Vispak i Bingo predstavili novi projekat "Institut bosanske kuhinje"

29.07.2022. 11:31 / Izvor: Akta.ba
bingo

Nakon niza aktivnosti na kojima su radili u proteklom periodu, bh. kompanije Vispak i Bingo, danas su u Bingo City Centru u Sarajevu predstavnicima medija prezentovali dosadašnje rezultate projekata koje su zajedno realizirali, ali i novitete koji uskoro izlaze na tržište.

Nakon niza aktivnosti na kojima su radili u proteklom periodu, bh. kompanije Vispak i Bingo, danas su u Bingo City Centru u Sarajevu predstavnicima medija  prezentovali dosadašnje rezultate projekata koje su zajedno realizirali, ali i novitete koji uskoro izlaze na tržište.

Nejra Begić, brend menadžer kompanije Vispaka kazala je da su jako ponosni na sve projekte koje su do sada realizirali ali da je najviše simpatija izazvao projekat "Začini po mjeri Bosanca i Hercegovca".

"U proteklom periodu u saradnji sa Bingom, implementirali smo projekat "Začini po mjeri Bosanca i Hercegovca" gdje su svi kupci koji su u periodu kampanje kupili 10 Tajna mješavma na svoju adresu dobili spravu za izradu ćevapa i pljeskavica. U periodu kampanje, od 15.04. do 30.06.2022. godine zabilježen je rast prodaje na kategoriji "Dodaci jelima posebnih namjena" od 65% u odnosu na isti period prošle godine. Rast se nastavio i nakon kampanje, te smo izrazito ponosni na ovaj projekat i ove rezultate", kazala je Begić.

Još jedan bitan projekat ove dvije kompanije jeste otvaranje Instituta bosanske kuhinje koji je danas zvanično i predstavljen javnosti.

Sredinom novembra 2019. godine, Vispak je započeo zajedničku akciju sa kompanijom Bingo i Udruženjem kuhara BiH, koja doprinosi očuvanju tradicije Bosne i Hercegovine i temelji se na jedinstvenoj Bosanskoj kuhinji.

Kako su kazali akcija "Osnivanje instituta Bosanske kuhinje" dat će važan doprinos cjelokupnom društvu Bosne i Hercegovine kao mogućnost zaštite bosanskih tradicionalnih jela.

Institut će se baviti istraživanjem i zaštitom bosanskih jela, te u konačnici bruniranjem Bosanske kuhinje.

Iz Vispaka su istakli da su ponosni što su napravili iskorak i ovaj put u zajedničkoj akciji sa potrošačima i partnerima stvorili dodatnu vrijednost za Bosnu i Hercegovinu u segmentu zaštite i promocije bosanskih jela te brendiranja Bosanske kuhinje.

Danas su ove dvije kompanije uručile i donaciju Udruženju pomozi.ba.

Naime, kroz projekat "Bosanska kuhinja za javne kuhinje", kupovinom Tajna mješavina u Bingo marketima izdvajano je 0.10 kf od svake kupljene Tajne za javnu kuhinju.

Danas su sredstva donirana udruženju Pomozi.ba koje u svom sastavu ima i javnu kuhinju.

"Već sedmu godinu partnerski implementiramo projekte sa Vispakom koji za cilj imaju razvoj, unapređenje i njegovanje bosanskohercegovačke kuhinje. Posebno smo ponosni na raznolikost projekata koji su do sada realizovani, od edukacija i radionica u osnovnim školama, pa do osnivanja Instituta Bosanske kuhinje i doniranje sredstava javnoj kuhinji. Vjerujemo da kroz ovakve aktivnosti doprinosimo svjesnosti o značaju domaće proizvodnje", kazala je  Amina Čeliković iz marketing službe kompanije Bingo.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti