Admir Suljević: Nova uprava Sarajevskog kiseljaka je napravila veliki zaokret u poslovanju

22.06.2022. 10:15 / Izvor: Akta.ba
Admir Suljević

Nova uprava kompanije Sarajevski kiseljak u protekle dvije godine imala je puno izazova, koje je iskoristila da napravi veliki zaokret u poslovanju i pogled na biznis.

Modernizacija i proširenje proizvodnih pogona, otvaranje nove punionice u Kreševu, lansiranje novih brendova i razvoj postojećih, ulaganje u lokalnu zajednicu kroz brojne društveno odgovorne projekte usmjerene na ekologiju, kulturu, sport, obrazovanje i drugo, osvajanje brojnih priznanja i medalja za kvalitet na lokalnom i svjetskom nivou samo su dio postignuća i uspjeha kompanije Sarajevski kiseljak koja obilježava 130 godina poslovanja. 

Govoreći o značaju ovog jubileja, direktor Sarajevskog kiseljaka Admir Suljević, kaže da je važnan ne samo za one koji rade u kompaniji nego i za sam brend.

"Ne postoji puno brendova koji imaju tako bogatu tradiciju i tako dugu povijest, a i dalje ih ljudi vole, znaju i cijene", kazao je Suljević. 

U razgovoru za portal Akta.ba, Suljević kaže da su iza njih dvije turbulente godine. I pored toga, početkom ove godine prirodna voda Sara postaje brend broj tri na tržištu. 

"To je prilično dobar rezultat koji smo bili postavili kao cilj za 2024/2025. godinu. Nakon otvaranja fabrike u Kreševu, naša strategija je bila jačanje ovog brenda. Sve je krenulo prilično turbulentno, korona kriza je uticala na kupovnu moć i šta potrošali žele kupovati, ali ipak to nije uticalo na pad potražnje naše vode", navodi on, dodajući da je nova uprava na čelu s njim imala puno izazova, ali i da je napravila veliki zaokret u poslovanju i pogled na biznis.

"Naša strategija je puno drugačija od one koju je Sarajevski kiseljak imao ranije. Želimo kompaniju koja brza, marketinški orijentisana, koja će biti prvi izbor kupcima i potrošačima na koji se mogu osloniti i biti im partner broj 1. Nažalost, to Sarajevski kiseljak nije bio zadnjih 10 godina zbog svoje istorije, načina poslovanja, sistema, veličine. Tako da radimo puno transformacija, promjena procesa, tj. modernizacije istih, uvodimo brojne inovacije itd…", kaže on za naš portal.

Budući da je Sarajevski kiseljak uvoznik vode Jana, Jamnica i MG Mivela, osvrnuo se i na prekomjerni uvoz vode BiH iz susjednih zemalja.

sarajevski kiseljak

Proizvodnji pogon Sara u Kreševu 

"Mi smo također jedan od tih uvoznika. Ali, napominjem da smo i najveći izvoznik vode tako da je taj reciprocitet veći u izvozu, nego u uvozu vode. Jednostavno, tržište voda je takvo, gdje ima puno brendova koji sa svojim strateškim pozicioniranjem i poslovanjem, utiču na sve te izazove. To nije samo problem Bosne i Hercegovine, već i Srbije, Crne Gore i Hrvatske koja uveze duplo više vode nego naša zemlja", navodi Suljević.

Dodaje da je to slobodna tržišna politika koja će se sve više dešavati kako budemo ulazili u Evopsku uniju. Mišljenja je da bh. proizvođači mogu okrenuti situaciju u svoju korist.

"Ono što ja zamjeram je što su bh. proizvođači spori i prilično tromi pa ne koriste priliku da više izvozimo vodu. BiH ima jake brendove i sigurno je da mogu imati bolju zastupljenost na tržište  regije, Evrope i Bliskog Istoka. Dakle, možemo puno više jer je potencijal bh. voda jako veliki", poručuje.

Novi direktor Sarajevskog kiseljaka kaže da veliku veliku pažnju u okviru poslovne politike poklanjaju predstavljanju kompanije u javnosti, zajedno sa brendovima Sarajevski kiseljak, SARA, Sensation, Sky, Ski...

"Sarajevski kiseljak, jedna je od najuspješnijih domaćih kompanija iza koje stoji jak i prepoznatljiv brend, tradicija proizvodnje duga 130 godina, predani uposlenici, ali i snažna pokretačka snaga okrenuta ka budućnosti, modernizaciji, vlastitom i razvoju društva", zaključuje Suljević.

S.B.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti