Od farme do stola: Sarajevski Brojler uspjeh izgradio na domaćoj proizvodnji
Za uspjeh u poslu kažu da je najvažnija ideja vodilja, a kada govorimo o kompaniji Brojler, to je "Domaće je domaće".
Želja da se domaćim potrošačima ponudi kvalitetna hrana koja je proizvedena u Bosni i Hercegovini osnova je poslovanja ove uspješne kompanije.
Početak poslovanja Brojlera veže sa prijeratni period kada je Zlatan Ivanović u srcu Posavine, u Bosanskom Šamcu, vodio kooperativnu zadrugu za uzgoj utovljenih pilića.
Nastavak poslovanja ove zadruge veže se za 1999. godinu kada je u Sarajevu pokrenuta kompanija Brojler, za početak sa malim kapacitetima od 13 radnika i obradom od oko hiljadu pilića dnevno.
Danas je to jedna od najsavremenijih i najuspješnih domaćih prehrambenih industrija koja upošljava oko 250 radnika i obrađuje do deset hiljada pilića dnevno sa zatvorenim procesom, po principu "od uzgoja do stola".
"Ova firma bi imala puno brži razvoj da su sređeni odnosi u državi, da je manje uvoza, da je taj uvoz kontroliran, da se potiče domaća proizvodnja, da se daje prednost domaćoj proizvodnji i da se podrazumijeva da su u trgovinama maksimalno zastupljeni domaći proizvodi", tvrdi Zlatan Ivanović, generalni direktor Brojlera.
(Foto: Zlatan Ivanović)
Četrdeset kooperanata brine se o redovnoj dostavi dovoljnih količina pilećeg mesa, a u Brojleru ovaj proces uzgoja pilića kontrolišu od samog početka.
"Moj zadatak kao diplomiranog veterinara u firmi Brojler, jeste briga o zdravstvenom stanju pilića. Od onog momenta kada kao jednodnevno pile stignu na farme naših kooperanata pa do dana isporuke, mi se brinemo da sve preventivne mjere i mjere liječenja budu ispunjene i zadovoljavajuće, da biste vi kao naši potrošači imali sto posto siguran i kvalitetan proizvod", kaže Tijana Jović, rukovodilac tova pilića u kompaniji Brojler.
Kontrola se nastavlja po prijemu pilića u proizvodni proces.
"Specifičnost firme Bojler jeste što je naša sveukupna proizvodnja pokrivena od farme do stola. Tokom proizvodnje naših proizvoda, veliki fokus stavljamo na kvalitet i zdravstvenu ispravnost proizvoda, jer nam je cilj da je naš kupac zadovoljan i da nam se kupac vrati", poručuje Andrea Čurea, rukovodilac standardizacije.
Ono po čemu su također jedinstveni jeste da se prodaja Brojler proizvoda isključivo odvija putem 70 vlastitih maloprodajnih objekta u BiH što im omogućava još bolji kontakt sa potrošačima njihovih proizvoda.
Možda slogan u koje se poziva na kupovinu domaćih proizvoda nekome može zvučati kao obična fraza, međutim u kompanji Brojler, to je ideja vodilja i smisao poslovanja.
"U pet puta je zastupljena Bosna i Hercegovina, a to znači da jednodnevno pile iz BiH, da je stočna hrana iz BiH, da su farme iz BiH, da su klaonica i prerada u BiH, i da su trgovine vlastite bh. trgovine. To je ono što je specifikum ove firme i zato je naš slogan `Domaće je domaće`", ističe Ivanović.
Kompanija Brojler dobitnik je BH Biznis nagrade "Gazela", koju dodijeljuje Kameleon M&M Grupa i zahvaljujući kojoj je bosanskohercegovačka javnost imala priliku upoznati se sa poslovnim rezultatima ove uspješne firme.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.