Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 17.07.2017. 14:57
(poništenje postupka) Nabavka usluga provođenja recertifikacijskog audita integrisanog sistema upravljanja
Broj: 03-03-01- 737/17
Sarajevo, 14.07.2017. godine
Na osnovu člana 69. stav 2, tačka d) člana 70. stav 1, 4 i 6. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH", broj 39/14), Pravilnika o posotupku nabavke broj: PR/SN/01 od 24.02.2015. godine, poništava se postupak javne nabavke jer nijedna od primljenih ponuda nije prihvatljiva, na preporuku Komisije za javnu nabavku broj: 25/17/3, u postupku javne nabavke KP 25/17 - Pružanje usluga recertifikacijskog audita integrisanog sistema upravljanja direktor donosi:
ODLUKU
- o poništenju postupka javne nabavke -
KP 25/17 - PRUŽANJE USLUGA PROVOĐENJA RECERTIFIKACIJSKOG AUDITA INTEGRISANOG SISTEMA UPRAVLJANJA
Član 1.
Poništava se postupak javne nabavke KP 25/17 - Pružanje usluga provođenja recertifikacijskog audita integrisanog sistema upravljanja jer nijedna od primljenih ponuda nije prihvatljiva u skladu sa član 69. stav 2. tačka d.
Član 2.
Za izvršenje ove odluke zadužuje se i ovlašćuje Služba nabavke.
Član 3.
Ova odluka će biti objavljena na web~stranici www.toplane~sa.co.ba, istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.
Član 4.
Ova odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. Stav2. Zakona o javnim nabavkama.
Obrazloženje
Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj: 03-03-01-683/17 od 27.06.2017. godine.
Javna nabavka je provedena putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda
Procijenjena vrijednost javne nabavke bez uračunatog PDV-a je 32.000,00 KM.
Obavještenje o nabavci broj: 160-7-2-147-3-68/17 poslato je na objavu dana 28.06.2017. godine, a objavljena je na Portalu javnih nabavki BiH dana 28.06.2017. godine.
II. Nakon isteka roka za preuzimanje, tendersku dokumentaciju je preuzelo 14 (četrnaest) ponuđača u prilogu Izvještaj o preuzimanju tenderske dokumentacije od strane ponuđača sa Portala javnih nabavki BiH www.ejn.gov.ba ). i isti dan upućen je konkurentski zahtjev za dostavljanje ponuda sljedećim ponuđačima:
1. „ SGS ADRIATICA " d.o.o. Zagreb
2. „ BUREAU VERITAS CROATIA " d.o.o. Zagreb
3. „ Lloyd's Register EMEA " d.o.o. Zagreb
Komisija za javnu nabavku imenovana je Odlukom broj: 03-03-01-684/17 od 27.06.2017. godine.
Nakon isteka roka za podnošenje ponuda evidentirano je da su putem protokola u zatvorenim kovertama pristigle sljedeće ponude:
1. „ BUREAU VERITAS CROATIA " d.o.o. Zagreb, broj protokola 2919/17, datum 06.07.2017. godine u 12:27 sati
2. „ Lloyd,s Register EMEA " d.o.o. Zagreb, broj protokola 2949/17, datum 10.07.2017. godine u 08:10 sati
3. „ SGS ADRIATICA " d.o.o. Zagreb, broj protokola 2956/17, datum 10.07.2017. godine u 10:20 sati
4. „ TUVADRIA" d.o.o. Sarajevo, broj protokola 2937/17, datum 10.07.2017. godine u 11:32 sati
Komisija za javnu nabavku dostavila je dana 13.07.2017. godine izvještaj o radu broj: 25/17/2 od 13.07.2017. godine i Preporuku o poništenju postupka javne nabavke broj: 25/17/3 od 13.07.2017. godine, u postupku javne nabavke za pružanje usluga provođenja recertifikacijskog audita integrisanog sistema upravljanja - KP 25/17.
U postupku, prema izvještaju o radu, utvrđeno je daje Komisija za javnu nabavku blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponuda te postupajući u skladu sa Zakona o javnim nabavkama i pripadajućim podzakonskim aktima utvrdila da nijedna od pristiglih ponuda nije prihvatljiva za ugovorni organ iz sljedećih razloga:
1. „ BUREAU VERITAS CROATIA " d.o.o. Zagreb
ponuđač u svojoj ponudi nije dostavio obavezne dokumente Aneks 4 i 8 kako je traženo tačkom 8.2 tenderske dokumentacije,
ponuđač u svojoj ponudi nije ovjerio od strane nadležnog organa obavezne dokumente Aneks 7 i 9 kako je traženo tačkom 7.1.2. i 7.6.1 tenderske dokumentacije,
ponuđač u svojoj ponudi uz dostavljeni Aneks 6 nije dostavio potvrde od korisnika usluga za djelatnost proizvodnje i distribucije toplotne energije kako je traženo tačkom 7.4.2 stav c),
ponuđač u svojoj ponudi nije dosstavio listu kodova auditora za djelatnost proizvodnje i distribucije toplotne energije kako je traženo tačkom 7.4.2 stav d),
ponuđač u svojoj ponudi nije dostavio kopije važećih kartica ili certifikata sa dokazima o provedenoj praktičnoj obuci za sticanje statusa vodećeg auditora kako je traženo tačkom 7.4.2 stav d).
2. ,,Lloyd's Register EMEA " d.o.o. Zagreb"
ponuđač u svojoj ponudi nije dostavio validne obavezne dokumente Aneks 7 i 9 kako je traženo tačkom 7.1.2. i 7.6.1 tenderske dokumentacije
3. „SGS ADRIATICA "d.o.o. Zagreb ponuđač u svojoj ponudi nije dostavio punomoć osobe ovlaštene od strane odgovorne osobe ponuđača kako je traženo tačkom 8.1.4 tenderske dokumentacije, ponuđač u svojoj ponudi nije ovjerio od strane nadležnog organa obavezne dokumente Aneks 7 i 9 kako je traženo tačkom 7.1.2. i 7.6.1 tenderske dokumentacije,
ponuđač u svojoj ponudi nije popunio Aneks 8 kako je traženo tačkom 7.4.2. stav d) tenderske dokumentacije,
ponuđač u svojoj ponudi uz dostavljeni Aneks 6 nije dostavio potvrde od korisnika usluga za djelatnost proizvodnje i distribucije toplotne energije kako je traženo tačkom 7.4.2 stav c),
ponuđač u svojoj ponudi nije dostavio listu kodova auditora za djelatnost proizvodnje i distribucije toplotne energije kako je traženo tačkom 7.4.2 stav d) tenderske dokumentacije.
ponuđač nije preuzeo tendersku dokumentaciju sa Portala javnih nabavki BiH www.ein.gov.ba ).
4. „ TUVADRIA" d.o.o. Sarajevo,
ponuđač u svojoj ponudi, na dostavljenom Aneks 6, nije naveo ugovore u segmentu izvršenja usluga za normu 180001 niti je dostavio potvrde od korisnika usluga za djelatnost proizvodnje i distribucije toplotne energije kojim dokazuje iskustvo za djelatnost proizvodnje i distribucije toplotne energije posebno za svakog auditora kako je traženo tačkom 7.4.2 stav c) tenderske dokumentacije,
ponuđač u svojoj ponudi nije dostavio dokaz o registraciji i akreditaciji kod nadležne institucije za djelatnost certificiranja prema ISO 9001, 14001, 18001 kako je traženo tačkom 7.2 podtačka 7.2.2 tenderske dokumentacije,
ponuđač u svojoj ponudi nije dostavio Akreditacijski certifikat za 9001, 14001, 18001 kako je traženo tačkom 7.4.2 stav a) tenderske dokumentacije,
ponuđač u svojoj ponudi nije dostavio listu kodova auditora za provođenje recertifikacijskog audita za sva tri sitema kako je traženo tačkom 7.4,2.stav d) tenderske dokumentacije.
Iz gore navedenih razloga, na osnovu člana 69. stav 2. tačka d. Zakonu o javnim nabavkama ugovorni organ poništava postupak jer nijedna od primljenih ponuda nije prihvatljiva.
Prema Zakonu o javnim nabavkama i Pravilniku o postupku nabavke broj: PR/SN/01 od 24.02.2015. godine, odlučeno je kao u članu 1. ove odluke.
PUKA O PRAVNOM LIJEKU:
Protiv ove odluke može se izjaviti žalba, najkasniejeu roku 5 (pet) dana od dana prijema ove odluke.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
IZOTERM d.o.o. Tuzla - Bukinje, ul. 21. Aprila br. 4 75000 Tuzla
-
Ekonomski institut a.d. Beograd - Kralja Milana 16 11000 Beograd
-
Energoprojekt Entel a.d. Beograd - Bulevar Mihaila Pupina 12 11070 Novi Beograd
-
Inspekt RGH d.o.o. Sarajevo - ul. Hamdije Kreševljakovića br. 18I 71000 Centar
-
Institut za zaštitu, ekologiju i obrazovanje d.o.o. Tuzla - ul. Bosne Srebrene br. 127 75000 Tuzla
-
REMEX d.o.o. Tuzla - ul. Husinskih rudara br. 351 75000 Tuzla
-
Kontrol Inspekt d.o.o. Beograd - Milana Mijalkovića 1/7 11030 Beograd
-
Proving d.o.o. Sarajevo - ul. Milana Preloga bb 71000 Sarajevo
-
Zagrebačka banka d.d. Zagreb - Trg bana J. Jelačića 10 10000 Zagreb
-
TUV Croatia d.o.o. Slavonski Brod - Dr. Mile Budaka 42a HR-3500 Slavonski Brod