Jasminka Mujdžić: Authority Partners nastavlja trend zapošljavanja

07.10.2016. 08:13 / Izvor: Akta.ba
Jasminka Mujdžić: Authority Partners nastavlja trend zapošljavanja

Kompanija "Authority Partners Inc." šestu godinu zaredom dobija priznanje Najpoželjniji poslodavac.

U ogromnoj konkurentnosti kompanija važno je da menadžeri svoju firmu pozicioniraju kao idealno radno mjesto gdje svaki kanidat želi da radi i napreduje i to je upravo način na koji će poslodavac privući potencijalne zaposlenike sa izraženim kvalifikacijima, odgovornošću i spremnošću za rad, što je najvažniji preduslov za napredak kompanije. 

Kompanija "Authority Partners Inc.“ šestu godinu zaredom dobija priznanje Najpoželjniji poslodavac, a Jasminka Mujdžić, HR direktor ove kompanije govori o tome šta priznanje predstavlja za njihovu kompaniju kao i podršci koju svakodnevno pružaju svakom zaposlenom pojedinačno.

Koliko zaposlenih ima Vaša kompanija?

- Authority Partners trenutno ima 250 zaposlenika. 

Da li do kraja 2016. godine planirate zapošljavanje i u kojem obimu? Da li ste u prvom polugodištu 2016. godine zapošljavali nove kadrove i u kojem broju?

- Authority Partners konstantno radi na zapošljavanju talentovanih i motiviranih ljudi. U prvom polugodištu smo zaposlili ca. 20 novih stručnjaka. Ovaj trend namjeravamo nastaviti i u budućnosti.

Da li na tržištu rada BiH pronalazite kadrove koji imaju potrebna znanja i vještine za obavljanje poslova, ili u okviru kompanije dodatno morate raditi na edukaciji zaposlenika?

- Tržište rada u BiH ima veoma kvalitetne, educirane i iskusne kadrove, međutim praksa u našoj firmi jeste da svaki novi zaposlenik mora proći kroz obavezni tromjesečni period mentorstva u sklopu kojeg se uz svog mentora upoznaje s načinom rada, našim procedurama, kolegama u timu i svim onim što mu je bitno da ostvari uspješnu karijeru unutar Authority Partners-a. Kako je jedna od naših ključnih pet vrijednosti upravo znanje, te da u skladu s tim budemo educirani i "autoritet" po pitanju IT tema, neizbježno je svakodnevno usavršavanje zaposlenika na svim nivoima. Svaki zaposlenik ima mogućnost da se u sklopu svog radnog mjesta razvija i da unapređuje svoje tehničke i menadžerske vještine. Posebno nam je bitna razmjena znanja unutar firme, čemu doprinosi održavanje brojnih internih edukacija, među kojima je #TechTuesday postao omiljena inicijativa za dijeljenje i razmjenu znanja i iskustava između AP zaposlenika.

Koliko je brand poslodavca i sveukupna briga o zaposlenicima važna za privlačenje novih i zadržavanje postojećih kadrova? 

- Brand poslodavca je u današnjem poslovnom svijetu, u kojem se informacije razmjenjuju velikom brzinom, ključan za zadržavanje, ali i za privlačenje zaposlenika. Morate biti spremni da brinete o svojim zaposlenicima, ali i o zajednici u kojoj djelujete i radite. Obje strane kreiraju na koncu brand prema kojem vas percipiraju trenutni i potencijalni zaposlenici. Interno, mi sa svakim zaposlenikom pojedinačno vodimo razgovore više puta godišnje o njihovom zadovoljstvu te na osnovu povratnih informacija koje dobijemo zajedno s njima i njihovim nadređenima kreiramo mjere i ciljeve za unapređenje procesa u kompaniji. To je ono što zaposlenici na kraju cijene i razlog zbog kojeg ostaju dugoročno uz nas. S druge strane, u djelovanju prema našem okruženju, pronalazimo satisfakciju u tome da mladim i talentovanim ljudima damo šansu da pokažu svoj puni potencijal. Ulažemo trud da ih naučimo vještinama neophodnim za rad, koje često nemaju priliku da nauče kroz formalno obrazovanje i tako ih pripremimo za stvarno radno okruženje. Naš rad je prepoznat od Fondacije Mozaik te smo 2015. godine dobili nagradu DOBRO za podršku omladinskim projektima. Pored toga, naše filantropsko djelovanje motivirano je željom za unaprijeđenjem naše zajednice na polju socio-ekonomskih pitanja. Tako se u Authority Partnersu provode periodično humanitane akcije u kojima volonterski učestvuju naši zaposlenici. Sve ove aktivnosti doprinose zasigurno tome da smo u proteklih 11 godina uspjeli kreirati pozitivan brand s kojim se ljudi mogu lako identificirati i čijim dijelom žele postati.  

Šta biste istaknuli kao najvažniju prednost Vaše kompanije kada je u pitanju odnos prema zaposlenima, šta vas to izdvaja od ostalih poslodavaca?

- Mi istinski radimo na tome da aktivno slušamo naše zaposlenike i da reagujemo na njihove prijedloge, zahtjeve i konstruktivnu kritiku. Ono što nas izdvaja jeste da razumijemo da firma može ostvariti najveće uspjehe onda kada stvori takvo radno okruženje u kojem njeni zaposlenici mogu ostvariti svoje individualne ciljeve. Trudimo se da imamo zdrav balans između izazova, zabave, nagrada i edukacije. U skladu s tim zaposlenicima nudimo aktivnosti kao sto su team building, soba za zabavu sa igrama među kojima su stoni tenis, stoni fudbal, pikado i sl. Pratimo i nagrađujemo rezultate svakog pojedinca te pomažemo da se prevaziđu prepreke, ukoliko rezultati nisu zadovoljavajući. Organizujemo interne i eksterne edukacije koje pružaju nova znanja te nudimo mogućnost da promijene karijeru i da se okušaju u nečemu novom, ukoliko je to njihova želja.

Šta za Vašu kompaniju znači priznanje Najpoželjniji poslodavac?

- Priznanje „Najpoželjniji poslodavac“ je potvrda da smo na pravom putu, potvrda da su napori koje ulažemo u stvaranje dobre radne atmosfere prepoznati i priznati, kako unutar firme tako i u široj javnosti. Ponosni smo što smo šest godina zaredom dobili ovu nagradu.

Posao.ba

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti