Italijanska kompanija Calzedonia mijenja ime u Oniverse
Italijanska kompanija Calzedonia, prisutna u BiH, mijenja poslovno ime u Oniverse.
Italijanska grupa Calzedonia, poznata prvenstveno po brendovima donjeg rublja i kupaćih kostima, odlučila je promijeniti ime u Oniverse.
Kompanija svoju odluku obrazlaže pozivanjem na raznolikost sektora u kojima trenutno posluje.
Novo ime pokušava odgovoriti na diverzifikaciju interesa grupe koja je u posljednje vrijeme ulagala u sektore osim mode, odakle potiče i s kojima se generalno poistovjećuje.
Grupa posjeduje brendove kao što su Calzedonia, Intimissimi, Tezenis, Falconeri i Signorvino, između ostalih.
"Sada smo grupa veoma različitih brendova", rekao je Sandro Veronesi, osnivač i predsjednik kompanije, u vezi sa promjenom.
"Uključujemo modu, luksuz, donje rublje, jahte i vino. Zbog toga smo odlučili da promijenimo ime grupe u Oniverse. Na neki način, ova riječ evocira univerzum, poput sazviježđa naših različitih brendova. To također znači 'ići ka nečemu, kretati se u smjeru. Oniverse je takođe anagram prezimena Veronesi.", rekao je.
Sadašnji Oniverse vodi porijeklo iz Calzedonije, kompanije za izradu čarapa i kupaćih kostima koju je osnovao Veronesi 1986. godine i čiji je brend do sada davao ime grupi.
Godine 1996. rođen je Intimissimi, koji posluje na tržištu donjeg rublja (i koji ove godine emituje ozloglašenu kampanju u kojoj glumi američka glumica Jennifer Lopez).
Tezenis, koji prodaje donje rublje i kućnu odjeću, nastao je 2003. godine, a šest godina kasnije grupa je dodala novi brend svom timu akvizicijom Falconeri, brenda trikotaže.
Izlazak u sektore osim mode došao je 2012. otvaranjem vinoteke Signorvino, a niz rasta nastavljen je 2014. stvaranjem muškog brenda Intimissimi Uomo.
Sljedeće godine je kupljen Atelier Esmé, posvećen modi za vjenčanja i ceremonije.
Konačno, 2022. grupa je ušla u kapital vrhunske modne marke Antonio Marras, a ove godine je diverzifikacija nastavljena još jednom kupovinom- proizvođača luksuznih jahti Cantiere del Pardo.
Oniverse svoje proizvode prodaje u više od 5.300 prodavnica u 56 zemalja i 2022. godine ostvario je promet od oko 3.000 miliona eura, 21,6% više nego prethodne godine.
Inače, kao jedna od najcjenjenijih italijanskih marki donjeg rublja i čarapa, Calzedonia je prisutna i na našem tržištu.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.