DIGITALIZACIJA POSLOVANJA
cargo-partner preduzima velike korake ka "kancelariji bez papira"
cargo-partner je već napravio velike korake u smanjenju potrošnje papira u svojim kancelarijama širom svijeta.
Kao dio sveobuhvatne strategije održivosti, koja ima za cilj smanjenje uticaja poslovanja kompanije na životnu sredinu, cargo-partner je već napravio velike korake u smanjenju potrošnje papira u svojim kancelarijama širom svijeta. Tokom proteklih godina, kompanija je digitalizovala i rekonstruisala brojne poslovne procese, od avionskog i pomorskog transporta do fakturisanja i carinske dokumentacije.
"Zeleniji" avio transport
Iako se industrija avio transporta još uvek oslanja na komunikaciju putem papira za mnoge procese, postoji značajan potencijal za smanjenje potrošnje papira pomoću elektronskih avionskih tovarnih listova (eAWB). cargo-partner je započeo tranziciju na eAWB 2015. godine, u sve više zemalja koje se prebacuju na ovaj način rada. Prema izveštaju koji je objavila IATA, cargo-partner je u roku od 12 mjeseci uspio da poveća svoj udio u eAWB-u za 26% za pošiljke iz Azije I za 13% za pošiljke iz Evrope.
Brojne lokalne inicijative za smanjenje upotrebe papira
cargo-partner prati potrošnju papira na svim centralno registrovanim printerima širom svijeta. Mnoge organizacije su lokalno već smanjile potrošnju papira. Na primjer, digitalizacijom procesa carinjenja i fakturisanja te prelaskom na elektronske naloge za isporuku, mađarski ogranak cargo-partner-a smanjio je upotrebu papira za 80% u pomorskom i za 34% u avio transportu od 2018. U Singapuru je cargo-partner smanjio potrošnju papira za 30% u posljednje tri godine, dok je organizacija u Vijetnamu ostvarila smanjenje od 15% u istom periodu. Na Tajlandu je upotreba papira smanjena za 25% u protekloj godini.
Pored toga, kompanija je pokrenula sveobuhvatnu internu informativnu kampanju za povećanje ekološke sviesti. Sandra Zechmeister, vođa projekta Održivost u kompaniji cargo-partner, kaže: "Svijest zaposlenih o uticaju na životnu sredinu igra glavnu ulogu u globalnim inicijativama za održivost. Čak i male izmjene, kao što je korištenje dva ekrana za upoređivanje dokumenata umjesto printanja, mogu imati veliki uticaj na ukupnu potrošnju papira."
Australija: bez papira od prvog dana zahvaljujući CargoWise-u
Neke novije filijale, kao što je cargo-partner filijala u Australiji, čak su od prvog dana poslovale bez korištenja papira. Osnovana u Melburnu 2019. godine, australijska filijala cargo-partnera radi sa softverom za izvršenje logistike CargoWise od samog početka. Australijski tim koristi digitalnu platformu, eliminišući potrebu za štampanjem datoteka poslova, faktura, najava i slično – sa jedinim izuzetkom dokumenata koji su zakonski obavezni u printanoj formi.
Digitalizacija je ključna za pretvaranje kancelarija bez papira u stvarnost
Prelazak sa papirne na digitalizovanu dokumentaciju ne samo da smanjuje štetan uticaj poslovanja cargo-partnera na životnu sredinu, već takođe služi da operacije budu efikasnije i manje podložne greškama. Sandra Zechmeister objašnjava: "Digitalizacija naših poslovnih procesa je ključna za poboljšanje kvaliteta podataka i pojednostavljenje saradnje sa klijentima i partnerima. Naša platforma za upravljanje lancem snabdijevanja SPOT je odigrala ključnu ulogu u povećanju tačnosti podataka, a tekuće uvođenje CargoWise-a nam dodatno pomaže da unaprijedimo procese digitalizacije i povećamo zadovoljstvo kupaca. Istovremeno, digitalizacija nam omogućavasmanjienje potrošnje papira i drugih resursa i poboljšanje efikasnosti procesa u korist svih uključenih strana."
cargo-partner će nastaviti da radi na pronalaženju načina da minimizira svoj uticaj na životnu sredinu i pomogne svim zainteresovanim stranama da svoje poslovanje učine održivijim.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.