Uspostava sistema finansijskog upravljanja i kontrole u JU Kantonalna bolnica Zenica

06.09.2022. 12:47 / Izvor: Akta.ba
FMC

Menadžmet JU Kantonalna bolnica Zenica ukazao je povjerenje Agenciji za poslovno savjetovanje i edukaciju "FMC" Sarajevo da slijedom potpisanog ugovora pruži konsultantske usluge pri uspostavi sistema finansijskog upravljanja i kontrole (FUK).

Menadžmet JU Kantonalna bolnica Zenica ukazao je povjerenje Agenciji za poslovno savjetovanje i edukaciju "FMC" Sarajevo da slijedom potpisanog ugovora pruži konsultantske usluge pri uspostavi sistema finansijskog upravljanja i kontrole (FUK).

Uspostava sistema FUK bit će realizirana korištenjem Elektronske platforme za uspostavu i upravljanje sistemom finansijskog upravljanja i kontrole koja predstavlja zaštićeno intelektualno vlasništvo Agencije FMC Sarajevo. Elaktronska platforma za FUK pruža mogućnost automatskog generiranja dokumenata unosom zakonom propisanih parametara koji čine obrasce procesa i procedura uz vrlo važnu napomenu da se uz iste izrađuje dijagram toka aktivnosti koji je obavezujući dio pri izvještavanju putem PIFC aplikacije koju Federalno ministarstvo finansija – CHJ (Centralna harmonizacijska jedinica) dostavlja svim zakonskim obveznicima uspostave sistema FUK u cilju izvještavanja o funkcioniranju istog. Na osnovu unesenih parametara vezanih za utvrđene rizike u poslovnim procesima, automatski se generiše i Registar rizika putem kojeg se vrši procjena rizika.

Agencija za poslovno savjetovanje i edukaciju "FMC" Sarajevo na području Bosne i Hercegovine predstavljamo prepoznatljivu i respektabilnu agenciju iz oblasti pružanja usluga pri uspostavi sistema finansijskog upravljanja i kontrole (FUK).

Naši stručni kadrovi bili su angažirani na projektima uspostave sistema FUK u Parlamentarnoj skupštini BiH, Generalnom sekretarijatu Vlade FBiH, desetinama ministarstava, jedinicama lokalne samouprave i javnim poduzećima.

Uspostavu sistema finansijskog upravljanja i kontrole (FUK) radimo u skladu sa zakonskim i podzakonskim aktima na nivou institucije, a koji predstavljaju osnov za mapiranje i realizaciju poslovnih procesa i procedura zadovoljavanjem strukture poslovnog procesa koja podrazumijeva izradu Obrasca procesa i Dijagrama toka aktivnosti. Na osnovu uspostavljene Mape procesa, odnosno utvrđenih rizika u poslovnim procesima, pristupa se izradi Registra rizika i Strategije upravljanja rizicima.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti