Višegodišnje partnerstvo

DHL obnavlja partnerstvo sa Formulom 1 i udvostručuje vozni park kamiona na biogorivo

11.03.2024. 10:02 / Izvor: Akta.ba
Formula

DHL i Formula 1® su najavili višegodišnje produženje svog partnerstva, nastavljajući sa isporukom za potrebe događaja širom svijeta.

DHL i Formula 1® su najavili višegodišnje produženje svog partnerstva, nastavljajući sa isporukom za potrebe događaja FIA Formula One World Championship™ širom svijeta. Sa više od 40 godina stručnosti u logistici motosporta, DHL slavi svoju 20. godišnjicu kao zvanični logistički partner Formule 1, što ga čini najdugotrajnijim globalnim partnerom u sportu. Partnerstvo je doživjelo tranziciju u eru održivog transporta i logistike budući da Formula 1 želi postići svoj cilj “Net zero” do 2030. godine. Nakon uspješnog uvođenja kamiona na biogorivo prošle godine tokom sezone u Evropi, broj kamiona se ove godine više nego udvostručio, na ukupno 37 kamiona. Svaki kamion, u prosjeku, postiže 83% smanjenja emisija ugljika u poređenju sa kamionom na dizel motor.

“Pored obnavljanja našeg partnerstva, ponosni smo što smo najdugotrajniji globalni partner jednog sportskog događaja, obilježavajući 20. godišnjicu DHL-a kao zvaničnog logističkog partnera Formule 1, koji vodi utrku s vremenom između zvaničnih utrka Formule 1,” objašnjava gdin. Arjan Sissing, globalni šef brand marketinga u DHL Grupaciji. „Obje kompanije dijele snažnu posvećenost ciljevima održivosti i zajedničku viziju da sport učine ekološki prihvatljivijim i efikasnijim. Kao pionir u održivoj logistici, sa zadovoljstvom održavamo našu saradnju sa Formulom 1 u zajedničkom postizanju ovih ciljeva.”

Tokom svog 20-godišnjeg partnerstva, Formula 1 i DHL su doživjeli značajnu transformaciju, prošireni kalendar, koji ove godine sadrži 24 utrke i racionaliziran je kako bi se stvorio bolji slijed utrka u određenim regijama, te na taj način smanjila udaljenost i transport tereta između događaja. Najznačajnija promjena dogodila se 2019. god kada je Formula 1 objavila svoj cilj “Net Zero”, u kojem je DHL-ova  vodeća svjetska multimodalna logistika, koja uključuje cestovni, zračni i pomorski transport, ključni faktor u smanjenju emisija ugljika povezanih s logistikom. Vodeća kompanija na polju zelene logistike, pored uvođenja kamiona na biogorivo prošle godine, DHL je u svojim operacijama koristio štedljive avione Boeing 777. Ovi avioni su rezultirali značajnim smanjenjem emisije ugljika od 17% u poređenju sa tradicionalnim avionima. DHL i Formula 1 ostaju nepokolebljivi u svojoj posvećenosti zelenoj agendi i nastaviće da istražuju dodatne održive logističke inicijative tokom predstojeće sezone.

Gdin. Jonny Haworth, direktor komercijalnih partnerstava u Formuli 1, je rekao: „Kao naš najdugotrajniji partner, DHL je postao ključni dio realizacije naših događaja, tako da nam je drago što ćemo tu uspješnu saradnju nastaviti još mnogo godina. Naše partnerstvo je vidjelo da se sport transformirao na više načina, a DHL nam je pružio ogromnu podršku u našoj tranziciji ka održivijem sportu, a to će i dalje biti ključno kako se budemo približavali 2030. godini. Kako se održiva logistika nastavlja razvijati, radujem se što ću vidjeti pozitivan uticaj i inovacije koje slijede.”

Sezona 2024. je počela u Bahreinu 29. februara, označavajući uzbudljiv početak godine. Sa događajima u 21 zemlji na pet kontinenata, ova sezona uključuje tri “tripleheadera” (tri utrke tri uzastopna vikenda) i pet “doubleheadera” (dvije utrke u pet uzastopnih vikenda) – pri čemu se Formula 1 vraća u Kinu po prvi put od pandemije koronavirusa. DHL pruža ogroman logistički napor transportujući do 1.400 tona visokovrijednog tereta za svaku utrku. To uključuje trkaće bolide, gume, rezervne dijelove, gorivo, opremu za emitiranje i opremu za marketing i ugostiteljstvo.

Logistički tim DHL Motorsports-a čini tim od 100 stručnjaka, od kojih polovica radi na licu mjesta. Novi DHL-ov kamper bit će predstavljen na odabranim evropskim utrkama u kalendaru Formule 1 koji će biti službena baza timu. Opremljen solarnim panelima, stanicama za punjenje i reciklažu, ovaj održivi kamper će se transportovati pomoću kamiona na biogorivo.

„Pored povećanog broja kamiona koje pokreće biogorivo i novih održivih inicijativa, također je odlično  vidjeti da naš tim daje prioritet ekološki osviještenom putovanju, što je primjer predstavljanja nove DHL kućice za automobile“, rekao je gdin. Paul Fowler, direktor Global Motorsports Logistika u DHL Global Forwarding. “Kontinuirano istražujemo načine da postignemo cilj Formule 1 “Net Zero”, i drago nam je da sarađujemo s partnerom koji dijeli našu predanost na polju održivosti i koji je otvoren za inovativna zelena rješenja.”

Godine 2017., DHL Grupacija je bila prva logistička kompanija na svijetu koja je postavila za cilj nula emisija CO2 povezanih sa logistikom do 2050. Kao dio svoje strategije održivosti, Grupacija planira dodatnu investirati do 7 milijardi Eura do 2030. kako bi potaknula napredak ka ovom cilju. Kompanija ima za cilj da poveća usvajanje održivih goriva, ubrza elektrifikaciju svog voznog parka i izgradi zgrade koje su CO2 neutralne. Ove mjere pokazuju posvećenost DHL Grupacije smanjenju uticaja na okoliš i promovisanju održivih praksi u logističkoj industriji, zajedno sa svojim partnerima i klijentima.

TAGOVI:

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti