AS Holding vratio sjaj starim brendovima i otvorio put svjetskih tržišta

26.09.2018. 13:25 / Izvor: Akta.ba
AS Holding vratio sjaj starim brendovima i otvorio put svjetskih tržišta

Godišnji promet Holdinga ove godine iznosit će 400 miliona KM.

Bh. potrošači se vrlo često odlučuju na kupovinu uvozne robe pored domaće, opravdavajući to činjenicom ili uvjerenjem da imaju bolji kvalitet kod uvoznih proizvoda.

Da li se mijenja ta svijest i da li kompanije koje favorizuju domaće proizvode danas mogu ostvariti svoj cilj kroz profit i dobit, bilo je jedno od pitanja panel diskusije koja se održala na trećoj Međunarodnoj poslovnoj konferenciji Kantona Sarajevo, koju je organizovalo Ministarstvo privrede Kantona Sarajevo sa partnerima, Privrednom komorom KS, Austrije, Koruške i Štajerske.

Neven Hadžisulejmanović, član Uprave za operativno poslovanje AS Holdinga, jedne od većih grupacija sa većinskim privatnim kapitalom kazao je kako danas rezultati govore, jer su bh. proizvodi zahvaljujući certifikatima pronašli svoje mjesto na skoro svim svjetskim tržištima, ali da se na svijesti mora raditi svakodnevno.

"AS Holding i članice Holdinga u svom vlasništvu imaju sve međunarodno priznate standarde kvalitete i zdravstvene ispravnosti. Zahvaljujući upravo tim standardima mi se ravnopravno možemo takmičiti sa velikim svjetskim brendovima i kompanijama, ali u dijelu samih brendova i poticanja svijesti u glavama potrošača imamo problema. U tom dijelu smo prepoznali naše slabosti pa smo se na neki način kroz procese akviziranja vezali za nekad dobro poznate brendove i kroz njih se nadogradili na našem tržištu i a proizvodima dali novu vrijednost", kazao je Hadžisulejmanović.

16 kompanija i 32 proizvodna pogona

U svojoj grupaciji AS Holding ima 16 kompanija od kojih je 13 proizvođačkih koje su podjeljene u tri divizije, to su prehrambena divizija u koju spade proizvodnja hrane, mlijeka i mliječnih proizvoda, zatim tekstilna industrija a treća divizija je izdavačko-knjižarska.

U grupaciji je zaposleno preko 4000 zaposlenika i funkcionišu 32 proizvodana pogona. U ovoj grupaciji su veliki privredni giganti kao što je Klas, Sprind, Agrokomerc, Oaza, AS Jelah i mnogi drugi,

Godišnji promet Holdinga ove godine iznosit će 400 miliona KM, kazao je Hadžisulejmanović.

"Danas u okviru As Grupacije imamo veliki generalni brend koji ne da je zastupljen na tržištima bivše Jugoslavije, nego je on svoje mjesto našao na tržištu Katara, Bugarske, Rumunije, Albanije i u Zapadnoj Evropi a riječ je o brendu Solane Tuzla. Solana d.d. Tuzla je jedna od najstarijih kompanija u Bosni i Hercegovini i naša najstarija prehrambena industrija", rekao je Hadžisulejmanović.

Drugi brend koji ima veliki potencijal da bude prepoznat na tržištima je kafa Zlatna džezva koja je lider na bh. tržištu a i isto takvo dobre rezultate bilježi na tržištu Slovenije.

"U posljednje dvije godine naš tržišni odjel u ovom segmentu narastao je na šest posto kod nekih ritejlera a i tržišni udio je značajno veći. Znajuči da je kategorija kafe na tržištu Slovenije jako koncentrisane oko dva velika proizvođača tu je jako malo prostora za treće igrače. Možemo biti ponosni jer smo u proteklim godinama uspjeli dobro pozicionirati Zlatnu džezvu na ovom tržištu. Pored Slovenije prisutna je na tržištu Hrvatske, Srbije, Kosova i Albanije", govori Hadžisulejmanović.

Zlatna džetva je svoje mjesto našla i u najvećem američkom tržnom centru Wallmart-u. Pored njega, sa svojim proizvodima su prisutni i u centrima kao što je Lidl, Spar, Kaufland.

Ključni brendovi na svjetskim tržištima

Brend Tops je jedan od ključnih brendova Holdinga kaže Hadžisulejmanović, koji isto bilježi dobre rezultate u zemlji i regiji. Ovaj brend svoje tržište je našao u Sloveniji, SAD-u, Hrvatskoj, Iraku, Srbiji, Kosovo, Crnoj Gori, Makedoniji, Švedskoj i Austriji.  

Hadžisulejmanović kaže da su ovo jasni pokazatelji da se sa svojim – domaćim proizvodima možemo ravnopravno boriti na svim tržištima.

"Slobodna trgovina i otvaranje tržišta, na način koji nam je omogućen i na koji radimo stvara nam određene poteškoće. Da bi se pojedini brednovi ponovo našli na mjestu koje su imali prije rata bilo je potrebno puno ulaganja i investiranja. Ono što nas ohrabruje da će se i dalje ići ka napretku i razvoju jeste naša upornost i iz tog razloga vjerujem da ćemo sve projekte izgurati do kraja. Naravno dosta toga ne bi bilo moguće bez pomoći velikih organizaija koje nam u vidu konsaltinga pružaju ogromu podršku, pogotovo u dijelu uspostavljanja korporativnog upravljanja", govori Hadžisulejmanović.

Vizija Holdinga upravo jeste uspostavljanje korporativnog upravljnja u svim članicama Holdinga, dodaje Hadžisulejmanović, tačnije da se iz poduzetničkog pređe u korporativni način razmišljanja, zatim drugi dio je da se odrede određene strateške smjernice i da se strateški planovi i realizacije prate u formama raznih izvještaja i treća uloga kako kaže jeste maksimiziranje svih sinergetskih efekata koje imaju u svih 16 organizacija, isključivo se baveći optimizacijom troškova postojećih i čineći kompanije konkurentnijim na tržištima.  

Kompanije Holdinag sa svojim proizvodima dobitnici su i mnoštva nagrada i priznanja za kvalitet proizvoda, kako na domaćim sajmovima tako i na svjetskim. Vrhunski kvalitet proizvoda osigurali su strogom primjenom međunarodno priznatih standarda upravljanja kvalitetom kao što je ISO, HACCP, Halal, Košer i od nedavno IFC standard koji su nametnuli veliki svjetski brendovi.

I.M.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti