Voditelj Adria regiona u kompaniji Pepco

Tomislav Bekavac za Akta.ba: Pepco u BiH planira 30 trgovina i više od 120 zaposlenih

12.09.2023. 10:47 / Izvor: Akta.ba
tomislav

Tomislav Bekavac, voditelj Adria regiona u kompaniji Pepco u ekskluzivnom razgovoru sa Akta.ba portal govori o detaljima i planovima sa bh. tržištem.

Pepco, jedan od najvećih i najbrže rastućih maloprodajnih lanaca raznovrsnim proizvodima u Evropi, sa više od 3.300 prodavnica u 18 zemalja, dolazi u Bosnu i Hercegovinu. Svoje prve prodavnice u Bosni i Hercegovini zvanično će otvoriti 14. septembra u TC Intershopu, na adresi Kolodvorska 12, i u trgovačkom centru West Gate. 

Tomislav Bekavac, voditelj Adria regiona u kompaniji Pepco u ekskluzivnom razgovoru sa Akta.ba portal govori o svim detaljima i planovima kompanije na bosanskohercegovačkom tržištu.

Pepco je osnovao 10 podružnica. Je li to početni plan za ulazak na bosanskohercegovačko tržište? Koliki je okvirni plan s brojem trgovina kojima ćete zaokružiti svoje širenje na bh. tržište?

- Tako je, ovo je samo početak jer već od 10. mjeseca nastavljamo sa jakim ritmom ekspanzije na cjelokupno bosanskohercegovačko tržište. Iz našeg velikog iskustva, jednom kada otvorimo prodavnicu u novoj zemlji, doživljavamo efekat grudve snijega i u stanju smo da brzo povećamo poslovanje. Izazovni plan u jednoj operativnoj godini, koji planiramo ispuniti, je otvaranje 30 trgovina.

Oglasili ste prilike za posao. Jeste li zadovoljni odazivom i predviđate li izazove u pronalasku odgovarajućih zaposlenika?

- Jako smo zadovoljni odazivom i do sada nismo imali nikakvih izazova u pogledu zapošljavanja novih timova i ljudi, pogotovo u prodavnicama. Izuzetno smo ponosni jer svaki naš razgovor započne sa pozitivnim stavom o Pepcu, jer na bosanskohercegovačkom tržištu naš brend nije nepoznanica. Gotovo svi naši zaposlenici su već kupovali proizvode Pepca te su upoznati sa brendom.

Kao potpuno novi lanac na tržištu, šta nudite kao poslodavac, a šta očekujete od svojih zaposlenika?

- Izuzetno smo transparentni i već smo objavili sve informacije u našim oglasima za posao. Pružamo mogućnosti zapošljavanja jer se vrlo brzo širimo, osiguravamo redovna primanja, pružamo bonuse za ostvarene planove prodaje te popuste za zaposlenike, kao i sveobuhvatnu strukturu obuke i brojne mogućnosti za lični i profesionalni razvoj - čak 92% menadžera prodavnica se regrutuje interno. Uz to očekujemo poštivanje procedura, trud u izlaganju robe u skladu sa standardima, odgovornost u radu i prema kupcima, kao i timski duh.

Koliko novih radnih mjesta planirate otvoriti?

- Do kraja kalendarske godine planiramo imati više od 120 zaposlenih, a do kraja operativne godine nova radna mjesta će biti popraćena ubrzanom ekspanzijom. Pepco u Evropi zapošljava preko 29.000 ljudi i nadamo se da će bosanskohercegovačke kolege i kolegice doprinijeti rastu tog broja.

U susjednoj Hrvatskoj ostvarili ste impresivne rezultate rasta. Kakva su Vaša očekivanja od bosanskohercegovačkog tržišta?

- U svakom od naših tržišta unutar Adria klastera ušli smo sa željom da budemo prepoznatljiv brend i rado posjećena prodavnica. Ponosni smo na sve što smo do sada postigli i uvjereni smo da će i tržište Bosne i Hercegovine pokazati snagu našeg poslovanja. Želimo bosanskohercegovačkom tržištu dobrodošlicu u Pepco porodicu i vjerujem da ćemo svi biti zadovoljni poslom.

Susrećete li se s izazovima u poslovanju (registracija, dozvole i sl.) kada je u pitanju naša država?

- Izazovnih situacija je bilo, no to možemo pripisati i velikim ljetnim godišnjim odmorima koji su bili u toku kada smo pripremali većinu dokumentacije, ali uistinu nekakvih većih poteškoća nismo imali. Osjećaj dobrodošlice nas prati i u ovome segmentu.

Kako gledate na balkanska tržišta u usporedbi s drugim evropskim tržištima na kojima poslujete?

- Ponuda koju Pepco prodavnica ima je sasvim sigurno zanimljiva unutar cijele Evrope, ali je apsolutni hit na području balkanskih tržišta. Nema prevelike razlike ako znamo da je naš glavni kupac majka sa djecom, a svi znamo da mame žele za svoju djecu ono najbolje. A to je je upravo ono što mi nudimo - pravi omjer cijene i vrhunske kvalitete. 

Što kupci mogu očekivati ​​u Pepco trgovinama i koliko je proizvoda dostupno?

- Ukratko, mi pružamo kupcima sve što žele i trebaju svaki dan, da obuku svoje porodice i da urede i vode svoje domove po najnižoj cijeni. Pod jednim krovom imamo impresivan asortiman od oko 500 kategorija proizvoda. Naša posvećenost izvrsnosti je očita kroz naše stalne napore da poboljšamo naš katalog. Uvodimo 250 novih proizvoda svake sedmice i otkrivamo preko 80 novih kolekcija svake sezone, osiguravajući da naši kupci uvijek imaju pristup najnovijim i najboljim ponudama. 

Recite nam o brendovima koji će biti zastupljeni. Čemu se mogu radovati kupci u Sarajevu, a kasnije i u Bosni i Hercegovini?

- Ponuda lanca uključuje odjeću od organskog pamuka, odjeću s certifikatom GOTS (Globalni standard za organski tekstil). Pepco je također dio Inicijative za bolji pamuk - jedne od najvećih nevladinih organizacija koje podržavaju ekološki prihvatljiv i društveno odgovoran uzgoj pamuka. U prodavnicama kupci mogu pronaći proizvode sa sigurnosnim certifikatom oeko-tex i predmete za dom prirodnog porijekla, napravljene od slame, trave, bambusa - bez nepotrebnog korištenja plastike. Ponuda brenda također uključuje proizvode od certificiranog drveta i papira (FSC). Tokom cijele godine sarađujemo sa velikim licencama kao što su Harry Potter, Barbie i mnoge druge koje su prepoznatljive u našem odjelu za igračke, a tokom cijele godine dodajemo kolekciju odjeće s licencama.

Pripremate li neke novitete za privlačenje većeg broja potrošača? Hoće li niske cijene ostati vaša ključna snaga?

- Naše niske cijene su ono što čini Pepco repozitorijem velikog broja potrošača širom Evrope i to se sigurno neće promijeniti. Težimo ravnoteži niskih cijena ali prepoznatljivog kvaliteta proizvoda. Tokom 20 godina prisustva na tržištu razvili smo novi model prodavnice. Odnos vrijednosti i novca je najvažniji našim kupcima, tako da su niske cijene ključne za nas. Ipak, fokusiramo se i na druge faktore koji podržavaju kupovinu u Pepcu: naš koncept znači moderan, prijateljski, praktičan dućan, sa odličnom uslugom koja nudi dobar kvalitet raznovrsnih proizvoda u trendu. Zato sebe nazivamo „value retailer“, što znači tržišni lider u pogledu kombinovanja niskih cijena i dobrog kvaliteta; to je prodavac sa širokom ponudom proizvoda po niskim cijenama, i to je prodavac kojeg vole milioni ljudi zahvaljujući raznovrsnoj ponudi proizvoda po niskim cijenama i u trendu uz dobro iskustvo kupovine.

Koji su kratkoročni i dugoročni planovi za Bosnu i Hercegovinu?

- Kratkoročni plan nam je da ostvarimo sva planirana otvaranja trgovina i zapošljavanja na bh. tržištu, dok je naš dugoročni plan da postanemo vodeća prodavnica u BiH u segmentu odjeće i kućne robe. Jedan od naših glavnih ciljeva je da opravdamo povjerenje koje su nam ukazali kupci. Kao jedan od najpopularnijih evropskih lanaca prodavnica, želimo se pozicionirati kao nosilac pozitivnih promjena. Imajući u vidu sadašnje i buduće generacije, aktivno radimo na projektima u domenu društvene odgovornosti i sprovodimo ih u saradnji sa mrežom partnera. Svjesni smo da naše poslovanje ima utjecaj na društveno i prirodno okruženje i uvijek tražimo dodatne načine da smanjimo naš utjecaj na okoliš. Imajući u vidu dobrobit sadašnjih i budućih generacija, želimo biti pokretači pozitivnih promjena: zaštititi našu planetu i doprinijeti poboljšanju kvaliteta života naših zaposlenika, kupaca i lokalnog stanovništva.

Razgovarala: Seida Bijedić

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti