Obuća iz Novog Travnika za brendove Nero Giardini, Moncler, Via Spiga, Hogan

02.07.2018. 09:58 / Izvor: Akta.ba
Obuća iz Novog Travnika za brendove Nero Giardini, Moncler, Via Spiga, Hogan

U posljednjih nekoliko godina kompanija Lubos iz Novog Travnika postala je jedan od značajnih privrednih subjekata sa 200 uposlenih radnika.

U posljednjih nekoliko godina kompanija Lubos iz Novog Travnika postala je jedan od značajnih privrednih subjekata i sa 200 uposlenih radnika značajno doprinijela razvoju ove opštine i smanjenju broja nezaposlenih. 

Nakon što je krajem prošle godine otvorila novi proizvodni pogon, firma Lubos iz Novog Travnika priprema nove projekte za proširenje kapaciteta, potvrđeno je iz ove kompanije za portal Akta.ba.

"Kako bismo odgovorili na postavljene izazove kupaca u pogledu povećanja količina i asortimana javila se potreba za proširenjem proizvodnih kapaciteta", kaže za portal Akta.ba Amir Zlotrg, direktor firme Lubos.

U skladu sa tim planovima početkom 2015. godine vlasnici društva "Lubos" donijeli su odluku o osnivanju nove kompanije ATENA doo i izgradnji savremenog proizvodnog objekta, a u realizaciju istog kreću u junu 2016 godine. 

Lubos doo mijenja djelatnost i počinje da se bavi privlačenjem stranih investitora u BiH, a Atena d.o.o. preuzima posao proizvodnje obuće i nastavlja već ustaljeni posao. 

Kontinuiranim rastom kroz sve ove godine, cca 15% godišnje, svih parametara u kompaniji (broja zaposlenih, mašinskog parka, kvaliteta i kvantiteta proizvedene obuće) prepoznati su od ino kupaca kao partner na koga se može računati u budućnosti. 

Zbog navedenog iz godine u godinu povećavale su se narudžbe postojećih kupaca, ali i otvarali novi poslovi sa svjetski poznatim kompanijama u svijetu obuće (lohn poslovi). 

"Uspješni počeci kompanije rezultirali su odlukom o kupovini postojećeg objekta u krugu Industrijske zone BNT-a – nekadašnja portirnica koji je proširen i prilagođen potrebama proizvodnje obuće. Nakon toga pristupilo se realizaciji nabavke i instaliranju savremenih mašina iz ove branše, u skladu sa usvojenom politikom ovog preduzeća a to je kontinuirano povećanje proizvodnje obuće za potrebe zahtjevnog ino tržišta. Dovoljno je reći da su neki od brendova koji se proizvode u navedenoj tvornici Nero Giardini, Moncler, Via Spiga, Hogan i sl", ističe Zlotrg, dodajući da trenutna proizvodnja je 1.000 pari dnevno.

Inače, Novi Travnik svakim danom postaje sve pogodnije mjesto za investiranje i u kojem dominiraju fabrike za proizvodnju obuće. Presudan faktor za donošenje odluke o izgradnji novog objekta na teritoriji ove opštine, navodi Zlotrg, jeste činjenica da već dvadeset godina na ovim prostorima posluju kompanije ove ili slične djelatnosti, te samim time i postojanje kvalitetne i iskusne  radne snage. 

"I u budućnosti planiramo nastaviti sa povećanjem proizvodnih kapaciteta, a samim tim i broja uposlenih. Već na jesen krećemo u realizaciju instaliranja i pokretanja dvije proizvodne linije gdje je obezbjeđen plasman cjelokupne proizvodnje na ino tržište", navodi on.

I na kraju, proizvodnja visokokvalitetne obuće za inostrano tržište, proširenje proizvodnje, uvođenje novih tehnologija, rad za dokazane svjetske kompanije te društvena odgovornost dio su poslovne politike ove kompanije, čime postižu izuzetne poslovne rezultate po kojima su postali prepoznatljivi u industriji obuće.

S.B.

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti