Stiglo pojašnjenje: Evo zašto Dom zdravlja KS uspostavlja Call centar i kad se očekuje nabavka

09.08.2022. 14:58 / Izvor: Akta.ba
call centar

Nakon objave teksta na Akta.ba da menadžment ove ustanove planira uspostavu Call centra ( nakon što je prvobitno bio odustao od uspostave sa doniranom opremom), dobili smo odgovor u kojem su obrazloženi razlozi donošenja ovakve odluke.

Postupak javne nabavke za nabavku opreme za Call centar iz Plana javnih nabavki za 2022 godinu, procijenjene vrijednosti od 427.350,00 KM, bit će pokrenut tek nakon detaljne analize i izrade projekta, na osnovu kojeg će se izraditi tenderska dokumentacija, potvrdila je za Akta.ba Alma Kapo, odgovorni stručni saradnik Odjela za javne nabavke JU Dom zdravlja Kantona Sarajevo.

Nakon objave teksta na Akta.ba da menadžment ove ustanove planira uspostavu Call centra ( nakon što je prvobitno bio odustao od uspostave sa doniranom opremom), dobili smo odgovor u kojem su obrazloženi razlozi donošenja ovakve odluke. 

Kako navode, ono što je nudio Biznis centar pri Općini Novo Sarajevo, je bila samo usluga, dok će Javna ustanova Dom zdravlja Kantona Sarajevo nabaviti kompletnu opremu za bržu i lakšu komunikaciju između pacijenata i ustanove koja ostaje u trajno vlasništvo, te pacijenti neće imati problem oko zaštite ličnih podataka.

"U 2021 godini Biznis centar formiran pri Općini Novo Sarajevo (a ne privrednici) je dostavio prijedlog za poslovnu suradnju u smislu formiranja call centra pri Općini Novo Sarajevo. Obzirom da isti nisu bili registrovani za obavljanje navedene djelatnosti, Javna ustanova Dom zdravlja KS nije formalno pravno mogla zaključiti ugovor sa firmom koja u tom momentu nije registrovana za obavljanje navedene djelatnosti. Biznis centar je samo nudio usluge call centra sa svojom opremom, gdje bi radili njihovi volonteri, koji formalno pravno radi zaštite podataka ne bi mogli ulaziti u medicinske kartone pacijenata", objašnjava Kapo.

Napominju da je Javna ustanova Dom zdravlja Kantona Sarajevo, u Planu javnih nabavki za 2022 godinu, predvidjela nabavku opreme za call centar. Navedeni postupak podrazumjeva nabavku kompletnog call centra u koji spadaju softver, IT oprema, namještaj, opremanje prostorija za rad i sve drugo što je potrebno da ima jedan moderno opremljen call centar.

Kako navode, planirani Call centar će biti na raspolaganju svim pacijentima, te će se sva komunikacija između pacijenata i ustanove obavljati isključivo preko navedenog call centra.

Podsjetimo, inicijativa za uspostavom call centra krenula je prošle godine od strane privrednika okupljenih oko Biznis kluba Povelja. Call centar je trebao služiti kao rasterećenje postojećem call centru, koji je u jeku pandemije bilo skoro pa nemoguće dobiti.

Nakon održanih sastanaka sa svim nadležnima u zdravstvu, inicijativa je prihvaćena oduševljeno. Projekat je dobio podršku i odobrenje. Načelnik općine Novo Sarajevo Hasan Tanović prihvatio je da bude nosilac projekta i da obezbijedi troške toplog obroka i prevoza volonterima. Privrednici su donirali sva potrebna sredstva, a jedan od njih donira i software za call centar.

Volonteri sa Fakulteta zdravstvenih studija bili su spremni da potpišu i rade za Dom zdravlja i call centar koji je trebao biti smješten u Ambulanti u Novom Sarajevu. 

Cilj je bio uštedjeti budžetski novac i olakšati medicinskim radnicima, no ipak, pravni razlozi spiječili su realizaciju ove inicijative.

S.B.

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti