Hoše komerc pokrenuo najmoderniju tvornicu slastica u BiH i regiji

14.11.2018. 13:37 / Izvor: Akta.ba
Hoše komerc pokrenuo najmoderniju tvornicu slastica u BiH i regiji

Mašine su kupljene u Turskoj i Njemačkoj i to od renomiranih proizvođača mašina i opreme specijaliziranih za ovu oblast. Svi uposlenici prolaze poseban program edukacije.

Hoše komerc u svoj ponudi pored hrane, grickalica Bony, Merka kafe ima i slastičarstvo, odnosno proizvodnju kolača, koju je podigao na veći nivo pokretanjem tvornice slastica.

Izet Bozalija, vlasnik i direktor firme Hoše komerc u razgovoru za poslovni portal Akta.ba je kazao kako svoje poslovanje dijele u dva segmenta, tj. dvije divizije. Prva je trgovina na veliko i malo, u okviru koje imaju razvijenu maloprodaju sa brandom Hoše komerc trgovina, i veleprodaju, odnosno distribuciju drugih brandova, kao što je Meggle. Drugi segment poslovanja je proizvodnja u okviru koje razvijaju liniju proizvoda pod brandovima Bony i Merka.

MAŠINE IZ NJEMAČKE I TURSKE

"Kolače proizvodimo devet godina i do sada su se mogli naći isključivo na policama Hoše marketa u Kantonu Sarajevo, kao i u slastičarni 'Panna cotta' na Ilidži i u Hadžićima. Nakon pokretanja tvornice slastica, odlučili smo da naše proizvode po prvi put ponudimo i drugim kupcima. Mašine su kupljene u Turskoj i Njemačkoj i to od renomiranih proizvođača mašina i opreme specijaliziranih za ovu oblast. Svi uposlenici prolaze poseban program edukacije. Mislim da sada imamo jednu od najmodernijih tvornica slastica ne samo u Bosni i Hercegovini, već i u regiji", kazao je Bozalija.

Pojasnio je da je riječ o vrhunskoj tehnologiji koja smanjuje udio manuelnog rada na minimum.

"Naša prozvodnja ima ukupno 11 uposlenika. Kolači se proizvode potpuno automatizirano, a cijeli proces proizvodnje je u velikoj mjeri robotiziran", rekao je Bozalija, te napomenu kako, sa svim poslovnim segmentima, kompanija zapošljava 223 radnika.

Govoreći o asortimanu kolača, kaže kako imaju zalivene kolače, suhe kolače, kolače sa punjenjem (torte), kao i kolače bez punjenja. Svi kolači se mogu kupiti u devet Hoše marketa u Kantonu Sarajevo, a uskoro počinju i distribuciju i u druge trgovine.

Ono što je jako bitno da u tvornici slastica dosta polažu na sigurnost proizvodnje hrane i kvalitet sirovina koji daju željeni kvalitet proizvoda. Tako da su u konačnoj fazi implementacije HACCP standarda sa propisanim higijensko-sanitarnim procudurama, a sve u cilju dobre proizvođačke prakse.

RAST PROMETA

"Kada je prodaja kolača u pitanju mi smo prezadovoljni, i bilježimo konstantan porast prometa. Mi već godinama našim potrošačima nudimo vrhunski kvalitet, a sa pokretanjem tvornice slastica dobili smo na novoj vrijednosti, i daljem unaprijeđenju kvaliteta, što su ljubitelji slastica u konačnici odmah primijetili i nagradili. Osim toga, mi daljim investicijama u proizvodni segment naše kompanije jačamo domaću proizvodnju hrane, i dajemo svoj doprinos razvoju domaće industrije. Na ovaj način otvaramo nova radna mjesta i povećavamo udio brandova na tržištu, proizvedenih u Bosni i Hercegovini", kaže Bozalija, navodeći kako kao domaći lanac trgovina, sa tradicijom dugom 39 godina, i kao jedan od najstarijih u Bosni i Hercegovini, nastoje uz neophodan kvalitet dati poseban prostor domaćim brandovima. Tako su nedovno uradili i redizajn BH korpe. Na redizajn BH. korpe kaže Bozalija su se odlučili nakon godinu i po dana od kada traje ovaj projekat, sa ciljem dodatnog promoviranja domaćih kvalitetnih brandova, što je zapravo od izuzetne važnosti za kampanju Kupujmo domaće i razvoj domaće privrede.

"Ovaj put smo umjesto bosanskih mušepki koje su ranije krasile BH. korpu, kao motiv odabrali bosanski ćilim. Poseban značaj BH. korpe je što smo kao trgovci, uspjeli spojiti očekivanja potrošača i interese domaćih proizvođača. Tim više jer se povećanje indexa prodaje kod nekih artikala koji su prošli kroz BH. korpu kreće od 70% do 100%. Do sada je ukupno oko 300 artikla od oko 30 domaćih kompanija dobilo priliku da se dodatno pozicionira i ostvari kontakt sa potrošačima u lancu Hoše marketa. Tu nismo pravili razliku, dali smo priliku i prostor kako poznatim i snažnim domaćim brandovima, tako i onim brandovima za koje se manje zna ili su na početku izgradnje svoje reference", naveo je Bozalija, te podcrtao kako ga najviše raduju zaista izvanredni komentari potrošača, koji daju ogromnu podršku BH. korpi, domaćim proizvođačima i Hoše komercu.

E. Ko.

 

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti