Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 17.07.2017. 14:57

(poništenje postupka) Nabavka usluga provođenja recertifikacijskog audita integrisanog sistema upravljanja

Izvor: Akta.ba, 14.07.2017.

Broj: 03-03-01- 737/17

Sarajevo, 14.07.2017. godine

 

Na osnovu člana 69. stav 2, tačka d) člana 70. stav 1, 4 i 6. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH", broj 39/14), Pravilnika o posotupku nabavke broj: PR/SN/01 od 24.02.2015. godine, poništava se postupak javne nabavke jer nijedna od primljenih ponuda nije prihvatljiva, na preporuku Komisije za javnu nabavku broj: 25/17/3, u postupku javne nabavke KP 25/17 - Pružanje usluga recertifikacijskog audita integrisanog sistema upravljanja direktor donosi:

 

ODLUKU

- o poništenju postupka javne nabavke -

KP 25/17 - PRUŽANJE USLUGA PROVOĐENJA RECERTIFIKACIJSKOG AUDITA INTEGRISANOG SISTEMA UPRAVLJANJA

 

Član 1.

Poništava se postupak javne nabavke KP 25/17 - Pružanje usluga provođenja recertifikacijskog audita integrisanog sistema upravljanja jer nijedna od primljenih ponuda nije prihvatljiva u skladu sa član 69. stav 2. tačka d.

 

Član 2.

Za izvršenje ove odluke zadužuje se i ovlašćuje Služba nabavke.

 

Član 3.

Ova odluka će biti objavljena na web~stranici www.toplane~sa.co.ba, istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 4.

Ova odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. Stav2. Zakona o javnim nabavkama.

 

Obrazloženje

Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj: 03-03-01-683/17 od 27.06.2017. godine.

Javna nabavka je provedena putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda

Procijenjena vrijednost javne nabavke bez uračunatog PDV-a je 32.000,00 KM.

Obavještenje o nabavci broj: 160-7-2-147-3-68/17 poslato je na objavu dana 28.06.2017. godine, a objavljena je na Portalu javnih nabavki BiH dana 28.06.2017. godine.

 

II. Nakon isteka roka za preuzimanje, tendersku dokumentaciju je preuzelo 14 (četrnaest) ponuđača u prilogu Izvještaj o preuzimanju tenderske dokumentacije od strane ponuđača sa Portala javnih nabavki BiH www.ejn.gov.ba ). i isti dan upućen je konkurentski zahtjev za dostavljanje ponuda sljedećim ponuđačima:

1. „ SGS ADRIATICA " d.o.o. Zagreb

2. „ BUREAU VERITAS CROATIA " d.o.o. Zagreb

3. „ Lloyd's Register EMEA " d.o.o. Zagreb

 

Komisija za javnu nabavku imenovana je Odlukom broj: 03-03-01-684/17 od 27.06.2017. godine.

Nakon isteka roka za podnošenje ponuda evidentirano je da su putem protokola u zatvorenim kovertama pristigle sljedeće ponude:

1. „ BUREAU VERITAS CROATIA " d.o.o. Zagreb, broj protokola 2919/17, datum 06.07.2017. godine u 12:27 sati

2. „ Lloyd,s Register EMEA " d.o.o. Zagreb, broj protokola 2949/17, datum 10.07.2017. godine u 08:10 sati

3. „ SGS ADRIATICA " d.o.o. Zagreb, broj protokola 2956/17, datum 10.07.2017. godine u 10:20 sati

4. „ TUVADRIA" d.o.o. Sarajevo, broj protokola 2937/17, datum 10.07.2017. godine u 11:32 sati

 

Komisija za javnu nabavku dostavila je dana 13.07.2017. godine izvještaj o radu broj: 25/17/2 od 13.07.2017. godine i Preporuku o poništenju postupka javne nabavke broj: 25/17/3 od 13.07.2017. godine, u postupku javne nabavke za pružanje usluga provođenja recertifikacijskog audita integrisanog sistema upravljanja - KP 25/17.

 

U postupku, prema izvještaju o radu, utvrđeno je daje Komisija za javnu nabavku blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponuda te postupajući u skladu sa Zakona o javnim nabavkama i pripadajućim podzakonskim aktima utvrdila da nijedna od pristiglih ponuda nije prihvatljiva za ugovorni organ iz sljedećih razloga:

 

1. „ BUREAU VERITAS CROATIA " d.o.o. Zagreb

ponuđač u svojoj ponudi nije dostavio obavezne dokumente Aneks 4 i 8 kako je traženo tačkom 8.2 tenderske dokumentacije,

ponuđač u svojoj ponudi nije ovjerio od strane nadležnog organa obavezne dokumente Aneks 7 i 9 kako je traženo tačkom 7.1.2. i 7.6.1 tenderske dokumentacije,

ponuđač u svojoj ponudi uz dostavljeni Aneks 6 nije dostavio potvrde od korisnika usluga za djelatnost proizvodnje i distribucije toplotne energije kako je traženo tačkom 7.4.2 stav c),

ponuđač u svojoj ponudi nije dosstavio listu kodova auditora za djelatnost proizvodnje i distribucije toplotne energije kako je traženo tačkom 7.4.2 stav d),

ponuđač u svojoj ponudi nije dostavio kopije važećih kartica ili certifikata sa dokazima o provedenoj praktičnoj obuci za sticanje statusa vodećeg auditora kako je traženo tačkom 7.4.2 stav d).

 

2. ,,Lloyd's Register EMEA " d.o.o. Zagreb"

ponuđač u svojoj ponudi nije dostavio validne obavezne dokumente Aneks 7 i 9 kako je traženo tačkom 7.1.2. i 7.6.1 tenderske dokumentacije

 

3. „SGS ADRIATICA "d.o.o. Zagreb ponuđač u svojoj ponudi nije dostavio punomoć osobe ovlaštene od strane odgovorne osobe ponuđača kako je traženo tačkom 8.1.4 tenderske dokumentacije, ponuđač u svojoj ponudi nije ovjerio od strane nadležnog organa obavezne dokumente Aneks 7 i 9 kako je traženo tačkom 7.1.2. i 7.6.1 tenderske dokumentacije,

ponuđač u svojoj ponudi nije popunio Aneks 8 kako je traženo tačkom 7.4.2. stav d) tenderske dokumentacije,

ponuđač u svojoj ponudi uz dostavljeni Aneks 6 nije dostavio potvrde od korisnika usluga za djelatnost proizvodnje i distribucije toplotne energije kako je traženo tačkom 7.4.2 stav c),

ponuđač u svojoj ponudi nije dostavio listu kodova auditora za djelatnost proizvodnje i distribucije toplotne energije kako je traženo tačkom 7.4.2 stav d) tenderske dokumentacije.

ponuđač nije preuzeo tendersku dokumentaciju sa Portala javnih nabavki BiH www.ein.gov.ba ).

 

4. „ TUVADRIA" d.o.o. Sarajevo,

ponuđač u svojoj ponudi, na dostavljenom Aneks 6, nije naveo ugovore u segmentu izvršenja usluga za normu 180001 niti je dostavio potvrde od korisnika usluga za djelatnost proizvodnje i distribucije toplotne energije kojim dokazuje iskustvo za djelatnost proizvodnje i distribucije toplotne energije posebno za svakog auditora kako je traženo tačkom 7.4.2 stav c) tenderske dokumentacije,

ponuđač u svojoj ponudi nije dostavio dokaz o registraciji i akreditaciji kod nadležne institucije za djelatnost certificiranja prema ISO 9001, 14001, 18001 kako je traženo tačkom 7.2 podtačka 7.2.2 tenderske dokumentacije,

ponuđač u svojoj ponudi nije dostavio Akreditacijski certifikat za 9001, 14001, 18001 kako je traženo tačkom 7.4.2 stav a) tenderske dokumentacije,

ponuđač u svojoj ponudi nije dostavio listu kodova auditora za provođenje recertifikacijskog audita za sva tri sitema kako je traženo tačkom 7.4,2.stav d) tenderske dokumentacije.

 

Iz gore navedenih razloga, na osnovu člana 69. stav 2. tačka d. Zakonu o javnim nabavkama ugovorni organ poništava postupak jer nijedna od primljenih ponuda nije prihvatljiva.

Prema Zakonu o javnim nabavkama i Pravilniku o postupku nabavke broj: PR/SN/01 od 24.02.2015. godine, odlučeno je kao u članu 1. ove odluke.

 

PUKA O PRAVNOM LIJEKU:

Protiv ove odluke može se izjaviti žalba, najkasniejeu roku 5 (pet) dana od dana prijema ove odluke.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: