UPRAVLJANJE UČINKOM
KVENTUM realizovao internu obuku za rukovodioce i menadžere Forster Rohner Ilidža
Poslovno-edukativni centar KVENTUM uspješno realizovao dvodnevnu internu obuku za rukovodioce i menadžere firme Forster Rohner Ilidža.
U poslovnim prostorijama firme Forster Rohner Ilidža d.o.o. u terminima 21.03.2023. i 23.03.2023. Poslovno-edukativni centar KVENTUM uspješno realizovao dvodnevnu internu obuku za rukovodioce i menadžere iz sljedećih obasti:
UPRAVLJANJE UČINKOM I VREMENOM
UPRAVLJANJE LJUDIMA
MOTIVACIJA RADNIKA
KOMUNIKACIJA I RJEŠAVANJE SUKOBA
Program obuke bio je zasnovan na sljedećim tematskim cjelinama, koje su obrađene kroz interaktivno predavanje, radionice i diskusije:
UPRAVLJANJE UČINKOM I VREMENOM
- Analiza dosadašnjeg modela upravljanja vremenom (metode i tehnike)
- Upravljanje vremenom kao poslovna vještina - planiranje i strategije
- Definiranje radnih zadataka i mjerenje učinka
- Povećanje svijesti o potencijalima i ograničenjima zaposlenika
- Identifikovati probleme i prepreke koje utiču na učinak i rokove
- Odrediti faktore koji utiču na odgađanje i neizvršavanje poslovnih obaveza
- Usklađivanje radnih zadataka - postavljanje ciljeva i određivanja rokova
- Naučiti kako odrediti prioritete i napraviti raspored rada
- Povećanje vlastite organizovanosti
- Poboljšanje performansi i rješavanje problema
- Upravljanje skrivenim silama koje potiču ili sprečavaju organizacijski razvoj
UPRAVLJANJE LJUDIMA
- Analiza dosadašnjeg načina upravljanja zaposlenicima
- Jačanje odnosa između rukovodioca i uposlenika
- Razvoj asertivnih vještina u praksi - izgradnja uspješne komunikacije
- Uticaj na ličnoponašanje prilikom traženja i davanja povratne informacije
- Unapređenje kvalitete rada kroz savremene vještine rukovođenja
- Tim koji uči - analiza, planiranje i vođenje
- Voditelj i član tima - odgovornosti i vještine
- Poboljšanje radnih performansi - kreativnost i saradničko učenje
- Sistemsko razmišljanje i percepcija - skup alata za rješavanje problema
- Tehnike promjene ponašanja i stavova - stvaranje novih obrazaca rada
- Konverzacijom do novih mogućnosti
MOTIVACIJA RADNIKA
- Analiza dosadašnjeg načina motivacije radnika
- Savremene teorije motivacije u praksi
- Najvažnije vještine u današnjem poslovanju za povećanje motivacije
- Stvaranje pozitivne radne klime
- Motivatori - aktivnosti, pokretačka snaga, nagrade, osobine ličnosti
- Demotivatori - procjena psiholoških blokada
- Kanalisanje stresa u radnu motivaciju - postavljanje ciljeva i donošenje odluka
- Važnost empatije i percepcije u motivaciji drugih
- Efikasan i efetivan uticaj na druge - tehnike promjene ponašanja i uvjerenja
- Važnost timskog rada i produktivne organizacijske kulture
- Organizacijsko učenje, vrijednosti i promjene
KOMUNIKACIJA I RJEŠAVANJE SUKOBA
- Analiza dosadašnjeg načina komunikacije i upravljanja konfliktima
- Izazovi i problemi u današnjoj poslovnoj komunikaciji
- Umjetnost dijaloga - osnovni alat timskog učenja
- Uticaj pozitivne i negativne povratne informacije - praktični primjeri
- Upravljanja međuljudskim odnosima - tradicionalne i savremene metode
- Razumijevanje ličnog i interpersonalnog konflikta
- Čitanje skrivenih znakova i signala - uticaj na situaciju i “teške" osobe
- Mentalni modeli - skriveni obrasci i fenomeni u konfliktima
- Emocionalna inteligencija - empatija, samokontrola i svjesnost
- Zaštita mentalnog zdravlja - organizacijski i individualni pristup stresu
- Mentalni modeli i uvjerenja: snaga koja potiče ili ograničava razvoj
Voditelj interne obuke bio je:
Alen Buljubašić
dipl. pedagog-psiholog
Certificirani trener za teme iz oblasti poslovne psihologije, menadžmenta i upravljanja ljudskim potencijalima. Dugogodišnje iskustvo iz oblasti: Izrade i realizacije programa obrazovanja odraslih; Organizacije i realizacije edukacija i savjetovanja u obliku seminara, radionica, obuka, treninga, koučing programa i drugih stručnih edukacija; Procesa profesionalne selekcije kandidata za posao. Certificirani trener ispred Agencije za državnu službu BiH i Agencije za državnu službu FBiH. Preko 200 održanih internih i eksternih edukacija (treninzi, radionice, obuke, team building, seminari) u BiH, Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori i Sjevernoj Makedoniji za zaposlenike svih nivoa iz državnih i javnih institucija, kao i privatnih firmi.
Internoj obuci prisustvovalo je 10 rukovodioca / menadžera, koja je bila interaktivna i dizajnirana prema zakonitostima učenja odraslih. Kombinacija teorije, praktičnih primjera, testova, radionica i vježbi. Cjelokupni program edukacije bio je zasnovan na principima praktičnih modela za traženje rješenja, gdje su se kroz partnerski, ciljem usmjeren proces koristile multimodalne metode kako bi se pomoglo rukovodiocima i menadžerima da razviju svoje poslovne kapacitete, uklone psihološke blokade koje stoje na putu ostvarenja poslovnih ciljeva te unaprijede vještine upravljanja ljudima i uticaja na vlastito ponašanje.
Obuka je realizovana kroz dualno strukturisanje procesa kako bi se istovremeno radilo na promjeni kognitivnih (misaonih) procesa i bihejvioralnih (ponašajnih) aspekata ličnosti radi što efikasnijeg unapređenja željene vještine. Koristili smo alate za osvještavanje vrlo važnih skrivenih obrazaca i fenomena timskog rada, poput kvaliteta svjesnosti, integriteta, vizije, služenja, otvorenosti, karaktera, kognitivnih šema, sistemskog razmišljanja, dijaloga, etike i drugih na kojima se zasnivaju uspješne organizacije.
Osnovne karakteristike interne obuke bile su zajednički interaktivni rad između učesnika i voditelja prema programu rada, razmjena iskustva iz svakodnevnog radnog okruženja, pozitivna prijateljska atmosfera i ugodno druženje tokom obuke.
"Zahvaljujemo se svim učesnicima i voditelju obuke na uspješno realizovanoj internoj obuci i radujemo se novom zajedničkom učenju, druženju i razmjeni iskustava u budućnosti", navode iz Kventuma.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.