Ključ uspjeha između medija, agencija i oglašivača je u povjerenju

08.11.2022. 10:58 / Izvor: Akta.ba
Marketing

Dobra saradnja između oglašivača, medija i agencije ključna je za uspješnu marketinšku kampanju.

Dobra saradnja između oglašivača, medija i agencije ključna je za uspješnu marketinšku kampanju. O ovoj temi u okviru panela "Odnosi mediji-agencije-oglašivači" razgovarali su stručnjaci iz ove oblasti na nedavno održanoj Woman.Comm konferenciji.  

Panelisti su saglasni da je u ovom odnosu ključno povjerenje između klijenta, agencije i medija.

"Povjerenje je ključ uspjeha. Ako nema povjerenja između klijenta i agencije onda je teško realizovati bilo koju ideju", kazala je Nataša Mitrović iz agencije Konteent Media.

Osim povjerenja za uspješnu saradnju važno je graditi i dugoročne odnose sa klijentima.

"Klijenti su najvažnija karika u ovom lancu, dok sa druge strane na kraju lanca imamo medije. Naš odnos sa klijentima traje godinama i gradimo ga dugoročno. Kroz dugoročnu saradnju poznajemo klijente i onda im kao medij možemo ponuditi najbolju opciju za njihovu kampanju", istakao je Elvir Švrakić, direktor NTV Hayat.

panel mediji

"Agencije su tu da povežu klijenta i agenciju", dodala je moderatorica Ilarija Bašić. No, klijentima nije nimalo lako odabrati agenciju sa kojom će surađivati.

"Odluka nas kao klijenta kada je u pitanju odabir agencije nije nimalo jednostavna. Jako nam je važno da agencija upozna nas kao klijenta, da detaljno istraži tržište, našu konkurenciju i stavi fokus na našu ciljnu skupinu", pojasnila je Irmela Cero iz Vienna osiguranja.

Kako ponuditi nešto kreativno u svijetu u kojem je sve već viđeno ključno je pitanje za agencije koje treba da ponude kreativno rješenje klijentu. Kada se ideja prezentuje klijentu i on je odobri dalje se ide u distribuciju.

"Agencija je ta koja treba da vrši distribuciju ideje. U kompaniji u kojoj ja radim dosta radimo na samom testiranju prije puštanja kampanje. Dakle, postoje pragovi koje treba preći kako bi ideja izašla na tržište", poručio je Dino Bajrić iz Lactalisa BH.

Panelisti su saglasni da su u ovome čarobnom trouglu oglašivača, medija i agencije upravo klijenti ti koji su na prvo mjestu. Klijenti izdvajaju novac koji daju agencijama i medijima kako bi uspješno proveli kampanju i ostvarili određeni prodajni rezultat.

E.O.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti