Institut za standarde i sigurnost postao lider obuka na teritoriji Zapadnog Balkana
120 učesnika za 2 mjeseca prošlo je obuku za menadžere kvaliteta prema zahtjevima standarda ISO 9001:2015.
"Institut za standarde i sigurnost postao je lider obuka na teritoriji Zapadnog Balkana jer naše obuke za auditore kvaliteta prema zahtjevima standarda ISO 9001:2015 prolazi kontinuirano 60 učesnika na mjesečnom nivou", rekao je u razgovoru za portal Akta.ba Nermin Mahmutović, direktor Instituta za standard i sigurnost ISS Sarajevo.
Naime, 120 učesnika za 2 mjeseca prošlo je obuku za menadžere kvaliteta prema zahtjevima standarda ISO 9001:2015.
Mahmutović ističe da sistemi upravljanja kvalitetom pomažu učesnicima obuka da u svojim organizacijama povećaju kvalitet svojih usluga jer standard propisuje kako organizacija mora uspostaviti, dokumentirati, primijeniti i održavati sistem upravljanja kvalitetom i neprekidno poboljšavati njegovu učinkovitost.
Certifikat ISO 9001:2015
Certifikat ISO 9001:2015 je potvrda o uspješnom zadovoljavanju zahtjeva međunarodne norme ISO 9001 Sistemi upravljanja kvalitetom.
"ISO 9001 je međunarodni standard koji sadrži zahtjeve za sistem upravljanja kvalitetom u poslovnoj organizaciji koje organizacija mora ispuniti da bi uskladila svoje poslovanje sa međunarodno priznatim normama", pojašnjava on, dodajući da organizacije koje posjeduju certifikat ISO 9001:2015 dokazuju uspješno implementiran sistem upravljanja kvalitetom u svojoj organizaciji.
Mahmutović također naglašava da organizacije mogu imati uspostavljen sistem upravljanja kvalitetom prema zahtjevima standarda ISO 9001:2015, ali tek kada budu certifikovane dokazuju da je taj sistem uspješno implementiran i na taj način njihovi klijenti i ostali partneri na tržištu mogu da imaju povjerenje u implementiran sistem upravljanja kvalitetom.
"Svaka naša obuka broji minimum 60 učesnika koji dolaze iz različitih djelatnosti. Obuke koje izvode naši iskusni konsultanti predavači omogućit će učesnicima da razviju individualne, timske i organizacione kompetencije, da unaprijede znanja i vještine”, rekao je on.
Nivoi obuka Instituta za standarde i sigurnost
Mahmutović pojašnjava da zavisno od potreba učesnika, njihove obuke su prilagođene različitim nivoima koji im omogućuju da postepeno i na najbolji mogući način ostvare potrebne kompetencije.
"Interni provjerivač (interni auditor) – uz znanja u vezi zahtjeva relevantnog standarda omogućava i sticanje ključnih znanja i vještina za uspješnu pripremu i realizaciju provjera (audita) organizacije, čime se omogućava dugotrajno održavanja željenih nivoa sistema upravljanja kvalitetom”, rekao je on.
S druge strane eksterni provjerivač (eksterni auditor) – je prilagođen potrebama provjerivača (auditora) koji vrše provjere partnerskih i drugih organizacija i omogućava sticanje ključnih znanja i vještina za uspejšno planiranje, realizovanje, kontrolu i unapređivanje provjera u skladu sa relevantnim kriterijumima i dobrom praksom eksternih provjera.
"Veoma često ove provjere vrše vođe timova provjerivača (auditora), a provjera partnerskih organizacija spada u takozvane – provjere druge strane – i po svojoj prirodi je eksternog karaktera", naglašava Mahmutović.
Obuke na daljinu
Obuke na daljinu se odvijaju komuniciranjem putem Interneta i prilagođenje su radu u uslovima koji ne zahtjevaju prisustvo kandidata u učionici.
"Prednost ovih obuka je u tome što kandidatima pruža veliku slobodu po pitanju izbora okruženja za rad, jer im omogućava da obuku pohađaju i u slučaju kada nisu u mogućnosti da prisustvuju lokaciji na kojoj se odvijaju obuke koje zahtjevaju unaprijed pripremljene učionice”, rekao je on.
Prema riječima Mahmutovića njihovi predavači sa višegodišnjim iskustvom mr. Jasna Skalonjić i Berina Crnovršanin su eksperti za upravljanje kvaliteta u organizacijama i pružaju maksimum svog znanja i iskustva kako bi učesnicima pomogli da lakše zadovolje potrebe svojih klijenata.
I poslodavci u BiH su sve više počeli uviđati važnost personalne certifkacije.
"U Bosni i Hercegovini i regionu poslodavci su sve više počeli uviđati važnost personalne certifikacije svojih zaposlenih i certifikacije organizacije, nekim poslodavcima koji učestvuju u javnim nabavkama sve više su uslovi certifikacija određenih standarda. Certifikacija pruža mogućnost unapređenja poslovanja! Do sada je u Bosni i Hercegovini certifikovan veliki broj preduzeća prema zahtjevima standarda sistema upravljanja kao što su ISO 9001, ISO 14001,ISO 45001,ISO 27001,ISO 22000", pojašnjava on.
Kolika je važnost i prednost ovog međunarodnog standarda najbolje govore principi na kojima se on zasniva;
- Smanjenje ukupnih troškova poslovanja;
- Veći profit;
- Obezbjeđenje zadovoljstva kupaca;
- Bolje tržišne mogućnosti;
- Povećava povjerenje klijenata;
- Kontrola svih procesa;
- Veća odgovornost zaposlenih;
- Bolja osposobljenost i edukacija zaposlenih;
- Postizanje timskog rada;
- Povećanje svijesti zaposlenih o kvalitetu
- Bolja iskorišćenost vremena i resursa;
- Slijedljivost sistema;
- Bolja prolaznost na tenderima;
- Stalno unaprijeđenje kvaliteta i efikasnosti;
- Pozicioniranje u društvu uspješnih;
E.S.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.