Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 21.04.2017. 15:39

(obustava postupka) Nabavka usluga servisiranja i održavanja liftova

Izvor: Akta.ba, 21.04.2017.

BOSNA I HERCEGOVINA             

SLUŽBA ZA ZAJEDNIČKE POSLOVE

INSTITUCIJA BOSNE I HERCEGOVINE 

 

Broj: 01-16-11-235-23/17

Datum: 21.04.2014.

 

PREDMET: Obavještenje o obustavi postupka javne nabavke

 

Poštovani,

Obavještavamo Vas da je Ugovorni organ, Služba za zajedničke poslove institucija Bosne i Hercegovine dana 20.04.2017. godine izvršio obustavu postupka javne nabavke usluga servisiranja i održavanja liftova (Ispravka obavještenja o nabavci broj 618-1-2-24-8-37/17 od dana 14.04.2017. godine) prema sljedećim LOT-ovima:

LOT 1 - Servisiranje i održavanje liftova u Zgradi Parlamentarne skupštine Bosne i Hercegovine ul Trg BiH br. 1, Sarajevo

LOT 2 - Servisiranje i održavanje liftova u Zgradi prijateljstva između Grčke i Bosne Hercegovine, ul Trg BiH br. 3, Sarajevo LOT 3 - Servisiranje i održavanje liftova u Zgradi institucija Bosne i Hercegovine u ul Titova 9A Sarajevo

LOT 4 - Servisiranje i održavanje liftova u Zgradi Ministarstva sigurnosti BiH, ul. Braće Mulić bb Sarajevo

LOT 5 - Servisiranje i održavanje lifta u Zgradi institucija Bosne i Hercegovine u Banja Luci, ul Akademika Jovana Surutke 13, Banja Luka

LOT 6 - Servisiranje i održavanje liftova u Kompleksu pravosudnih institucija Bosne ; Hercegovine, ul. Kraljice Jelene br. 88, Sarajevo i

LOT 7 - Servisiranje i održavanje lifta u Zgradi institucija Bosne i Hercegovine u Mostaru, ul Kneza Domagoja bb, Mostar

zbog prijema žalbe na tendersku dokumentaciju, od strane ponuđača TRI BEST doo Banja Luka, na period do okončanja postupka po žalbi, a najduže 5 (pet) dana.

 

O daljoj proceduri provedbe postupka svi ponuđači koji su učestvovali u predmetnoj nabavci će biti blagovremeno obavješteni.

DIREKTOR

Siniša Perković

 

 

Sarajevo, 20.04.2017.godine

 

Na osnovu člana 110, Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine („Službeni glasnik BiH" broj 39/14) I člana 10. stav (5) i (7) Pravilnika o unutarnjoj organizaciji Službe za zajedničke poslove Institucija BiH broj: 01-02-1-2093-20/13 od 28.04.2014. godine, Pravilnika o izmjenama i dopuni Pravilnika o unutranjoj organizaciji SZZP broj: 01-02-1-2093-34/13 od 24,09.2014. godine, Pravilnika o izmjenama Pravilnika o unutarnjoj organizaciji Službe za zajedničke poslove institucija BiH broj: 01-02-1-2093-59/13 od 05.08.2015. godine i Pravilnika o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutarnjoj organizaciji Službe za zajedničke poslove institucija BiH broj: 01-02-1-2093- 75/13 od 17.03.2016. godine, direktor Službe uz saglasnost oba zamjenika direktora d o nosi:

 

ODLUKU

o obustavi postupka javne nabavke

 

Član 1

Izvršiti obustavu otvorenog postupka javne nabavke usluga servfsiranja i održavanja liftova za potrebe Službe za zajedničke poslove institucija Bosne i Hercegovine, po sljedećim LOT-ovima:

LOT1 - Servisiranje i održavanje liftova u Zgradi Parlamentarne skupštine Bosne i Hercegovine, ul. Trg BiH br 1, Sarajevo

LOT 2 - Servisiranje i održavanje liftova u Zgradi prijateljstva između Grčke i Bosne i Hercegovine, ul. Trg BiH br. 3, Sarajevo

LOT 3 - Servisiranje i održavanje liftova u Zgradi institucija Bosne i Hercegovine u ul. Titova 9A, Sarajevo

LOT 4 - Servisiranje i održavanje liftova u Zgradi Ministarstva sigurnosti BiH, ul. Braće Mulić bb, Sarajevo

LOT 5 - Servisiranje i održavanje lifta u Zgradi institucija Bosne i Hercegovine u Banja Luci, ul. Akademika Jovana Surutke 13, Banja Luka

LOT 6- Servisiranje i održavanje liftova u Kompleksu pravosudnih institucija Bosne i Hercegovine, ul. Kraljice Jelene br. 88, Sarajevo

LOT 7 - Servisiranje i održavanje lifta u Zgradi institucija Bosne i Hercegovine u Mostaru, ul. Kneza Domagoja bb, Mostar

koja je objavljena na Portalu javnih nabavki (broj ispravke za obavještenje o nabavci 618-1-2-24-8- 37/17 od dana 14.04.2017. godine) za potrebe Službe za zajedničke poslove institucija Bosne i Hercegovine, zbog prijema žalbe ponuđača TRI BEST d.o.o. Banja Luka.

 

Član 2.

Obustaviti postupak javne nabavke na period do okončanja postupka po žalbi, a najduže 5 (pet) dana.

 

Član 3.

Odluka stupa na snagu danom donošenja.

 

 

Obrazloženje

Ponuđač TRI BEST d.o.o. Banja Luka je dana 18.04.2017. godine (protokollsano dana 19.04,2017, godine), izjavio žalbu Ugovornom organu na izmjenjenu tendersku dokumentaciju (broj 01-16-11 235-18/17 od dana 14.04.2017. godine).

 

Po prijemu pismene žalbe podnosioca, Ugovorni organ obustavlja postupak javne nabavke na period do okončanja postupka po žalbi, a najduže 5 (pet) dana, što je i razlog donošenja odluke iz dispozitiva.

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: