Hamdija Pašić: Kampanja #Nisu mi rekli je bio jedan od najdražih projekata

17.01.2020. 13:38 / Izvor: Akta.ba
Hamdija Pašić: Kampanja #Nisu mi rekli je bio jedan od najdražih projekata

Marketinška agencija Communis nagrađena je sinoć u pet kategorija u okviru još jednog izdanja No Limit Sarajevo Advertising Festivala.

Marketinška agencija Communis nagrađena je sinoć u šest kategorija u okviru još jednog izdanja No Limit Sarajevo Advertising Festivala.

Između ostalog, nagrađeni su u kategoriji "Društveno odgovorne kampanje" za #Nisu mi rekli i "Kreativac godine" gdje je nagradu odnio Hamdija Pašić, copywriter i kreativni direktor agencije Communis. 

Inače, pokretač projekta i kampanje ''Nisu mi rekli'' je Paraolimpijski odbor BiH s inicijatorom Azrom Atagić-Ćatović, uz svesrdnu podršku pokrovitelja i partnera. Jedan od njih je upravo agencija Communis Sarajevo koja je uradila idejno rješenje i osmislila kampanju.

Podsjetimo, u okviru kampanje predstavljeno je sedam sportaša: dva plivača Ismail Zulfić i Nermin Memić, dva skijaša Jovica Goreta i Fahrudin Ćatović, jedan odbojkaš Armin Šehić, košarkašica u kolicima Biljana Nedić i bacačica kugle Dženita Klico 

Cilj kampanje je bio promocija sporta za osobe s invaliditetom kako bi se što više djece i mladih s invaliditetom uključilo i počelo baviti sportom.

"Sama kampanja #Nisu mi rekli je bila jedan od najdražih projekata na kojem su radili svi uposlenici Communisa sa velikom guštom i inspiracijom. Zaista smo imali želju i ostavili smo mnogo vremena i truda da se napravi što bolja kampanja sa, nažalost, dosta ograničenim finansijskim sredstvima", ističe on za portal Akta.ba, dodajući da su imali veliku sreću jer se je projekat podržalo jako puno ljudi i medija. 

Mišljenja je da se to samo početak budućih kampanja za razne društveno odgovorne projekte jer prostora za njih uvijek ima, a kreativne agencije su dužne da ga pronađu i predstave klijentu kao nešto dobro što treba da imaju u svojim kampanjama.

"Mislim da su to trendovi u svijetu i da ljudi postaju sve više svjesni opasnosti modernog života te sve više kampanja u svijetu ima dimenziju društvene odgovornosti  kao komponentu", navodi Pašić.

Napominje da je vrijeme da i klijenti u Bosni i Hercegovini imaju malo više sluha za takve projekte, a na kreativnim agencijama je da im objasne zašto je to dobro i za njih i za one kojima je pomoć potrebna.

Kao "Kreativac godine" kaže da su nagrade dobre i da imaju poseban značaj kad dolaze od ljudi od struke.

"Ako je žiri sastavljen od ljudi iz agencija iz cijele Bosne i Hercegovine tako odlučio, onda je meni velika lična satisfakcija da je struka prepoznala moj rad. Sretan sam što imam priliku da radim ono što zaista volim i ako to još neko cijeni, nema veće sreće", naglašava on.

Govoreći generalno o kampanjama koje je agencija Communis realizovala tokom protekle godine, navodi da se puno radilo, ali da je kampanja za Konzum i koncept "Komšinica" obilježio protekli period. U godini dana snimili su 11 spotova što je, kako kaže, za bh. marketinško tržište ogroman uspjeh i rezultat. 

"Mi smo za mnoge klijente malo tržište i u većini slučajeva se neke kampanje preuzimaju sa većih tržišta i adaptiraju za BiH. Sama činjenica da neko želi producirati toliki broj spotova u Bosni i Hercegovini je veliki uspjeh", kaže Pašić.

Kada je riječ o planovima, istim tempom nastavljaju i dalje jer u marketingu nema pauze. Uz nove kampanje za stalne klijente, uvijek je aktuelna borba za nove klijente i nove projekte.

Kreativni tim Communisa trenutno broji pet članova i u ovoj godini planiraju dodatno pojačanje. 

S.B.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti