Prvi Tourism Networking Forum okupio turističke djelatnike BiH i regiona

08.11.2018. 11:46 / Izvor: Akta.ba
Prvi Tourism Networking Forum okupio turističke djelatnike BiH i regiona
OTVORI GALERIJU

Organizator Foruma je Agencija za komunukacije EBBE COMMS u partnerstvu s Gradom Sarajevom.

Prvi regionalni događaj pod nazivom "Tourism Networking Forum (TNF) 2018", koji je okupio preko 200 turističkih djelatnike iz Bosne i Hercegovine i zemalja regiona, te djelatnike iz srodnih poslovnih oblasti koji teže poslovnom umrežavanju i povezivanju svog poslovanja sa turizmom, svečano je otvoren danas u sarajevskoj Vijećnici.

Organizator Foruma je Agencija za komunikacije EBBE COMMS u partnerstvu s Gradom Sarajevom. Organizatori su kazali da je cilj Tourism Networking Foruma bio da se na jednom mjestu kroz kvalitetan edukativni program, poslovno umrežavanje, te promocija turizma kao poduzetničkog potencijala u BiH i regionu okupe i na taj način uspostave mreže turističkih djelatnika koja će prethoditi budućim saradnjama.

Cjelokupan Forum je osmišljen kroz tri programska dijela. U prvom edukacijskom dijelu eksperti iz hotelijerstva, marketinga i biznisa su kroz prezentacije i panelske diskusije predstavili savremene komunikacijske trendove u vezi sa turizmom, inovacijama u turizmu, te modernim biznis modelima.

Content marketingom do povećanja prodaje i direktnih bookinga zakoračilo se u tematski dio Foruma. Prezentaciju na ovu temu održao je marketinški stručnjak Ivan Bildi iz Beograda iz kompanije Likes and Cookie. Bildi je kazao da je marketing sadržaja najefikasniji način da se privuče publika, svi smo imuni na reklamu i zaustavljamo se uglavnom na nama zanimljivim sadržajima uglavnom naših prijatelja kada je riječ o internet oglašavanju, isto je i sa TV reklamama jer ih izbjegavamo na razne načine jer to nisu sadržaji koji nas zanimaju, te zbog toga oglašavanja treba prilagođavati publici.

"Content marketing je strateški put do kupca i jako je bitan ali ga treba znati kanalisati u različitim segmentima. Svako mjesto oglašavanja traži drugačiji način prezentacije, bilo da je to video, blog, slika ili neki drugi način. U kreiranje sadržaja treba uključiti i publiku jer i oni su ti koji ga kreiraju pa se to može i koristiti uz sve vaše modele oglašavanja jer onda znate šta se traži. Trebate biti fokusirani i svi trebaju da znaju šta rade, ne mogu svi sve znati pa tako treba koristiti znanja i drugih ljudi. Radite tačku po tačku, ništa se ne dešava preko noći za sve treba vrijeme", kazao je Bildi.

Dodao je i to da je jasno da je prodaja krajnji cilj svih kampanja. Ali marketing na internetu treba da ima za cilj i da promoviše nove destinacije, nove kulture, nove načine odmora, aventura i istraživanja do tada nepoznatog.

"Pored prodaje, jako je važno i kreiranje tražnje i proširenje tržišta. Pametni ugostitelji ne gledaju samo kako da imaju više noćenja već kako i da povećaju cjelokupno tržište jer je tako mnogo veća mogućnost za rast", kaže Bildi.

Dino Oreški iz Hrvatske kompanije Consalta kazao je da sve kupce treba provesti kroz četiri osnovne faze kako bi ih uopće zainteresirati za određeni sadržaj u ovom slučaju riječ je o Sarajevu i BiH i njenoj turističkoj ponudi. Kazao je da je forum kao ovaj prvi korak ka postavljanju BiH na turističku mapu Evrope ali i svijeta. 

"BiH ima jako zanimljivu povjest i autentične proizvode, ima dosta toga što može i treba ponuditi tržištu tačnije turistima i siguran sam da uz content marketing možemo ispričati pravu priču. Bitno je nači načina kako ispričati pravu priču, ljudi ne vole robe i usluge oni vole magiju i tako treba nastupati pred budućim klijentima. Ponuda treba da bude konkretna i usmjerena u pravom cilju. Hranu ćete slati ljudima koje to interesuje, adrenalinske sportove ljudima koje to zanima i tako ćete usmjeriti svoju ponudu na tačnu i ciljanu grupu. Samo kvaliteninim izračunom možete dobiti pravi rezultat", rekao je Oreški.

Edin Halilović iz agencije za digitalni marketing Lilium Digital, u svom izlaganju kazao je da njegova agencija koristi model koji se do sada pokazao jako uspješnim za privlačenjem kupaca iz njihove djelatnosti, ali da je za to trebalo jako puno rada i istraživanja.

"Ako želite privući kupce morate onda biti precizini i karakteristični za taj dio. Treba se fokusirati na bit. Priču treba ispričati potpuno iskreno, jer samo na taj način možete doći do onih koji će koristiti vaše sadržaja i usluge. Ne postoji tajna uspjeha, nju sami pronalazite. Sve što vam se pokaže ispravnim prilikom privlačenja kupaca je dobro, trebate napraviti dobru procjenu koliko zaista taj vaš kupac vrijedi i šta vi želite od njega. Tada će doći vaš uspjeh", kazao je Haliliović.

U nastavku foruma svoje predavanje održat će i marketinški stručnjak Philipp Klöckner iz Njemačke čije je predavanje nazvano "Pametno ulaganje u digitalni marketing". Klöckner je radio sa više od 100 start-upa i kompanija i njegovo jedinstveno znanje o online marketingu i Search Engine Optimization(SEO) pomoglo je kompanijama koje vrijede milijarde dolara kao što su Trivago, HomeToGo, GetYourGuide i TrainLine da rastu brže i unaprijede efikasnost svojih marketinških napora.

Prisutne će svojim predavanjem obradovati i svjetski stručnjak RJ Friedlander iz Španije koji će govoriti o temi "Uticaj online reputacije na poslovanje i savremeni marketinški trendovi u turizmu". RJ Friedlander je poduzetnik, govornik i investitor koji dolazi iz Barcelone. Osnivač je i izvršni direktor ReviewPro-a, svjetskog lidera za guest intelligence u hotelskoj industriji.

Organizator foruma će ovim istaknutim stručnjacima uručiti i specijalno priznanje, tačnije statuu koju je po uzoru na vitraž iz sarajevske Vijećnice kojim je inspirisan i logo TNF-a,  izradio kipar Adis Fejzić. 

Drugi dio programa je izložbeni – sajamskog karaktera gdje učesnici prezentuju svoje ponude na štandovima a treći dio programa čini networking gala događaj na kojem će učesnici uz formalni koncept poslovnog umrežavanja ostvariti kontakte sa ostalim učesnicima nakon čega sljeduje neformalno druženje.

Forum su još podržali i JP Sarajevo doo, Federalno ministarstvo okoliša i turizma, Turistička zajednica KS, te brojni drugi partneri.

Poslovni portal Akta.ba je medijski partner događaja.

Izložbeni prostor je za posjetitelje otvoren od 11 do 17 sati.

I.M.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti