Marko Krnjajić: Ulaganje u sebe i svoje znanje uvijek se višestruko vrati
Nemanja i Marko koji jesu Sales Coaching najbolje znaju kako postati odličan prodavač.
Sales Coaching d.o.o. Beograd održat 16.02.2019. godine u sarajevskom Hotelu Europa najkompletniji i najtraženiji kurs iz oblasti prodaje duž cijelog regiona na temu "Umijeće uspješne prodaje i komunikacije".
Nemanja i Marko koji jesu Sales Coaching najbolje znaju kako postati odličan prodavač. Oboje su krenuli od običnih prodavača i napredovali do najviših pozicija u sektorima prodaje.
Danas iza njih stoji stotinu održanih seminara o prodaji i komunikaciji sa više od 5000 polaznika i preko 450 kompanija. Nemanja i Marko su spoj uspjeha i nakon dugogodišnjeg bavljenja prodajom i vođenja prodajnih timova koji su ostvarili multimilionske cifre poželjeli su da svoje znanje i iskustvo podijele i u Sarajevu.
Jedan od osnivača Sales Coaching-a, Marko Krnjajić, govori o vrlo traženom predstojećem seminaru čiji je cilj učiniti učesnike boljima i uspješnijima.
Recite nam Marko odmah na početku, zašto seminar o prodaji?
- Biti ću jako direktan, kratak i jasan. Ljudi danas sve teže komuniciraju jedan sa drugim. Tehnologija nam je omogućila da ona bude glavni posrednik i kanal u direktnoj komunikaciji jednog čovjeka sa drugim čovjekom. Sa druge strane tog novčića se događa problem. Ljudska priroda još uvijek preferira povjerenje kao najvažniji faktor u mnogočemu, a posebno u donošenju svojih odluka. A povjerenje se najlakše i najbolje stvara kada se ostvari direktan kontakt, bez posrednika.
Današnja komunikacija (pogotovo u mlađim generacijama) je svedena gotovo samo na takozvane "smajliće", i kada ti ljudi koji su tako donedavno komunicirali zakorače u svijet odraslih, tj. poslovni svijet, događa se potpuna pometnja i oni se sve više gube u toj priči. Ovo zadnje je jako bitno u kontekstu prodaje.
Kako riješiti taj problem?
- Nekada kada ne znamo odakle da krenemo, najbolje je da krenemo od početka. A početak je savladavanje metodologije komunikacije i prodaje; od prvog koraka prodajnog procesa koji je Identifikacija klijenata, pa sve do posljednjeg Zaključenja prodaje.
Ukoliko uzmemo u obzir ovo o čemu govorite, opišite nam kako izgleda onda Vaš seminar?
- Seminar koji će se održati 16.02. u 10 h u hotelu Europa u Sarajevu će obuhvatiti sve faze prodajnog procesa. On je i namijenjen da bude i za onog početnika i za onu osobu koja je već dugo u poslu zvanom prodaja. Seminar neće biti suhoparna teorija već će sve faze prodajnog procesa pokriti sa praktičnim alatima koje već nakon odslušanog seminara možete primijeniti u svom poslu da bi povećali svoje rezultate i/ili rezultate kompanije za koju radite.
A upravo su rezultati jedino što se broji. Mi se u subotu i družimo sa klijentima samo zato da bi posljedica tog druženja bila povećanje rezultata u njihovim poslovima. To je naša misija i jedini cilj i mi to zasada uspijevamo.
Imate li neki savjet za ljude koji namjeravaju doći?
- Imam. Pokrenite se i krenite ulagati u sebe! Počnite na ovaj način jer će vam se ulaganje u sebe i svoje znanje uvijek višestruko vratiti. I za to ne postoji cijena.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.