Bh. startup Whoopedu u Londonu osvojio četvrto mjesto: Kroz igru edukuje mlade

14.08.2018. 11:51 / Izvor: Akta.ba

Whoopedu je namijenjen djeci od 2 do 8 godina, podjeljen u tri različite grupe od kojih svaka sadrži određen broj igrica posebno namjenjenih za tu dob, odnosno grupu.

Da učenje može i treba biti zabavno, dokazuje ideja bh. studenata koji su udružili svoja znanja kako bi stvorili sadržaj koji će kroz igru biti zanimljiv budućim mladim milenijalcima, a ujedno ih edukovati.

Rječe je o mobilnoj aplikaciji nazvanoj Whoopedu, od engleske riječi whoop (zabava) i edu (edukacija) koja za cilj ima da digne nivo znanja kod djece uzrasta od 2 do 8 god kroz zabavan i interaktivan sadržaj,

Abdulmelik Pehlić, osnivač ovog startupa za Akta.ba je kazao da trenutno postoji prototip aplikacije na obje platforme i da se vrši redizajn postojećeg materijala, kompletno kreiranje sadržaja te se uskoro kreće sa početkom dizajniranja igrica.

"Naš trenutačni plan je da neku početnu verziju sa par igrica izbacimo do kraja tekuće godine, da se provjeri zainteresovanost građanstva, dobije feedback možda pokoja investicija i onda se radi na izbacivanju čitavog proizvoda. Cijela aplikacija je podijeljena u tri grupe odnosno tri životna perioda, beba, vrtić i škola, koja će pratiti školski kurikulum kroz 16 spremljenih igara te kroz igru edukovati mlade", govori Pehlić.

Whoopedu je namijenjen djeci od 2 do 8 godina, podjeljen u tri različite grupe od kojih svaka sadrži određen broj igrica posebno namjenjenih za tu dob, odnosno grupu.

Kako kažu trenutno su u fazi kreiranja finalnih sadžaja, gdje zajedno sa roditeljima te uposlenicima predškolskih i školskih ustanova, ovaj mladi tim, pokušava napraviti što kvaliteniji materijal, što bi trebalo garantovati da će igrice pored svoje zabavne strane zapravo pomagati na edukativnom polju.

Pehlić kaže kako je cilj njihovog startupa prvenstveno podići zainteresovanost za edukacijom kod djece te podići nivo znanja koji je već godinama u deklinaciji, što dokazuju mnoga istraživanja konduktovana od strane top medijskih kuća te edukacijski ustanova. A osnovna svrha je da se proširi gaming ponuda za djecu te da im se pruži content koji će im vrijediti na duže staze a opet biti zabavan.

"S obzirom da je naš proizvod je još uvijek u fazi izrade, ali i s obzirom da je startup više socijalne prirode, aplikacija će biti besplatna, barem prva puštena varijanta. Tu se neubrajaju kursevi Engleskog i Njemačkog jezika koje ćemo pružati za djecu školskog uzrasta i koji će biti certificirani od strane partnerskih ustanova za certificiranje. Što se tiče investitora već smo imali par zainteresovanih bili oni fizička lica ili neke kompanije te pozamašnu količinu kontakata, ali zasad čekamo izbacivanje prve verzije te provjeru zainteresovanosti da bi iste podatke mogli prezentovati potencijalnim investitorima te tako pokupiti neki seed investment", pojašnjava Pehlić.

Whoopedu tim trenutačno broji sedam članova kako stalnih tako i povremenih, to su Davud Kosovc koji je head dizajner, Meldina Šljivica - Marketing, Enver Bakija - full stack developer, Armin Fehrić - andorid developer, Muhammed Hasanović - dizajner i Lamija Palalija - marketing.

Projekat je u nekoliko mjeseci postojanja već učestvovao te ostvario zapažene rezultate na nekoliko startup takmičenja, pobjeda na Burch Startup takmičenju, pobjeda na Start Me up konferenciji u organizaciji Delegacije njemačkih ekonomskih poslova u Bosni i Hercegovini (AHK BiH) te Foreign Inverstors Councila, ulazak u finale Social Impac Awards koje još uvijek traje, te četvrto a i ujedno i najbolje mjesto iz BiH na ovogodišnjem Samitu Zapadno-Balkanskih zemalja u Londonu, čiji je suorganizator bila i Ambasada Velike Britanije u BiH a učestvovala su 23 tima.

I.M.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti