Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 09.03.2017. 09:52
(HR) Nabavka energetskih usluga u svrhu poboljšanja energetskih svojstava javne rasvjete u Općini Kneževi Vinogradi
Hrvatska-Kneževi Vinogradi: Usluge u području gospodarenja energijom
2017/S 048-088164
Obavijest o nadmetanju
Usluge
Direktiva 2014/24/EU
Odjeljak I: Javni naručitelj
I.1)Naziv i adrese
Općina Kneževi Vinogradi
35938293122
Hrvatske Republike 3.
Kneževi Vinogradi
31309
Hrvatska
Osoba za kontakt: Čila Todorović
Telefon: +385 31730938
E-pošta: opcina@knezevi-vinogradi.hr
Telefaks: +385 31732106
NUTS kod: HR025
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: www.knezevi-vinogradi.hr
I.2)Zajednička nabava
I.3)Komunikacija
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2017/S+0F2-0004174
Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
I.4)Vrsta javnog naručitelja
Regionalno ili lokalno tijelo
I.5)Glavna djelatnost
Opće javne usluge
Odjeljak II: Predmet
II.1)Opseg nabave
II.1.1)Naziv:
Pružanje energetske usluge u svrhu poboljšanja energetske učinkovitosti javne rasvjete.
Referentni broj: 01/17
II.1.2)Glavna CPV oznaka
71314200
II.1.3)Vrsta ugovora
Usluge
II.1.4)Kratak opis:
Predmet nabave je pružanje energetske usluge u svrhu poboljšanja energetskih svojstava javne rasvjete u Općini Kneževi Vinogradi što podrazumijeva postizanje dokazivih ušteda, a koje će se postići provođenjem mjera energetske učinkovitosti (nadalje: mjere), koje se sastoje od:
— izvođenja svih radova, ugradnji opreme i materijala predviđenih Projektom, uključujući nepredviđene radove i/ili sve potrebne radnje koje su nužne za ostvarenje ušteda,
— stručnog nadzora nad provedbom mjera (nadalje: nadzor);
— praćenja, mjerenja i verifikacije ušteda (nadalje: praćenje).
II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 2 660 000.00 HRK
II.1.6)Podaci o grupama
Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: ne
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
71314200
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR025
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Općina Kneževi Vinogradi.
II.2.4)Opis nabave:
Predmet nabave je pružanje energetske usluge u svrhu poboljšanja energetskih svojstava javne rasvjete u Općini Kneževi Vinogradi što podrazumijeva postizanje dokazivih ušteda, a koje će se postići provođenjem mjera energetske učinkovitosti (nadalje: mjere), koje se sastoje od:
— izvođenja svih radova, ugradnji opreme i materijala predviđenih Projektom, uključujući nepredviđene radove i/ili sve potrebne radnje koje su nužne za ostvarenje ušteda,
— stručnog nadzora nad provedbom mjera (nadalje: nadzor);
— praćenja, mjerenja i verifikacije ušteda (nadalje: praćenje).
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Prema kriteriju životnog vijeka svjetiljki izraženo u radnim satima / Ponder: 15 %
Kriterij troška - Naziv: Vrijednosti ukupne neto uštede / Ponder: 85 %
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 2 660 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 84
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.12)Podaci o elektroničkim katalozima
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
III.1)Uvjeti sudjelovanja
III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.3)Tehnička i stručna sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.5)Podaci o rezerviranim ugovorima
III.2)Uvjeti povezani s ugovorom
III.2.1)Podaci o određenoj struci
III.2.2)Uvjeti izvršenja ugovora:
III.2.3)Podaci o osoblju odgovornom za izvršenje ugovora
Odjeljak IV: Postupak
IV.1)Opis
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave
IV.1.4)Podaci o smanjenju broja rješenja ili ponuda tijekom pregovaranja ili dijaloga
IV.1.6)Podaci o elektroničkoj dražbi
IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Nabava je obuhvaćena Sporazumom o javnoj nabavi: ne
IV.2)Administrativni podaci
IV.2.1)Prethodna objava povezana s ovim postupkom
IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 21/04/2017
Lokalno vrijeme: 13:00
IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima
IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
Hrvatski
IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude
Trajanje u mjesecima: 4 (od isteka roka za dostavu ponuda)
IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 21/04/2017
Lokalno vrijeme: 13:00
Mjesto:
Općina Kneževi Vinogradi.
Odjeljak VI: Dopunski podaci
VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ova nabava će se ponavljati.: ne
VI.2)Podaci o elektroničkim tijekovima rada
VI.3)Dodatni podaci:
VI.4)Postupci pravne zaštite
VI.4.1)Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Koturaška cesta 43/IV
Zagreb
10000
Hrvatska
Telefon: +385 14559930
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa:www.dkom.hr
VI.4.2)Tijelo nadležno za postupke mirenja
VI.4.3)Postupak pravne zaštite
VI.4.4)Služba od koje se mogu dobiti podaci o postupku pravne zaštite
VI.5)Datum slanja ove obavijesti:
07/03/2017
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
CETEOR d.o.o. Sarajevo - ul. Topal Osman Paše br. 32 B 71000 Novo Sarajevo
-
Energoinvest Kibernetika d.o.o. Beograd - Buleavar Despota Stefana 15 11108 Beograd
-
nLogic d.o.o. Sarajevo - ul. Đoke Mazalića br. 2 71000 Centar
-
ENEKOM d.o.o. Škofija Loka - Kidričeva cesta 66a 4220 Škofija Loka
-
EUROING Bihać d.o.o. - Mehmeda Džanića, Lamela 1. 77000 Bihać
-
ROUTING d.o.o. Banja Luka - Ulica I krajiškog korpusa broj 16 78000 Banja Luka
-
Energetski institut Hrvoje Požar Zagreb - Savska cesta 163 10000 Zagreb
-
Ipsos Strategic Marketing d.o.o. Beograd - Gavrila Principa 8 11000 Beograd
-
Proving d.o.o. Sarajevo - ul. Milana Preloga bb 71000 Sarajevo
-
TEHNOMETAL d.o.o. Vlasenica - Njegoševa b.b. 75440 Vlasenica
-
D.o.o FALCON Bijeljina - Pavlovića put br. 43 76300 Bijeljina