Pristop opravdava naziv jedne od najboljih agencija u regionu

05.05.2014. 13:26 / Izvor: eKapija.ba
Pristop opravdava naziv jedne od najboljih agencija u regionu

Na 23 Slovenskom oglašivačkom festivalu Pristop je ponovo dokazao da važe one marketinške aktivnosti, koje su učinkovite u novim uvjetima i novim odnosima na tržištu.

Agencija Pristop je u prvom kvartalu ove godine primila brojne važne nagrade na festivalima u Sloveniji i u inostranstvu. Na 23 Slovenskom oglašivačkom festivalu Pristop je ponovo dokazao da važe one marketinške aktivnosti, koje su učinkovite u novim uvjetima i novim odnosima na tržištu. Sa trinaest nagrada i najvišim ukupnim brojem primljenih poena stručni žiri festivala je ubijedio da stvara najbolje i najrelevantnije komunikacijske projekte u Sloveniji, te već drugu godinu zaredom osvojio naziv »Agencija godine«. Komunikacijska odličnost radova Pristopa bila je prepoznata također u svjetskoj konkurenciji, jer je prestižnu nagradu za komunikacijsku odličnost, Zlato pero, koju daje Međunarodno udruženje poslovnih komunikatora (International Association of Business Communicators), osvojila čak četiri prijavljena projekta.

"Ponosan sam da smo u Pristopu uspjeli stvoriti ekipu i timski duh koji svaki put dokazuje da umijemo kompleksne izazove naših naručioca pretvoriti u projekte, koji ne zaslužuju samo festivalske nagrade, nego djeluju i na nemilosrdnim međunarodnim tržištima. Kao što sam već više puta naglasio – mi ne želimo gomilati oglašivačke nagrade na svojim policama, nego želimo stvarati promjene na trgovačkim policama. Ta strategija nas kod svakodnevnog razmišljanja vodi ka rješenjima koja nadmašuju logiku oglasnih blokova i ostalih nasilnih prekidanja, koja, na žalost, još uvijek ostaju osnovna taktika oglašavanja", izjavio je Aljoša Bagola, izvršni kreativni direktor Pristopa.

Agencija godine na Slovenskom oglašivačkom festivalu

U takmičarskom dijelu ovogodišnjeg Slovenskog oglašivačkog festivala – SOF agencija Pristop je od ukupno prijavljena 392 rada primila najviše nagrada, i to trinaest, od njih čak i tri velike nagrade (tzv. Grand prix). Zlatno priznanje su primili u grupama film (dvaput) i vanjskog oglašavanja, a srebrnu u grupama: neposredni marketing, inovativna rješenja, digitalna komunikacija, vanjsko oglašavanje, film, print oglasi te cjelovite oglašivačke kampanje.

Grand prix u grupi korporativna oglasna sredstva primio je projekt za cjelovitu grafičku sliku BSA, koju su pripremili za Branimir Slokar Academy, koja se brine o vrhunskom međunarodnom obrazovanju mladih u klasičnoj muzici, te je dokaz da i dizajniranje može biti umjetnost. Inovativnom tehnologijom su pomoću muzike jedinstveno vizualizirali ime robne marke i time iz njezinog DNK stvorili cjelovitu grafičku sliku.

Grand prix je u grupi inovativnih rješenja osvojila kampanja za Bramac. Pregledajte vlastiti krov iz vazduha. U sklopu kampanje inovativnim kreativnim rješenjem za naručitelja stvorili su novu uslugu: pregled krova iz vazduha pomoću malih helikoptera – dronova i detaljnu analizu njegovog stanja, koje dopunjuje konsultacija pri prodaji.

Grand prix je u grupi digitalne oglašivačke kampanje primila akcija Itak Ven, koju su pripremili za Telekom Slovenije. U sklopu medijski odjekujuće kampanje robne marke za mlade Itak »Tvoje vrijeme, tvoja pravila«, akcijom su mladima omogućili da se malo odmore od svakodnevnice u Sloveniji te idu »vani«. Mogućnošću suradnje pri obnovi legendarnog kombija kojim su se otpremili na »road trip« po Europi, mladima su u kreativnom dijalogu sa ciljnom grupom omogućili drugačiji oblik doživljaja.

Zlatim perom (Gold Quill) su nagrađena čak 4 projekta

Na Zlatnom peru (Gold Quill), takmičenju koje prepoznaje odličnost u komunikaciji na svjetskom nivou, agencija se odlikovala izuzetnim dostignućima. Nagradom za komunikacijsku učinkovitost »Gold Quil« primili su sljedeći projekti: Rimuj sa Zlatkom (Nova KBM), Good Life (Telekom Slovenije), Borba protiv sive ekonomije (Ured vlade RS za komuniciranje) i Oki Doki (Mlekara Celeia), a među njima su dva (Rimuj sa Zlatkom i Good Life) osvojili još i najviše priznanje: nagradu za odličnost (Award of Excelence). Projektima je zajednička muzička komponenta koja je ostavila odjekujući komunikacijski i društveni dojam.

Marka Sveta vladar Nove KBM - u proljeće 2012. se suočila sa posebnim izazovom: kako malim marketinškim ulaganjem na inovativan način nagovoriti te aktivirati mlade koji su za bankarske proizvode u biti neizainteresirani. Nastala je kampanja Rimuj sa Zlatkom koja se temeljila na društvenim medijima te je kod navedene ciljne grupe imala nevjerovatan odaziv. Više od 2.500 mladih je zajedno sa Zlatkom stvorilo pjesmu na temu »Više od lajfa«, koja je ujedno pozicijska parola robne marke Sveta vladar. Nastao je pravi muzički hit kojeg su stalno puštali na radio stanicama, i koji je za samo tri mjeseca je na internetu postigao više od 500.000 prikazivanja.

Integrirana kampanja Good Life za Telekom Slovenije sa dobrotvornom i muzičkom notom -  je pomoću 42 mlada muzička talenta, koji su se udružili u SUPERHEARO orchestra, stvorila priredbu poznate pjesme Good Life američke grupe OneRepublic. Sredstva od kupovine muzike sa priznate digitalne muzičke biblioteke, bila su zajedno sa donacijom Telekoma Slovenije i Universal Music Group namijenjena projektu Kumovstvo za glazbeno obrazovanje nadarene djece iz obitelji sa ograničenim mogućnostima.

"Svaka nagrada potvrđuje da znamo kako preliti izazove naših naručitelja u odlična komunikacijska rješenja te »fresh« ideje, koje prepoznaje i nagrađuje struka. Bez izuzetne kreativne energije Pristopa i povjerenja naručitelja sve to, naravno, ne bi bilo moguće", komentarisala je Ana Putrih, Direktorica marketinškog komuniciranja na Pristopu.

Da su inovativna i kreativna rješenja Pristopa i marketinški učinkovita, potvrđuje i prošlogodišnja prisutnost agencije na listi Effie Effectiveness Indexa (EEI), koji mjeri učinkovitost marketinško-komunikacijskih aktivnosti na svjetskom nivou, te dostignuto 3. mjesto u kategoriji najučinkovitijih nezavisnih agencija indeksa EEI.

Grupu Pristop sa sjedištem u Ljubljani stvara mreža kompanija sa predstavništvima u Beču, Klagenfurtu, Grazu, Briselu, Zagrebu, Sarajevu, Beogradu i Skoplju. Mreža tih kompanija zapošljava više od 350 vrhunski usposobljenih stručnjaka s različitih područja, koji obezbjeđuju cjelovit pristup ka marketinškim, oglašivačkim i komunikacijskim projektima. Znanje i ekipu su u 2012. godini oplemenili strateškim partnerstvom sa švicarskom korporacijom Goldbach Group, te sa njom osnovali regijsku kompaniju Goldbach Adriatic, najveću kompaniju na području digitalnog marketinga u regiji. Saradnjom Grupa Pristop nastavlja određeno strateško povezivanje, ne samo sa regijom, nego i sa zapadnim tržištima, prije svega sa kompanijama iz Švicarske, Austrije i Njemačke.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti