Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 09.08.2017. 14:42
(poništenje postupka) (pregovarački postupak) Nabavka usluga izrade Strategije razvoja opštine Vukosavlje za period 2018-2027. godina
Broj: 02/1-054-28/19-17
Datum: 25.07.2017. godine
Na osnovu člana 57. Statuta opštine Vukosavlje (,,Službeni glasnik opštine Vukosavlje" broj 6/17) i na osnovu člana 69. stav 2. i člana 70. stav 1., 2. i 4. Zakona o javnim nabavkama (,,Službeni glasnik BiH" broj 39/14), Načelnik opštine Vukosavlje donosi
O D L U K U
o poništenju pregovaračkog postupka bez objave obaveštenja
I
Poništava se pregovarački postupak bez objave obaveštenja ,,Izrada Strategije razvoja Opštine Vukosavlje za period 2018-2027. godina", pokrenut Odlukom broj 02/1-054-28/17 od 10.07.2017. godine.
II
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja.
O b r a z l o ž e nj e
Odlukom Načelnika opštine od 10.07.2017. godine, pokrenut je postupak javne nabavke usluge koja se odnosi na izradu pomenute Strategije s posebnim osvrtom na položaj opštine Vukosavlje, poslovnu zonu i njenu neposrednu blizinu jednoj od glavnih petlji na koridoru 5C, čija izgradnja je u punom jeku. Istog dana, 10.07.2017. godine imenovana je Komisija za provođenje pregovaračkog postupka bez objave obavještenja.
Dana 12.07.2017. godine na zvaničnoj internet stranici opštine Vukosavlje www.vukosavlje.rs.ba, objavljena je Informacija o predmetnom postupku javne nabavke, a već narednog dana utvrđena je Tenderska dokumentacija.
U pregovaračkom postupku učestvovala su dva privredna subjekta, Konsulstansko-knjigovodstvena agencija ,,Todorović" s.p. Mrkonjić grad i Ekonomski institut d.o.o. Banja Luka, prvi po pozivu za učešće a drugi po zahtjevu za dostavu tenderske dokumentacije.
Pregovaranje sa naprijed navedenim privrednim subjektima održano je 21.07.2017. godine redoslijedom po kojem su pristigle prijave, a nakon što je izvršeno javno otvaranje prispjelih početnih ponuda i utvrđena njihovakvalifikovanost, odnosno kvalifikovanost ponuđača u skladu sa tenderskom dokumentacijom.
U toku pregovora sa kandidatima razgovarano je o pravnim, ekonomskim i tehničkim aspektima ponude odnosno o svim elementima Ugovora o pružanju predmetnih usluga, sa posebnim osvrtom na njihovu cijenu, rokove izrade i primjenjive metode.
Međutim, prije dostavljanja konačnih ponuda u toku trajanja postupka pregovaračkog postupka, pojavili su se novi finansijski momenti direktno vezani sa ugovorni organ koji su ga onemogućili da nastavi zakonsku proceduru i zaključi predmetni ugovor o javnoj nabavci. Naime, 25.07.2017. godine na Kolegijumu Načelnika opštine, prilikom izlaganja Odjeljenja za finansije utvrđeno je da Opština nije naplatila potraživanja čija je naplata planirana tokom jula mjeseca. Budući da se to nepovoljno odrazilo na njen finansijski rezultat, Odjeljenje za finansije je predložilo da se u cilju finansijske stabilnosti, ne preuzimaju finansijska opterećenja jer je ugroženo normalno funkcionisanje.
Imajući u vidu naprijed navedeno, odlučeno je da se poništi postupak javne nabavke iz razloga neobezbjeđivanja sredstava za predmetnu nabavku, a u skladu sa odredbom člana 69. stav 2. tačka e) a u vezi stava 3. istog člana Zakona o javnim nabavkama.
Pouka o pravnom lijeku:
Protiv ove Odluke dozvoljena je žalba Uredu za razmatranje žalbi BiH, putem ugovornog organa u roku od 10 (deset) dana od dana njenog prijema i to u pismenoj formi i u ne manjem broju primjeraka od 3 (tri).
NAČELNIK
Borislav Rakić, dipl. ekon.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Una Consulting d.o.o. Bihać - Bosanskih banova broj 23. 77000 Bihać
-
Institut za hidrotehniku d.d. Sarajevo - ul. Stjepana Tomića broj 1 71000 Sarajevo
-
SARAJ INŽENJERING d.o.o. Sarajevo - ul. Skenderija br. 48 71000 Centar
-
URBIS CENTAR d.o.o. Banja Luka - Bulevar Vojvode Stepe Stepanovića broj 101 A 78000 Banja Luka
-
ENERGOINVEST d.d. - Sarajevo - ul. Hamdije Ćemerlića br. 2 71000 Novo Sarajevo
-
GEOPROJEKT d.o.o. Tuzla-PRESTANAK - Rudarska br. 61I 75000 Tuzla
-
RUDARSKI INSTITUT d.d. Tuzla - ul. Rudarska broj 72 75000 Tuzla
-
INK CONSTRUCTOR d.o.o. Banja Luka - Ulica Cerska broj 45 A (lokal broj 1 B) 78000 Banja Luka
-
INKOPROM d.o.o. Banja Luka - Nikole Pašića br. 60 78000 Banja Luka
-
IPSA INSTITUT d.o.o. Sarajevo - ul. Put života bb 71000 Novo Sarajevo
-
Građevinski fakultet Univerziteta u Sarajevu - Patriotske lige 30 71000 Sarajevo