
Suglasnost za obavljanje stručnih geodetskih poslova sukladno Zakonu o obavljanju geodetske djelatnosti (Narodne novine br. 152/08, 61/11 i 56/13) i Pravilniku o uvjetima i mjerilima za davanje i oduzimanje suglasnosti za obavljanje poslova državne izmjere i katastra nekretnina (Narodne novine br. 105/07 i 116/07). Suglasnost izdaje Državna geodetska uprava.
Ponuditelj mora imati važeću Suglasnost za obavljanje stručnih geodetskih poslova koja pokriva stručne geodetske poslove, koji su sastavni dio predmeta nabave.
Gospodarski subjekt sa sjedištem izvan Republike Hrvatske dostavlja:
Suglasnost za obavljanje stručnih geodetskih poslova sukladno Zakonu o obavljanju geodetske djelatnosti (Narodne novine br. 152/08, 61/11 i 56/13) i Pravilniku o uvjetima i mjerilima za davanje i oduzimanje suglasnosti za obavljanje poslova državne izmjere i katastra nekretnina (Narodne novine br. 105/07 i 116/07) izdanu od Državne geodetske uprave Republike Hrvatske ako predmetnu suglasnost posjeduje. Ponuditelj mora imati važeću Suglasnost za obavljanje stručnih geodetskih poslova koja pokriva stručne geodetske poslove, koji su sastavni dio predmeta nabave ili:
1. važeće ovlaštenje za obavljanje geodetskih poslova iz države svog sjedišta ukoliko se isto izdaje u državi sjedišta ili Izjavu da u državi svog sjedišta ne mora posjedovati ovlaštenje za obavljanje stručnih geodetskih poslova; i
2. izjavu koju daje osoba koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta kojom se obvezuje najkasnije do potpisa ugovora ishoditi i dostaviti suglasnost Državne geodetske uprave Republike Hrvatske za obavljanje stručnih geodetskih poslova u Republici Hrvatskoj, u slučaju da njegova ponuda bude odabrana.
Ukoliko bude odabrana ponuda gospodarskog subjekta koji ima sjedište izvan Republike Hrvatske, odabrani gospodarski subjekt je obvezan do potpisa ugovora ishoditi i dostaviti suglasnost Državne geodetske uprave Republike Hrvatske za obavljanje stručnih geodetskih poslova u Republici Hrvatskoj kako bi prema propisima Republike Hrvatske imao pravo izvršavati predmetni ugovor na teritoriju Republike Hrvatske, u protivnom će se smatrati da je odustao od ponude.

III.2.2)Ekonomska i financijska sposobnost

Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: Svaki ponuditelj mora u postupku javne nabave dokazati da je ukupni promet ponuditelja u dvostrukom iznosu procijenjene vrijednosti nabave ili više, za razdoblje od 3 posljednje dostupne financijske godine, ovisno o datumu osnivanja ili početka obavljanja djelatnosti ponuditelja, ako je informacija o ovim prometima dostupna, što dokazuje:
— izjavom o ukupnom prometu ponuditelja.
Svaki ponuditelj mora u postupku javne nabave dokazati da mu glavni račun preko kojeg obavlja poslovnu djelatnost nije blokiran i da nije bio blokiran u posljednjih 6 mjeseci, što dokazuje:
— dokumentom izdanim od bankarskih ili drugih financijskih institucija koji dokazuje solventnost gospodarskog subjekta.

III.2.3)Tehnička sposobnost

Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva:
4.3.1. Svaki ponuditelj mora u postupku javne nabave dokazati svoju tehničku i stručnu sposobnost, što dokazuje:
— popisom ugovora o istim ili sličnim uslugama izvršenih u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 3 godine koje prethode toj godini. Popis ugovora sadrži iznos, datum pružene usluge i naziv druge ugovorne strane (Prilog I). Ako je druga ugovorna strana naručitelj u smislu Zakona o javnoj nabavi, popis kao dokaz o uredno pruženoj usluzi sadrži ili mu se prilaže najmanje 1 potvrda potpisana ili izdana od naručitelja (koja sadrži: iznos pružene usluge, datum pružene usluge, naziv druge ugovorne strane i predmeta ugovora), za 1 ili više ugovora, za koje je zbrojeni iznos pruženih usluga jednak ili veći od procijenjene vrijednosti nabave. Ako je druga ugovorna strana privatni subjekt, popis kao dokaz o uredno pruženoj usluzi sadrži ili mu se prilaže najmanje 1 potvrda tog subjekta (koja sadrži: iznos pružene usluge, datum pružene usluge, naziv druge ugovorne strane i predmeta ugovora), a u nedostatku iste vrijedi izjava gospodarskog subjekta uz dokaz da je potvrda zatražena, za 1 ili više ugovora, za koje je zbrojeni iznos pruženih usluga jednak ili veći od procijenjene vrijednosti nabave. Naručitelj zadržava pravo izravno od druge ugovorne strane zatražiti provjeru istinitosti potvrde.
Popis ugovora o istim ili sličnim uslugama izvršenih u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 3 godine koje prethode toj godini mora sadržavati kumulativno sve minimalne uvjete tehničke sposobnosti navedene niže u ovoj točki (od stavka A do stavka D) i to na način da se barem polovica iznosa minimalne tražene vrijednosti ugovora odnosi na stavku A ove točke.
Slične usluge i minimalni uvjeti tehničke sposobnosti ponuditelja u smislu ove točke su:
A) Izrada idejnih i/ili glavnih projekata građenja temeljem kojih je ishođena lokacijska dozvola ili odgovarajući upravni akt ili je podnesen zahtjev za ishođenje istog, u smislu Zakona o prostornom uređenju (NN br. 153/13) i Zakona o gradnji (NN br. 153/13) vodnih građevina na koje upućuje članak 22. Zakona o vodama (Narodne novine broj 153/09, 63/11, 130/11, 56/13 i 14/14) ili jednakovrijedno, u dijelu koji se odnosi na:

— nasipe na vodotoku slivne površine 10 000 km2 i više,

— obaloutvrde na vodotoku slivne površine 10 000 km2 i više,

— umjetna korita vodotoka,
— odteretne kanale,
— lateralne kanale,
— brane s akumulacijama,
— retencije i druge pripadajuće im građevine.
B) Izrada geodetske projektne podloge za izradu idejnih i/ili glavnih projekata zahvata građenja u smislu Zakona o prostornom uređenju (NN br. 153/13) i Zakona o gradnji (NN br. 153/13) vodnih građevina na koje upućuje članak 22. Zakona o vodama (Narodne novine broj 153/09, 63/11, 130/11, 56/13 i 14/14) ili jednakovrijedno;
C) Izrada geodetskog projekta kao sastavnog dijela idejnog i/ili glavnog projekta za lokacijsku odnosno građevinsku dozvolu, usklađenog sa Zakonom o prostornom uređenju (NN br. 153/13), Zakonom o gradnji (NN br. 153/13) i Pravilnikom o geodetskom projektu (NN br. 12/14 i 56/14) ili jednakovrijedno;
D) Izrada geomehaničke projektne podloge (geomehaničkog elaborata/izvještaja o provedenim istražnim radovima i laboratorijskim ispitivanjima) za izradu idejnih projekata zahvata građenja u smislu Zakona o prostornom uređenju (NN br. 153/13) i Zakona o gradnji (NN br. 153/13) vodnih građevina na koje upućuje članak 22. Zakona o vodama (Narodne novine broj 153/09, 63/11, 130/11, 56/13 i 14/14) ili jednakovrijedno.
Za svaku od prethodno navedenih grupa usluga (A, B, C i D) mora biti dostavljena najmanje 1 potvrda druge ugovorne strane o uredno izvršenom ugovoru u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 3 godine koje prethode toj godini, od kojih se potvrde za grupe usluga A i B moraju odnositi na zahvate dužine najmanje 5 km.
Obrazloženje: Projekt „Izgradnja brane Brodarci na Kupi s pripadajućim objektima i uspornim nasipima uz Kupu i Dobru, rekonstrukcija dijelova kanala Kupa-Kupa i pripadajućih nasipa te izgradnja ustave Šišljavić, obodnih nasipa retencije i ostalih regulacijskih građevina u području retencije Kupčina” je s obzirom na ukupnu duljinu zahvata vrlo opsežan zahvat te je za kvalitetno i cjelovito ispunjenje Usluga izrade projektne dokumentacije i provedbu upravnih postupaka ishođenja akata za provedbu prostornih planova i dozvola za građenje sukladno Zakonu o prostornom uređenju (NN br. 153/13) i Zakonu o gradnji (NN br. 153/13) u predviđenom roku, potrebno da ponuditelj posjeduje značajno profesionalno iskustvo u ispunjavanju svih vrsta istih ili sličnih usluga navedenih u ovoj točki;
4.3.2. Izjavom ovjerenom i potpisanom od odgovorne osobe ponuditelja s popisom i podacima o stručnom kadru kojim ponuditelj raspolaže (prilog G ove dokumentacije) i koji će sudjelovati u realizaciji projekta, upotpunjeni podacima i dokazima o obrazovnim i stručnim kvalifikacijama i iskustvu svih nužnih članova stručnog tima.
Obrazovne i stručne kvalifikacije i iskustvo pojedinih članova stručnog tima dokazuju se ispunjenim CV obrascima (Prilog H ove dokumentacije) s popisom zahtijevanih dokazivih referenci i odgovarajućim dokazima (izjave, potvrde ili preslike dijelova dokumentacije iz kojih je vidljiva uloga stručnjaka).
Minimalni uvjeti o broju te obrazovnoj i stručnoj kvalifikaciji osoba odgovornih za pružanje usluge su:
Stručnjak 1 – voditelj projektnog tima ponuditelja:
Stručnjak 1 će biti zadužen za koordinaciju cjelokupnog projekta i realizaciju ugovora, za provedbu kontrole kvalitete izrade cjelokupne dokumentacije te za njezin pravovremeni dovršetak. On će općenito biti odgovoran za komunikaciju s Projektnim timom naručitelja. Voditelj projekta može obavljati i funkciju projektanta dijela projekta (stručnjak 2). Stručnjak 1 mora minimalno ispunjavati niže navedene uvjete u pogledu kvalifikacija, vještina, općenitog stručnog iskustva:
Kvalifikacije i vještine:
— visoka stručna sprema odnosno završen preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili specijalistički diplomski stručni studij u znanstvenom polju građevinarstva ili kulturne tehnike, zvanje: dipl. ing. građ., mag. ing. aedif., struč. spec. ing. aedif.,
— ovlaštenje Hrvatske komore inženjera građevinarstva (HKIG) ili jednakovrijedno. Osobe (strani državljani) koje ne posjeduju rješenje izdano od strane Hrvatske komore inženjera građevinarstva upisano u evidenciju stranih ovlaštenih osoba ovlaštenih za povremeno ili privremeno obavljanje poslova projektiranja u svojstvu odgovorne osobe komore, dužni su dostaviti Izjavu potpisanu od strane ovlaštene osobe ponuditelja u kojoj navode da će ukoliko njihova ponuda bude odabrana kao najpovoljnija, ishoditi potvrdu iz članka 70. Zakona o arhitektonskim i inženjerskim poslovima i djelatnostima u prostornom uređenju i gradnji (Narodne novine br. 152/08, 124/09, 49/11 i 25/13) kojom dokazuju da su podnijeli prijavu odgovarajućoj komori s ciljem dobivanja rješenja kojim se utvrđuje da podnositelj prijave ispunjava propisane uvjete za povremeno, odnosno privremeno obavljanje poslova projektiranja u svojstvu odgovorne osobe.
Specifično stručno iskustvo:
— minimalno 2 dokazive reference da je u funkciji voditelja projektnog tima ili glavnog projektanta sudjelovao u posljednjih 10 godina u izradi studijske i/ili projektne dokumentacije (idejni ili glavni projekti) vodnih građevina na koje upućuje članak 22. Zakona o vodama (Narodne novine broj 153/09, 63/11, 130/11, 56/13 i 14/14), od kojih se minimalno 1 referenca mora odnositi na slične usluge grupe A iz točke 4.3.1 dokumentacije za nadmetanje.
Stručnjak 2 – projektant – 6 osoba.
Stručnjak 2 će biti zadužen za izradu idejnog projekta sukladnog funkcionalnim cjelinama zahvata. Stručnjak 2 mora minimalno ispunjavati niže navedene uvjete u pogledu kvalifikacija, vještina, općenitog stručnog iskustva i specifičnog stručnog iskustva:
Kvalifikacije i vještine:
— visoka stručna sprema odnosno završen preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili specijalistički diplomski stručni studij u znanstvenom polju građevinarstva ili kulturne tehnike, zvanje: dipl. ing. građ., mag. ing. aedif., struč. spec. ing. aedif.,
— ovlaštenje Hrvatske komore inženjera građevinarstva (HKIG) ili jednakovrijedno. Osobe (strani državljani) koji ne posjeduju rješenje izdano od strane Hrvatske komore inženjera građevinarstva upisano u evidenciju stranih ovlaštenih osoba ovlaštenih za povremeno ili privremeno obavljanje poslova projektiranja u svojstvu odgovorne osobe komore, dužni su dostaviti Izjavu potpisanu od strane ovlaštene osobe ponuditelja u kojoj navode da će ukoliko njihova ponuda bude odabrana kao najpovoljnija, ishoditi potvrdu iz članka 70. Zakona o arhitektonskim i inženjerskim poslovima i djelatnostima u prostornom uređenju i gradnji (Narodne novine br. 152/08, 124/09, 49/11 i 25/13) kojom dokazuju da su podnijeli prijavu odgovarajućoj komori s ciljem dobivanja rješenja kojim se utvrđuje da podnositelj prijave ispunjava propisane uvjete za povremeno, odnosno privremeno obavljanje poslova projektiranja u svojstvu odgovorne osobe.
Specifično stručno iskustvo:
— minimalno 2 dokazive reference da je u funkciji glavnog projektanta ili projektanta sudjelovao u posljednjih 10 godina u ispunjenju slične usluge grupe A iz točke 4.3.1 dokumentacije za nadmetanje.
Stručnjak 3 – geodet – 2 osobe.
Stručnjak 3 će biti zadužen za izradu geodetskih projektnih podloga za izradu idejnih projekata i za izradu geodetskog projekta. Stručnjak 3 mora ispunjavati niže navedene uvjete u pogledu kvalifikacija, vještina, općenitog stručnog iskustva i specifičnog stručnog iskustva:
Kvalifikacije i vještine:
— visoka stručna sprema odnosno završen preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili specijalistički diplomski stručni studij u znanstvenom polju geodezije, zvanje: dipl. ing. geod. ili jednakovrijedno.
— ovlaštenje Hrvatske komore ovlaštenih inženjera geodezije (HKOIG) ili jednakovrijedno. Osobe (strani državljani) koji ne posjeduju rješenje izdano od strane Hrvatske komore inženjera geodezije upisano u evidenciju stranih ovlaštenih osoba ovlaštenih za povremeno ili privremeno obavljanje geodetskih poslova u svojstvu odgovorne osobe komore, dužni su dostaviti Izjavu potpisanu od strane ovlaštene osobe ponuditelja u kojoj navode da će ukoliko njihova ponuda bude odabrana kao najpovoljnija, ishoditi potvrdu iz članka 17. Zakona o obavljanju geodetske djelatnosti (Narodne novine br. 152/08, 6/11, 56/13) kojom dokazuju da su podnijeli prijavu odgovarajućoj komori s ciljem dobivanja rješenja kojim se utvrđuje da podnositelj prijave ispunjava propisane uvjete za povremeno, odnosno privremeno obavljanje poslova projektiranja u svojstvu odgovorne osobe.
Specifično stručno iskustvo:
— minimalno 2 dokazive reference da je u funkciji ovlaštenog inženjera geodezije sudjelovao u posljednjih 10 godina u izradi geodetske projektne podloge i/ili geodetskog projekta za vodne građevine na koje upućuje članak 22. Zakona o vodama (Narodne novine broj 153/09, 63/11, 130/11, 56/13 i 14/14), u dijelu koji se odnosi na:

— nasipe na vodotoku slivne površine 10 000 km2 i više,

— obaloutvrde na vodotoku slivne površine 10 000 km2 i više,

— brane s akumulacijama,
— retencije i druge pripadajuće im građevine.
Stručnjak 4 – geotehničar – 2 osobe
Stručnjak 4 će biti zadužen za provedbu geotehničkih istražnih radova, laboratorijskih ispitivanja i izradu geomehaničke projektne podloge idejnih projekata sukladnih funkcionalnim cjelinama zahvata. Stručnjak 4 mora ispunjavati niže navedene uvjete u pogledu kvalifikacija, vještina, općenitog stručnog iskustva i specifičnog stručnog iskustva:
Kvalifikacije i vještine:
— visoka stručna sprema odnosno završen preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili specijalistički diplomski stručni studij u znanstvenom polju građevinarstva ili geotehnike, zvanje: dipl. ing. građ., dipl. ing. geoteh., mag. ing. aedif., struč. spec. ing. aedif.,
— ovlaštenje Hrvatske komore inženjera građevinarstva (HKIG) ili jednakovrijedno. Osobe (strani državljani) koji ne posjeduju rješenje izdano od strane Hrvatske komore inženjera građevinarstva upisano u evidenciju stranih ovlaštenih osoba ovlaštenih za povremeno ili privremeno obavljanje poslova projektiranja u svojstvu odgovorne osobe komore, dužni su dostaviti Izjavu potpisanu od strane ovlaštene osobe ponuditelja u kojoj navode da će ukoliko njihova ponuda bude odabrana kao najpovoljnija, ishoditi potvrdu iz članka 70. Zakona o arhitektonskim i inženjerskim poslovima i djelatnostima u prostornom uređenju i gradnji (Narodne novine br. 152/08, 124/09, 49/11 i 25/13) kojom dokazuju da su podnijeli prijavu odgovarajućoj komori s ciljem dobivanja rješenja kojim se utvrđuje da podnositelj prijave ispunjava propisane uvjete za povremeno, odnosno privremeno obavljanje poslova projektiranja u svojstvu odgovorne osobe.
Specifično stručno iskustvo:
— minimalno 2 dokazive reference da je u funkciji glavnog projektanta ili projektanta ili nadzornog inženjera građenja ili voditelja istražnih radova sudjelovao u posljednjih 10 godina u izradi geomehaničkih projektnih podloga i/ili projektne dokumentacije za vodne građevine na koje upućuje članak 22. Zakona o vodama (Narodne novine broj 153/09, 63/11, 130/11, 56/13 i 14/14), u dijelu koji se odnosi na:

— nasipe na vodotoku slivne površine 10 000 km2 i više,

— obaloutvrde na vodotoku slivne površine 10 000 km2 i više,

— brane s akumulacijama,
— retencije i druge pripadajuće im građevine.
Obrazloženje: Ovi uvjeti kojima se definira broj projektanata, stručna osposobljenost osoba kojima ponuditelj raspolaže i koji će izrađivati projekt su minimalni uvjeti za obavljanje usluga u opsegu i rokovima iz specifikacije usluga. Kao podloga za definiranje minimalne razine stručnosti koje mora zadovoljiti stručni tim za ispunjenje predmetne usluge korišteni su kriteriji prema Zakon o komori arhitekata i komorama inženjera u graditeljstvu i prostornom uređenju (Narodne novine broj 78/15) te Pravilnik o uvjetima za izdavanje suglasnosti pravnim osobama za obavljanje stručnih poslova zaštite okoliša (NN br. 57/10).
Napomena: U svrhu osiguranja neometane i kvalitetne komunikacije između naručitelja i odabranog ponuditelja prilikom izvršenja usluga svi stručnjaci moraju se koristiti hrvatskim jezikom aktivno u govoru i pismu. Ako se stručnjak ne koristi hrvatskim jezikom, odabrani ponuditelj je dužan osigurati prevoditelja;
4.3.3. Izjavom gospodarskog subjekta, ovjerenom i potpisanom od odgovorne osobe s priloženim popisom odgovarajućih alata i tehničke opreme kojima će raspolagati za izradu istovrsnih usluga:
— informatički paketi za dokazivanje mehaničke, statičke, hidrauličke i druge otpornosti i stabilnosti građevine, obradu geodetskih podataka, izradu geodetskih i drugih projektnih podloga (CAD paketi) te za grafičku opremu projektne dokumentacije,
— opremu za provedbu geodetskih snimanja sukladno Zakonu o obavljanju geodetske djelatnosti (NN br. 152/08, 61/11 i 56/13) i važećim podzakonskim propisima,
— opremu za provedbu geotehničkih istražnih radova što uključuje i geomehanički laboratorij u kojem se mogu izvršiti ispitivanja mehaničkih i fizikalnih svojstava tla i materijala koji se ugrađuju u građevinu, u skladu s nacionalnim i međunarodnim normama i dokazima kvalitete temeljem akreditacije laboratorija prema (HRN EN ISO/IEC 17025) s neizostavno priloženim dokazom o akreditaciji laboratorija za obavljanje ispitivanja predviđenih ovim projektnim zadatkom.
Obrazloženje: s obzirom na vrstu poslova i predmet nabave, raspolaganje navedenom tehničkom opremom je osnovni preduvjet za kvalitetno izvršenje predmetnih usluga u traženim rokovima.

III.2.4)Podaci o rezerviranim ugovorima

III.3)Posebni uvjeti za ugovore o javnim uslugama

III.3.1)Podaci o određenoj profesiji

Izvršenje usluge ograničeno je za određenu profesiju: ne

III.3.2)Osobe odgovorne za izvršenje usluge

Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga: ne

Odjeljak IV.: Postupak

IV.1)Vrsta postupka

IV.1.1)Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV.1.2)Ograničenje broja gospodarskih subjekata kojima će se dostaviti poziv na dostavu ponude, na pregovaranje ili na sudjelovanje u dijalogu

IV.1.3)Smanjivanje broja gospodarskih subjekata tijekom pregovaranja ili dijaloga

IV.2)Kriteriji za odabir ponude

IV.2.1)Kriteriji za odabir ponude

Najniža cijena

IV.2.2)Podaci o elektroničkoj dražbi

Provodi se elektronička dražba: ne

IV.3)Administrativni podaci

IV.3.1)Evidencijski broj koji je dodijelio javni naručitelj:

OP 2016/144

IV.3.2)Ranija objava(e) vezana uz isti ugovor

ne

IV.3.3)Uvjeti za preuzimanje dokumentacije za nadmetanje i dodatne dokumentacije ili opisne dokumentacije

Dokumentacija se naplaćuje: ne

IV.3.4)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje

3.2.2017 - 12:00

IV.3.5)Datum slanja poziva na dostavu ponuda, na pregovaranje ili na sudjelovanje u dijalogu odabranim natjecateljima

IV.3.6)Jezik(ci) na kojem(ima) ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju biti sastavljeni

hrvatski.

IV.3.7)Rok valjanosti ponude

danima: 120 (od isteka roka za dostavu ponuda)

IV.3.8)Uvjeti za javno otvaranje ponuda

Datum: 3.2.2017 - 12:00

Mjesto:

Hrvatske vode, VGO za srednju i donju Savu, Šetalište braće Radića 22, HR-35000 Slavonski brod, soba br. 23, 2. kat.

Odjeljak VI.: Dopunski podaci

VI.1)Podaci o obnavljanjima

Ovaj ugovor će se obnavljati: ne

VI.2)Podaci o fondovima Europske unije

Ugovor je u vezi s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne

VI.3)Dodatni podaci

VI.4)Žalbeni postupak

VI.4.1)Tijelo nadležno za žalbeni postupak

Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933

VI.4.2)Podnošenje žalbe

VI.4.3)Služba od koje se mogu dobiti podaci o podnošenju žalbe

VI.5)Datum slanja ove objave:

21.12.2016

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: