Nakon porodičnog u vlastiti biznis: Amna Džambić osnovala agenciju "Branded"

29.05.2018. 09:46 / Izvor: Akta.ba
Nakon porodičnog u vlastiti biznis: Amna Džambić osnovala agenciju 'Branded'
OTVORI GALERIJU

Bh. tržište bogatije je za novu Branded  full service marketinšku agenciju, osnovanu s ciljem pružanja kvalitetnih marketinških usluga.

Bosanskohercegovačko tržište bogatije je za novu Branded  full service marketinšku agenciju, osnovanu s ciljem pružanja kvalitetnih marketinških usluga.

Neke od usluga koje nudi agencija su kreativne, dizajnerske usluge, digitalni mediji i strategije, organizacija različitih evenata, promocija, te ostale marketinške usluge po zahtjevu klijenta.

Agencija trenutno ima devet stalno uposlenih, uz veliki broj saradnika koji se po potrebi angažuju.

Naziv agencije upućuje na to da je brendiranje ono po čemu žele da budu prepoznatljivi u budućnosti, a da će tako biti obećava kreativan i brendiran prostor u kojem radi ovaj mladi tim.

Urbano opremljene prostorije za sastanke, stolice, posteri i zidovi u veseloj kombinaciji boja, prostor za opuštanje, samo je mali dio interijera ove nove bh. agencije.

Godinu dana nakon osnivanja, Amna Džambić, osnivačica i direktorica Branded agencije za portal Akta.ba govori kakvi su bili počeci, kako i zašto se odlučila na pokretanje vlastitog biznisa, te koji je najdragocjeniji savjet koji je dobila od oca – Senada Džambića, vlasnika Binga.

Kako su izgledali prvi mjeseci rada?

- Izazovno, ali i pomalo komično. Naime, uredi nam još nisu bili završeni pa smo radili uz zvuke bušilice i miris boje za zidove. Bili smo mala i mlada ekipa koja je entuzijastično krenula u marketinški svijet. I godinu dana kasnije i dalje smo mlada ekipa i sasvim sigurno, jednako entuzijastična, samo je naš tim sada nešto brojniji i mnogo usklađeniji. Prvi mjeseci su već bili dobar pokazatelj da smo kao agencija na pravom putu ka ostvarenju cilja zbog kojem smo i osnovani - da budemo marketinška agencija koja će postavljati nove standarde u bh. marketingu i biti rame uz rame velikim i uspješnim agencijama.

Iza sebe već imate nekoliko urađenih projekata. Kako u vašem slučaju funkcioniše saradnja sa brendovima?

- U kratko vrijeme postojanja agencije, ostvarili smo projekte na koje smo izuzetno ponosni. Trenutno radimo na nekoliko projekata, od kreativnih kampanja do digitalnih strategija te osmišljavanja i realizacije raznih evenata. Svaki klijent, pa tako i saradnja sa njima, je drugačija. Neki klijenti su na samom početku, pa prilagođavamo aktivnosti tome, a neki su već etablirani brendovi, koji pak imaju sasvim druge zahtjeve. Svakom klijentu se u potpunosti posvetimo, a kampanje kreiramo s velikim razumijevanjem za njegove potrebe. Nastojimo udovoljiti svim zahtjevima pri čemu se trudimo nadmašiti klijentova očekivanja.

Kako ste došli do prvih klijenata? Da li ste imali razrađen plan?

- Kao nova agencija, morali smo uložiti mnogo truda i vremena kako bismo napravili bazu klijenata. Neke klijente smo kontaktirali, a bilo je i sasvim slučajnih susreta koji su rezultirali saradnjom. Marketing traži maksimalnu fleksibilnost, tako da smo uvijek u procesu planiranja. Baš kako je jedan veoma pametan čovjek, kojeg mnogo cijenim, rekao: Plan je ništa, planiranje je sve.

Kada i kako ste, zapravo, odlučili uploviti u poduzetničke vode? Kako su izgledali prvi koraci? 

- Još od ranih studentskih dana sam znala da je ovo put kojim ću ići. Obzirom na toliku želju, drugačije za mene i nije moglo biti. Prvi koraci su bili pomalo nespretni, kakvi prvi koraci uvijek i jesu. Ali svaki najmanji korak koji sam napravila se već sada isplati. Branded, ovakav kakav jeste, čisti je dokaz tomu.

Koliko Vam je pomoglo iskustvo što ste odrasli uz oca poduzetnika – jednog od najuspješnijih u BiH?

- On je od ničeg stvorio nešto zaista veliko. Uvijek je znao prepoznati prave vrijednosti i to je ono što sam, odrastajući uz njega i sama naučila.

Radeći u marketingu porodične kompanije stekla sam neophodno iskustvo za svoj dalji poslovni potez. 

Koji je najznačajniji savjet koji ste dobili od njega? 

- Dao mi je mnogo savjeta, ali najviše sam naučila gledajući ga kako radi. Ipak, kada se u meni probudi poriv da nešto učinim odmah, ishitreno i bez razmišljanja, sjetim se onoga što mi je uvijek govorio: "Polako, polako." Nikada mi nije prestao to govoriti, a ja sada shvatam vrijednost te jednostavne riječi.

S kojim ste se ključnim izazovima suočavali u svojoj karijeri kao žena i kakva je općenito pozicija žena u vašem sektoru?

- Žene se u svijetu marketinga odlično pokazuju, sve su češće u tom dinamičnom poslu i odlične su. Direktorice, menadžerice, vlasnice agencija...Svakog dana sam okružena brojnim uspješnim i pametnim ženama. Nikada nisam primijetila da me u poslu neko ne prihvaća zbog mog spola. Godine su već drugi par rukava. Zbog mojih godina me ponekad gledaju kroz povećalo, ali i to se mijenja.

S druge strane, koji je Vaš savjet mladima koji razmišljaju o pokretanju vlastitog biznisa? Da li je početi karijeru i zaplivati poduzetničkim vodama u današnje vrijeme hrabrost ili ludost?

- Oboje. Ali bez malo ludosti i dovoljno hrabrosti, gdje bi ljudi bili? Bosna i Hercegovina je zemlja u razvoju, no zemlja s velikim potencijalom. Ima tu dovoljno prostora za lični napredak mladih. Vjerujem da je na scenu nastupila generacija koja ima mnogo ideja, koja želi raditi i koja se ne boji učiniti i ono što ponekad djeluje sasvim nemoguće.

Veoma je važno imati dobre ljude oko sebe. Ljude koji će ti pružiti i dobar savjet, koji će te usmjeriti ako misle da griješiš, pružiti ruku kada misliš da padaš, radovati se tvojim uspjesima. Ja sam imala tu sreću pa sam ih imala nekoliko. Pritom sam uz oca naučila da se malim koracima grade velike stvari. I baš zato sam spremna dati savjet i podršku svakom mladom čovjeku koji mi se obrati sa idejom i željom da krene poduzetničkim putem.

Kakvi su planovi za naredni period?

- Razvijati se interno, raditi na sebi, na ljudima unutar mog tima, dodatno se educirati. Plan je i organski rasti kako se  broj klijenata povećava. Stvarati i unaprijeđivati brendove, te stvarati prepoznatljivost i vrijednost kompanijama i pomoći u izgradnji imidža. 

Razgovarala: Seida Bijedić

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti