Sarajevski aerodrom: Firma iz Mostara dobila tender vrijedan više od 10 milona KM
Nabavka sistema za rukovanje prtljagom.
JP Međunarodni Aerodrom Sarajevo d.o.o. u januaru je objavio javni poziv za nabavku sistema za rukovanje prtljagom, a danas su objavili i pobjedničku firmu koja će izvoditi radove - DEMA & S d.o.o. Mostar.
Podsjetimo, procijenjena vrijednost nabavke je 10.120.000,00 KM bez PDV-a.
Nabavka se vršila putem otvorenog postupka.
Na Aerodromu trenutno postoji sistem za rukovanje prtljagom u odlasku (BHS) koji je u funkciji. BHS je modificiran / proširen u 2017. od strane firme LogTech, Češka. Cilj nove nabavke je rekonfiguracija postojećeg CI (check-in) otoka s 14 šaltera i transportera za prijavu i instalacija novog CI otoka s 12 CI-ova (šaltera i transportera) za prijavu na takav način da se na kraju dobiju dva CI otoka, oba s rasporedom CI šaltera i CI transportera u obliku: CI šalter - CI transporter - CI transporter - CI šalter.
Kada je riječ o nabavci novog sistema isti mora biti usklađen sa evropskim standardima koji su usklađeni sa evropskim tehničkim odobrenjima, zajedničkim tehničkim specifikacijama, međunarodnim standardima i ostalim referentnim tehničkim sistemima uspostavljenim evropskom standardizacijom institucije, ili, ako oni ne postoje, bh. standardi, bh. tehnička odobrenja ili bh. specifikacije koje se odnose na projektiranje, proračun i izvođenje radova, kao i upotrebu proizvoda i funkcionalne i / ili zahtjeve kupca koji se odnose na implementaciju navedeni u tehničkoj specifikaciji.
Prema tenderskoj dokumemtaciji Linija A imat će 14 pozicija za prijavu (check inovi) i nove pozicije za prijavu na takav način da se na kraju dobije CI linija A uz raspored šaltera CI i vaga CI u obliku: CI šalter - CI vaga - CI vaga – CI.
Izvođač će ponovo koristiti sve postojeće CI-ove (CI šalteri i CI transporteri (transporter za vaganje + transporter za otpremu)). Sve izmjene ako je potrebno radi poravnanja prema novom rasporedu izvršit će dobavljač BHS. Linija A će imati sabirnu traku.
Linija B imat će 12 pozicija za prijavu (check inovi) dobavljač će kombinirati postojeće i nove CI-ove na takav način da se na kraju dobije CI linija B s rasporedom CI šaltera i CI vaga u obliku
Izvođač će ponovo koristiti sve postojeće pozicije prijave (CI šalteri i CI transporteri (dio za vaganje i dio za otpremanje)). I linija B će imati sabirnu traku.
Obaveza dobavljača je da isporuči i ugradi 13 komada novih šaltera za prijavu (12 + 1).
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.