Bh. brend Mrvica priprema izlazak na inostrano tržište

23.05.2018. 16:01 / Izvor: Akta.ba
Bh. brend Mrvica priprema izlazak na inostrano tržište

Nakon tri godine poslovanja, dvije poslovnice, proizvodnju koja se odvija na 1.000 m2 i 70 uposlenih cafe pekara Mrvica spremna je za izlazak na inostrano tržište.

Nakon tri godine poslovanja, dvije poslovnice, proizvodnje koja se odvija na 1.000 m2 i 70 uposlenih bh. cafe pekara Mrvica spremna je za izlazak na inostrano tržište, potvrdila je za Akta.ba Dina Ramić - Husomanović, direktorica i vlasnica Mrvice.

Prvi korak ka tome je učešće na ovogodišnjem sajmu pekarstva, slastičarstva i snack industrije iba 2018 koji će održati u Minhenu od 15. do 20. septembra.

Kao jedini izlagač iz Bosne i Hercegovine poznati bh. brend predstavit će svoja dostignuća iz pekarske  industrije – peciva, kolače, popularne macaronse i sve ono što znaju.

"Želimo da predstavimo naše proizvode internacionalnom tržištu i napravimo prvi korak za izvoz. Samo učešće jedne male pekare iz Sarajeva na ovom svjetskom sajmu je za nas veliki uspjeh", kaže ona. Smatra da će uz specifičnu ponudu bavarskih pereca, francuskih kroasana, čokoladnih tartova i hrskavih macaronsa ostvariti zapažen nastup.

Napominje da su za pripremu izlagačkog programa oformili tim od 15 ljudi koji studiozno priprema koncept izlaganja.

"Pripremamo nekoliko kolača koje ćemo tamo predstaviti od kojih su neki poznati njemačkom tržištu, ali imat ćemo i dosta noviteta koji će imati karakter bosanskohercegovačkog što sada ne bismo otkrivali", istakla je Ramić - Husomanović.

Budući da sajam daje priliku za razmjenu informacija i umrežavanje, direktorica Mrvice očekuje i sklapanje određenih poslova.

"Nakon prve posjete sajmu 2015 stekli smo brojna iskustva, znanja i sklopili ugovore i poznanstva. Ovaj put želimo da tržištu predstavimo proizvode koje planiramo da plasiramo na tržište Njemačke i Austrije", kazala je ona, dodajući da zadovoljavaju sve standarde za izlazak na internacionalno tržište i da su sigurni u posebnost svojih proizvoda.

"Jako puno smo ulagali u edukaciju našeg osoblja koje je išlo u Njemačku, Austriju, Francusku kako bismo dobili kvalitetne recepte, znanje i tehnologiju. Želimo da se razlikujemo, nudimo nešto drugačije i sada smo već sigurni da je to put kojim želimo da idemo u budućnosti", istakla je ona.

S.B.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti