Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 03.08.2017. 12:05

Nabavka usluga zbrinjavanja infektivnog medicinskog otpada za potrebe Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 03.08.2017.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

1255-1-2-494-3-133/17



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv JZU Univerzitetski klinički centar Republike Srpske
IDB/JIB 4400928890000
Kontakt osoba Gordana Šušnica
Adresa Dvanaest beba bb
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Općina/Grad Banja Luka
Telefon (051) 342-806
Faks (051) 342-698
Elektronska pošta javne.nabavke@kc-bl.com
Internet adresa www.kc-bl.com

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN

I 5.b. Nivo

Entitetski nivo,Republika Srpska

I 5.c. Djelatnost

Zdravstvo

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Usluge, Usluge odlaganja otpada, kanalizacione usluge i druge sanitarne usluge

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Tender broj:01-8624-1/17 od 26.06.2017 radi usluga zbrinjavanja infektivnog medicinskog otpada za potrebe
Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske.


II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Usluge zbrinjavanja infektivnog medicinskog otpada za potrebe Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske.

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 90510000-5 Zbrinjavanje i obrada otpada


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim ugovora

Precizirano Tenderskom dokumentacijom.

II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

1100000,00

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Mjesto izvršenja usluge preuzimanja otpada je: Objekti Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske, ul. Dvanaest bebe
bb, Banja Luka. Mjesto izvršenja usluge tretiranja otpada je: Prostor za tretiranje infektivnog
medicinskog otpada (koji posjeduje dozvolu od nadležnog Ministarstva),

II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?

Ne

II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Ugovor se zaključuje na period od 36 mjeseci.

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Ne

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Ne

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Sredstva tekućeg poslovanja.

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Dokaz o registraciji u odgovarajućem profesionalnom ili drugom registru u zemlji u kojoj je registrovan kojom se dokazuje
njegovo pravo da obavlja profesionalnu djelatnost koja je u vezi sa predmetom nabavke.

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Precizirano tenderskom dokumentacijom.

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

Precizirano tenderskom dokumentacijom.

III 8. Rezervisan ugovor

Ne

III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama

III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju

Ne

III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Ekonomski najpovoljnija ponuda

IV 2.a. Potkriteriji

R.Br. Naziv Učešće
1 Rok plaćanja 30,00 %
2 Cijena 70,00 %

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Da

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

20.9.2017.

IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Ne

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 20.9.2017. 09:00:00


IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 20.9.2017. 10:00:00
Adresa i mjesto Služba za javne nabavke i praćenje realizacije ugovora, Zgrada klinike za
ginekologiju i akušerstvo Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske, Ul.
Dvanaest beba bb., Banja Luka.

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

Ponude se dostavljaju u posebno zapečaćenoj koverti, na kojoj mora da bude naznačeno: naziv i adresa ugovornog organa,
naziv i adresa ponuđača, broj nabavke: 01-8624-1/17, naziv predmeta nabavke i naznaka: "NE OTVARAJ - OTVARA KOMISIJA"
na adresu: Univerzitetski klinički centar Republike Srpske, Ul. Dvanaest beba bb.
Ponude se predaju lično na protokol Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske ili poštom preporučeno, a primaju se
do 20.09.2017.god. do 9 časova. Neblagovremene i nepotpune ponude se neće razmatrati.
Javnom otvaranju ponuda uz prezentaciju pismenog ovlaštenja može da prisustvuje predstavnik ponuđača. Univerzitetski
klinički centar Republike Srpske ne snosi nikakve troškove ponuđača u otvorenom postupku.
Naručilac zadržava pravo da poništi nadmetanje ili odbije sve ponude u bilo koje vrijeme prije sklapanja ugovora u skladu sa
članom 69. Zakona o javnim nabavkama BiH (»Službeni glasnik BiH«, broj: 39/14).


 

 

INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY

PART I: CONTRACTING AUTHORITY



I 1. Contracting authority data

Name PHI University Clinical Centre of the Republic of Srpska
UIN 4400928890000
Contact person Gordana Šušnica
Address Dvanaest beba bb
Postal code 78000 Banja Luka (sp)
Municipality/City Banja Luka
Telephone (051) 342-806
Fax number (051) 342-698
Email address javne.nabavke@kc-bl.com
Website address www.kc-bl.com

I 3. Type of the contracting authority, level and main activity

I 3.a. Type of contracting authority

The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL

I 3.b. Level of government where contracting authority belong to

Entity level,Republika Srpska

I 3.c. Main activity of contracting authority

Health

PART II: OBJECT OF THE CONTRACT


II 1. Type of the contract

Services, Sewage and refuse disposal services; sanitation and similar services

II 1.a. Title of the object of the contract

Tender no. 01-8624-1/17 of 26.06.2017.for disposal of infectious medical waste required by the University clinical centre of
the Republic of Srpska

II 1.b. Description of the object of the contract

Disposal of infectious medical waste required by the University clinical centre of the Republic of Srpska


II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)

Main vocabulary
Code Description
Main object 90510000-5 Refuse disposal and treatment

II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract

Specified in the tender documents

PART III: PROCEDURE


III 1. Type of procedure

Open procedure

III 2. Conditions for obtaining tender documents

III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?

Yes

III 2.b. Obtainable until

20.9.2017.

III 3. Do you intend to use the e-auction?

No

III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate

Date and time 20.9.2017. 09:00:00
Address and place University clinical centre of the Republic of Srpska,Dvanaest beba bb, 78 000
Banja Luka

PART IV: ADDITIONAL INFORMATION

Bids must be submitted in a sealed envelope, which should be indicated: name and address of the contracting authority, the
name and address of the bidder, procurement number: 01-8624-1/17, the name
of the object of procurement and indications "NE OTVARAJ - OTVARA KOMISIJA" to the following address: UNIVERZITETSKI
KLINIČKI CENTAR REPUBLIKE SRPSKE, Dvanaest beba bb, 78 000 Banja Luka.
Bids should be presented in person to the protocol of University clinical centre of the Republika Srpska or by recommended
mail until 20.09.2017. up to 9 hrs. Incomplete or late bids shall not be considered.
During opening of bids, one representative of each bidder may be present upon presenting of written authorization.
University Clinical Centre of the Republika Srpska is not responsible for any incurred expenses of Bidder in open
international procedure. Contracting Authority holds the right to cancel tender or to reject all tenders in any time before
signing of contract in accordance with Article 69 of the Law on Public Procurement of Bosnia and Herzegovina (Official
Gazette of B&H, no. 39/14).

 

NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: