Sean i Marina objasnili kako je Domaćica zatalasala regiju
Kada su odlučili pustiti novu kampanju za Domaćicu Sean Porobat iz Studija Sonda i Marina Knežević iz marketinga Kraša nisu mogli ni slutiti koliko brzo i kakav će feedback dobiti.
Kada su odlučili pustiti novu kampanju za Domaćicu Sean Porobat iz Studija Sonda i Marina Knežević direktorica marketinga u Krašu nisu mogli ni slutiti koliko brzo i kakav će feedback dobiti.
"Nismo ni krenuli sa kampanjom, a komentari su preplavili društvene mreže. Dom smo čekali da distribuiramo keks sa novim pakovanjem u prodajne centre, kupci su bili brzi i komentari su odmah počeli", ispričali su Sean i Marina na u okviru panela “Kako je domaćica zatalasa regiju” koji je održan na jučerašnjoj Woman.Comm konferenciji.
Kampanja “Domaćica i još neko zanimanje” (učiteljica, pravnica, doktorica…) imala je tri ključna cilja. To su:
- Poticanje ravnopravne podjele poslova u kućanstvu,
- Saradnja na projektu #KutijaPromjena s forumom za slobodu odgoja
- Promjena definicije riječi Domaćica u Hrvatskom rječniku
"Kampanja je osvijestila dodatnih 150 000 ljudi o potrebi za većom ravnopravnosti sudjelovanja u kućanskim poslovima. Što se tiče drugog cilja prijavilo se 30 osnovnih škola i tako je ostvaren indirektan utjecaj na društvo. Uspjeli smo predložiti i nove osuvremene definicije riječi domaćica jer to više nije kako stoji u starim rječnicima žena koja je nezaposlena i brine o kućanstvu.”, kazala je Marina.
Domaćica ostaje brend kako je istakao Sean i to ime s ponosom nosi na pakiranju, no želi se osvijestiti potreba ravnomjernijeg sudjelovanja u kućanskim poslovima bez obzira na to jesu li žene zaposlene izvan ili unutar kućanstva .
Komentari na kampanju
Negativni komentari u ovoj kampanji najviše su se odnosili na to da je "Domaćica keks i neka ostane keks te šta keks ima progovarati o stvarima u društvu", i onaj u kojem se govori "Samo nam žele prodati kekse". Kako je Marina ispričala prodaja nije bila u fokusu ove kampanje već osvještavanje društva. Uprkos tome nisu svi shvatili poruku.
"Tako je jedan od mora negativnih komentara na društvenim mrežama bio i komentar Mate koji je napisao: “Daš ženama posao, a one ti odluče uništiti Domaćicu. Dok su muškarci vodili reklamne kampanje ovakvih gluposti nije bilo.”, ispričao je Sean.
S druge strane bilo je i dosta pozitivnih komentara poput onog koji je napisala jedna pravnica: “Konačno da i meni neko čestita što sam Domaćica i pravnica.”
Uz pozitivne i negativne komentare činjenica je da je ovaj brend pokrenuo lavinu komentara, ali i progovorio o ovom važnom društvenom pitanju. U konačnici rezultati pokazuju da je veći broj pozitivnih dojmova.
"Rezultati kampanje su pokazali da o kampanji pozitivan dojam ima 56% ljudi, neutralan 24%, a negativan tek 20%. Rezultat ispod benchmark, ali je daleko od toga da većina ljudi ima negativan dojam., dapače. Omjer pozitivan/negativan je 3/1", pojasnila je Marina.
Činjenica je da promjene u društvu ne nastaju dok kažeš keks, ali uz keks možemo razgovarati o njima poručili su Sean i Marina.
E.O.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.