Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Nabavka usluga Izrade projekata iz oblasti saobraćaja u toku 2013.godine (korekcija rada semafora, saobraćajne signalizacije, proširenje kolovoza, postavljanje ležećih policajaca, izmjena horizontalne signalizacije)
GRAD BANJALUKA
OBAVJEŠTENJE
O NABAVCI BROJ 67-1-2-1-259/13
OdjeljakI: UGOVORNI ORGAN
I.1. Podaci o ugovornom organu
Naziv: Grad Banjaluka
Kontakt osoba: Biljana Đurić
Adresa: Trg Srpskih vladara 1
Poštanski broj: 78000
Opština/Grad: Banja Luka
IDB/JIB: 4401012920007
Telefon: 051244476
Faks: 051244576
Elektronska pošta(e mail):javne.nabavke@banjaluka.rs.ba
Internet adresa(web):www.banjaluka.rs.ba
I.2. Adresa za dodatne informacije
Kao podI.1
I.3. Adresa za preuzimanje tenderske dokumentacije
Kao podI.1
I.4. Adresa za dostavu ponuda /zahtjeva za učešće
Kao podI.1
I.5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I.5.a. Vrsta ugovornog organa: Organ uprave
I.5.b. Nivo kojem pripada ugovorni organ: Grad,Banja Luka
I.5.c. Djelatnost ugovornog organa: Javna uprava
I.6. Zajednička nabavka
Ne
OdjeljakII: PREDMET UGOVORA
II.1. Vrsta ugovora
Usluge, Arhitektonske usluge: inžinjerske usluge i integralne
inžinjerske usluge, usluge urbanog planiranja i uređenja
pejzaža, slične naučne i tehničkekonsultantske usluge, usluge
tehničkog ispitivanja i analize
II.2. Podjela na lotove
Ne
II.3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II.4. Opis
II.4.a. Naziv predmeta ugovora
Izrada projekata iz oblasti saobraćaja u toku 2013.godine
II.4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Izrada projekata iz oblasti saobraćaja u toku 2013.godine
II.5. Ukupna količina ugovora ili obim ugovora
25.000,00 KM sa PDV-om
II.5.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora (vrijednost bez
PDV-a)
21.367,75
II.6. Mjesto isporuke roba ili izvršenje usluga ili izvođenje
radova
Grad Banjaluka
II.8. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
do 31.12.2013.godine
OdjeljakIII: PRAVNE, EKONOMSKE ILI TEHNIČKE
INFORMACIJE
III.1. Da li se zahtjeva garancija za ponudu?
Ne
III.2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da (Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj
dokumentaciji)
III.3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na
odgovarajuće propise
Način plaćanja: Nakon svake pojedinačne izvršene usluge, a na
osnovu ispostavljene i ovjerene fakture
III.4. Ograničenje za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 23. Zakona o javnim
nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III.5. Sposobnost za obavljanjeprofesionalne djelatnosti
Da je dobavljač registrovan na propisan način za obavljanje
predmetne djelatnosti
III.6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Pozitivno poslovanje u 2012.godini
III.7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Bez uslova
OdjeljakIV: POSTUPAK
IV.1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.2. Kriterijum za dodjelu ugovora
Najniža cijena tehnički zadovoljavajuće ponude
IV.3. Uslovi za dostavu/ preuzimanje tenderske dokumentacije
IV.3.a. Datum: Može se obezbijediti do 27.5.2013. godine
IV.3.b. Novčana naknada: Da
IV.3.b-1. Iznos novčane naknade: 30,00 KM
IV.4. Rok za prijem ponuda /zahtjeva za učešće
Datum: 27.5.2013. Vrijeme: 12:00
IV.5. Datum, vrijeme i mjesto otvaranja ponuda
Datum: 27.5.2013. Vrijeme: 13:00
Mjesto: Trg srpskih vladara 1, kancelarija 120, prvi sprat
OdjeljakV: DODATNE INFORMACIJE
Uplata za tendersku dokumentaciju iznosi 30,00 KM na račun
javnih prihoda Grada Banjaluka 555-007-12034888-60, vrsta
prihoda 729-124, opština 002, buxetska organizacija 9999999,
poziv na broj 1720000002 sa naznakom ""Za nabavku broj
20-404-110/13"".
Lično uz priloženu uplatnicu i zahtjev, kancelarija 120, prvi
sprat
(M1-A-5819-13)
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
MIBO KOMUNIKACIJE d.o.o. Sarajevo - Ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
Elko-Marić d.o.o. Mostar - Ulica Maršala Tita 294 88000 Mostar
-
SACOM d.o.o. Sarajevo - Industrijska zona Luka broj 1 (naselje Luka) 71380 Ilijaš
-
RADIŠA d.o.o. Bijeljina - Svetozara Markovića 3 I 76300 Bijeljina
-
BS TS d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva br. 20 71000 Centar
-
PISMORAD d.o.o. - Antuna Mihanovića 25 D 88220 Široki Brijeg
-
MG MIND d.o.o. Mrkonjić Grad - Podbrdo bb 70260 Mrkonjić Grad
-
CRYPTO PACIFIC PARTNERSHIP d.o.o. - Japića brdo bb 77220 Cazin