Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 10.07.2019. 10:07

Kancelarijske stolice - 170 komada

Izvor: Akta.ba, 09.07.2019.

BOSNA I HERCEGOVINA

Federacija Bosne i Hercegovine

Federalno ministarstvo financija - finansija

Porezna uprava Federacije BiH Sarajevo

Broj: 13/06/3-14-30-629-1/19 S.M.

Sarajevo, 03.07.2019. godine

 

Na osnovu člana 4. stav 2. Zakona o Poreznoj upravi Federacije BiH („Službene novine Federacije BiH", broj: 33/02, 28/04, 57/09, 40/10, 27/12, 7/13, 71/14 i 91/15), člana 114. Zakona o organizaciji uprave u Federaciji BiH („Službene novine Federacije BiH", broj: 35/05) i člana 70. stav 1. Zakona o javnim nabavkama BiH („Službeni glasnik BiH", broj: 39/14), v.d. direktor donosi

 

ODLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuđača LOT 1

I          

Odobrava se izbor „ProTim" d.o.o. Sarajevo, kao najpovoljnijeg ponuđača za nabavku i isporuku kancelarijskog namještaja za potrebe Porezne uprave Federacije BiH - LOT 1 - Nabavka i isporuka kancelarijskih stolica - 170 komada, po cijeni ponude u iznosu od 23.000,00 KM bez PDV-a, nakon provedene e-Aukcije.

II         

Ponuda ponuđača „ProTim" d.o.o. Sarajevo, broj: 195/2019 od 17.05.2019.godine proglašava se najpovoljnijom u skladu sa kriterijem za izbor najpovoljnije ponude - najniža cijena tehnički zadovoljavajuće ponude i Izvještaju o toku i završetku e_Aukcije, broj 1415-1-1-41/19 od 21.06.2019.godine

III        

Sa odabranim ponuđačem „ProTim" d.o.o. Sarajevo, ul. Dobrinjske bolnice broj 1A, 71 000 Sarajevo, zaključit će se Ugovor kojim će se regulisati međusobna prava i obaveze vezane za nabavku i isporuku kancelarijskog namještaja za potrebe Porezne uprave Federacije BiH - LOT 1 - Nabavka i isporuka kancelarijskih stolica -170 za potrebe Porezne uprave Federacije BiH.

IV        

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i objavit će se na web stranici Porezne uprave Federacije BiH, istovremeno s upućivanjem iste ponuđačima koji su učestvovali u predmetnom postupku javne nabavke.

Obrazloženje

Otvoreni postupak javne nabavke za nabavku i isporuku kancelarijskog namještaja za potrebe Porezne uprave Federacije BiH pokrenut je Odlukom v.d. direktora Porezne uprave Federacije BiH, broj: 13/06/3-14-30-630/2019 od 29.04.2019. godine, kako slijedi:

LOT 1 - Nabavka i isporuka kancelarijskih stolica -170 komada LOT 2 - Nabavka i isporuka ormara dvokrilnih -142 komada,

kancelarijskih stolova -142 komada i mobilnih ladičara -142 komada

Javna nabavka je provedena putem otvorenog postupka čija ukupna procijenjena i planirana vrijednost iznosi do 119.540,00 KM bez PDV-a, dok je za LOT 1 procijenjena i planirana vrijednost iznosi do 45.900,00 KM bez PDV-a.

Obavještenje o nabavci, broj: 1415-1-1-41-3-74/19 je objavljeno na portalu javnih nabavki 30.04.2019. godine i u „Službenom glasniku BiH", broj: 32/19 od 07.05.2019. godine.

Prema Izvještaju o preuzimanju tenderske dokumentacije od strane ponuđača, tendersku dokumentaciju sa portala Agencije za javne nabavke ,,e-Nabavke", od datuma objave 30.04.2019. godine, zaključno sa krajnjim datumom preuzimanja tenderske dokumentacije, preuzela su 34 (tridersetčetiri) potencijalna ponuđača.

Po navedenom Obavještenju o nabavci, broj i datum gornji, za LOT 1 dostavljeno je 6 (šest) ponuda u određenom krajnjem roku.

Komisija je blagovremeno i pravilno izvršila javno otvaranje ponude dana 21.05.2019. godine u 09:00h i sačinila Zapisnik o otvaranju ponuda koji je odmah proslijeđen ponuđačima koji su učestvovali u predmetnom postupku javne nabavke.

Nakon javnog otvaranja ponuda Komisija Ugovornog organa je pristupila pregledu i ocjeni ponuda, te o tome sačinila odgovarajuće zapisnike u kojima je utvrđeno sljedeće: da je blagovremeno pristiglo 6 (šest) ponuda, i to ponude ponuđača: „R&S" d.o.o. Sarajevo, „ProTim" d.o.o. Sarajevo, ,,GTR" d.o.o. Mostar, „SARAJEVO BUSINESS CONSULTING" d.o.o. Sarajevo, „INTER-COM" d.o.o. Zenica i „Hafele BH" d.o.o. Gračanica, da nije bilo neblagovremeno zaprimljenih ponuda; da su pristigle ponude ponuđača „R&S" d.o.o. Sarajevo i „ProTim" d.o.o. Sarajevo prihvatljive u pravnom i tehničkom smislu i ispunjavaju sve postavljene zahtjeve Ugovornog organa te im se dozvoljava dalje učešće u postupku i učestvovanje u predviđenoj e-Aukciji, a da ponude ponuđača, „GTR" d.o.o. Mostar, „SARAJEVO BUSINESS CONSULTING" d.o.o. Sarajevo, „INTER-COM" d.o.o. Zenica i „Hafele BH" d.o.o. Gračanica nisu prihvatljive u pravnom i tehničkom smislu i da ne ispunjava postavljene zahtjeve Ugovornog organa te im se ne dozvoljava dalje učešće u toku postupka, iz sljedećih razloga:

Ponuđač „GTR" d.o.o. Mostar, sa sjedištem u Mostaru, Bišće polje bb, se isključuje zbog neispunjavanja zahtjeva Ugovornog organa iz tenderske dokumentacije, u skladu sa zakonskim i podzakonskim aktima iz oblasti javnih nabavki.

Uvidom i detaljnim pregledom ponude ponuđača „GTR" d.o.o. Mostar, broj: 01-18/2018 od 21.05.2019. godine, Komisija je konstatovala sljedeće:

•          Ugovorni organ je tenderskom dokumentacijom, tačkom 3.4 b) tenderske dokumentacije, kao dokaz o ispunjavanju uslova u pogledu tehničke i profesionalne sposobnosti, zahtijevao: „Ovjerenu izjavu ponuđača o tehničkoj opremljenosti i osposobljenosti i mjerama kojima raspolaže za osiguranje isporuke roba u ponuđenom roku".

Komisija Ugovornog organa je konstatovala da je ponuđač dostavio „Izjavu o tehničkoj opremljenosti", čiji sadržaj apsolutno ne odgovara postavljenim zahtjevima ugovornog organa iz tenderske dokumentacije tj. dostavljena izjava se ne odnosi na tehničku opremljenost i osposobljenost ponuđača, kao ni mjere kojima isti raspolaže za osiguranje isporuke roba u ponuđenom roku, čime ovaj zahtjev Ugovornog organa postavljen tenderskom dokumentacijom nije ispoštovan niti ispunjen.

•          Ugovorni organ je tačkom 3.4. d) tenderske dokumentacije, između ostalog, tražio: „Detaljna tehnička dokumentacija proizvođača uredskog namještaja (kataloška dokumentacija sa tehničkim karakteristikama za ponuđenu robu) u papirnoj formi na jednom od službenih jezika u BiH) sa oznakom modela, iz koje se jasno i

nedvosmisleno mogu potvrditi sve tražene i ponuđene karakteristike robe opis predmeta nabavke".

Ugovorni organ je tenderskom dokumentacijom, u Prilogu broj 2. - Opis predmeta javne nabavke za kancelarijsku stolicu, dao detaljan opis predmeta javne nabavke, gdje je traženo: „Stolica treba da bude anatomski i ergonomski oblikovana (stolica treba poticati dinamično sjedenja kao i načelo aktivnog sjedenja) na način da pruža maksimalnu udobnost sjedenja za duže korištenje u toku dana (minimalno 8 sati), posebno dizajnirana kako bi pružila dinamičnu potporu na sve ključne dijelove kičmenog stuba, gornji, donji lumbalni kao i potpora karličnom dijelu. Stolica treba da posjeduje kvalitetni sinkro antishock mehanizam. Kvalitetni fiksni rukonasloni sa PVC oblogom (poželjno mekani jastučići na odmorištima za ruke). Rukonasloni čvrsto povezani jednim dijelom (gornji dio rukonaslona) za naslon stolice a drugim dijelom (donji dio rukonaslona) za sjedište stolice, kako bi se pružila dodatna čvrsta potpora na naslon stolice (veza sa sjedištem stolice). Visina rukonaslona - odmorišta za ruke minimalno od 235 mm do maksimalno 245mm, od sjedišta stolice. Sjedište stolice ergonomski i anatomski oblikovano, tapacirano, široko i udobno dimenzija minimalno 490/460 mm (š/d), bez rukonaslona. Sjedište stolice i naslon trebaju biti punjeni od injektirane nedeformabilne poliuteranske hladno lijevane pjene koja ne podržava gorenje, tvrdoće/gustoće minimalno 65 kg/m3, naslon minimalno 55kg/m3, sa naglaskom na kvalitet i maksimalnu udobnost za duže korištenje u toku dana (minimalno 8 sati). Čvrsti fiksni visoki kvalitetni naslon stolice za leđa, fiksno povezan sa sjedalom stolice, treba biti anatomski i ergonomski oblikovan. Visina naslona stolice od minimalno 580mm do maksimalno 730mm. Stolica treba biti dizajnirana na način da prilikom sjedenja leđa trebaju biti uspravna, a kralježnica ravna sa anatomskom i ergonomskom potporom. Stolice su presvučene vatrootpornim kvalitetnim platnom namijenjenim za intenzivno korištenje u crnoj boji. Platno treba biti testirano na otpornost na habanje prema Martindale testu minimalne kvalitete 150.000 ciklusa. Boja platna kojim je presvučena stolica je crne boje. Stolica okretna, a sjedalo stolice podesivo po visini. Postolje stolice izuzetno kvalitetna, čvrsta PVC zvijezda crne boje sa kvalitetnim i čvrstim PVC točkićima sa guminarnim gaznim slojem predviđenim za korištenje na tvrdoj podlozi. Maksimalno opterećenje stolice do 150 kg."

Uvidom u ponudu ponuđača, na strani broj 34/45 ponude, Komisija Ugovornog organa je utvrdila da je ponuđač ponudio kancelarijsku stolicu, koja nije u skladu sa zahtjevima Ugovornog organa postavljenim u Prilogu broj 2. tenderske dokumentacije (Opis predmeta nabavke - kancelarijske stolice). Naime, na strani 34/45 ponude, u dijelu „kataloška dokumentacija" ponuđač je dostavio Opis predmeta nabavke, u kojem je u pogledu zahtjeva Ugovornog organa vezanih za opis predmeta nabavke iste i ispunio na način kako je to i traženo tenderskom dokumentacijom, odnosno u cijelosti je kopirao opis predmeta nabavke iz Priloga broj 2. tenderske dokumentacije. Međutim, na strani 34/45 ponude, nalazi se i fotografija stolice koja se ne slaže sa opisom navedenim na istoj strani ponude.

• Ugovorni organ je tačkom 3.4. e) tenderske dokumentacije, kao dokaz o ispunjavanju uslova u pogledu tehničke i profesionalne sposobnosti, između ostalog, tražio: „Pojedinačna fotografija predmeta nabavke visoke rezolucije u A4 formatu u boji koja je predmet isporuke, a čiju je vjerodostojnost kandidat/ponuđač obavezan potvrditi ako to Ugovorni organ zahtjeva".

Na dostavljenoj pojedinačnoj fotografiji predmeta nabavke, na strani 36/45 ponude, ponuđač je ponudio stolicu čiji naslon nije punjen od nedoformabilne poliuteranske hladno lijevane pjene koja ne podržava gorenje tvrdože/gustoće minimalno 55m3 i koji nije presvučen platnom, kako je to traženo tenderskom dokumentacijom.

Ugovorni organ je zahtijevao da ..Sjedište stolice i naslon trebaju biti punjeni od injektirane nedeformabilne poliuteranske hladno lijevane pjene koja ne podržava gorenje, tvrdoće/gustoće minimalno 65 kg/m3, naslon minimalno 55kg/m3, sa naglaskom na kvalitet i maksimalnu udobnost za duže korištenje u toku dana (minimalno 8 sati)"

S obzirom da se fotografija kancelarijske stolice ne slaže sa opisom navedenim na strani 34/45 ponude, Komisija jednoglasno konstatuje da je ponuđač „GTR" d.o.o. Mostar dostavio fotografiju stolice, koja u cijelosti ne odgovara postavljenim zahtjevima ugovornog organa i ista ne predstavlja vjerodostojan predmet isporuke (kancelarijske stolice), kako je to traženo tenderskom dokumentacijom, čime niti ovaj zahtjev Ugovornog organa postavljen tenderskom dokumentacijom nije ispunjen jer nisu zadovoljeni zahtjevi Ugovornog organa u pogledu opisa predmeta nabavke i tehničke specifikacije.

Članom 57. stav (1) Zakona o javnim nabavkama BiH propisano je da su ponuđači dužni da se pridržavaju uslova i zahtjeva iz tenderske dokumentacije, što ponuđač, u skladu sa gore navedenim nije učinio.

Članom 68. stav (1) Zakona o javnim nabavkama BiH propisano je da ugovorni organ odbacuje ponudu ako je ponuđač dostavio nepotpune dokaze iz članova 45. do 51. Zakona o javnim nabavkama BiH.

Članom 68. stav (4) tačka i) Zakona o javnim nabavkama BiH propisano je da ugovorni organ odbacuje ponudu ako ponuda nije potpuna i ne ispunjava zahtjeve iz tenderske dokumentacije.

Naprijed navedeni članovi Zakona o javnim nabavkama BiH su osnov za odbacivanje ponude ponuđača „GTR" d.o.o. Mostar.

Ponuđač „SARAJEVO BUSINESS CONSULTING" d.o.o. Sarajevo, sa sjedištem u Vogošći, Igmanska bb, se isključuje zbog neispunjavanja zahtjeva Ugovornog organa iz tenderske dokumentacije, u skladu sa zakonskim i podzakonskim aktima iz oblasti javnih nabavki.

Uvidom i detaljnim pregledom ponude ponuđača „SARAJEVO BUSINESS CONSULTING" d.o.o. Sarajevo, broj: 65 P/19 od 17.05.2019. godine, Komisija je konstatovala sljedeće:

• Ugovorni organ je tačkom 3.10 tenderske dokumentacije definisao da se „Izjave trebaju pravilno popuniti u svim predviđenim kolonama za upis, te da svako pogrešno popunjavanje ili nepopunjavanje Izjava ili njihovog obaveznog dijela, a koje je kao takve propisala Agencije za javne nabavke BiH sa svim obaveznim elementima, ili Ugovorni organ, kao i dijelova ponude, a po zahtjevima ovog Ugovornog organa, čini povredu postupka".

U Izjavi o ispunjenosti uslova iz člana 45. stav (1) tačaka a) do d) Zakona o javnim nabavkama BiH), strana 59/65 ponude, u dijelu predviđenom da se upiše ..Mjesto i datum davanja izjave" nisu navedeni potrebni podaci, kao ni broj „Službenog glasnika BiH" u kojem je objavljeno obavještenje o javnoj nabavci. Također, u Izjavi iz člana 47. stav 1. tačaka a) do d) i 4. Zakona o javnim nabavkama i pismenoj Izjavi iz člana 52. Zakona o javnim nabavkama, nije upisan broj „Službenog glasnika BiH" u kojem je objavljeno obavještenje o javnoj nabavci.

Komisija je jednoglasno mišljenja da dostavljena Izjava o ispunjenosti uslova iz člana 45. stav (1) tačaka a) do d) Zakona o javnim nabavkama BiH nije pravilno popunjena, jer u istoj nisu upisani podaci „Mjesto i datum davanja izjave".

Što se tiče broja „Službenog glasnika BiH" koji nije upisan u Izjavama iz člana 45., 47. i 52. Zakona o javnim nabavkama, Komisija smatra da se ne radi o značajnom nedostatku zbog kojeg bi se izjave, koje u svemu drugom odgovaraju zahtjevima iz tenderske dokumentacije i zakonskim zahtjevima, smatrale neprihvatljivim. Tim više, što svi ponuđači ne moraju biti pretplatnici na „Službeni glasnik BiH", te ponuđači mogu pripremati svoje ponude i prije nego sažetak obavještenja o nabavci bude objavljen u „Službenom glasniku BiH". U skladu sa članom 14. stav 8. Uputstva o uslovima i načinu objavljivanja obavještenja i dostavljanja izvještaja u postupcima javnih nabavki u informacionom sistemu ,,E-nabavke" („Službeni glasnik BiH", broj: 90/14 i 53/15), ugovorni organ šalje sažetak obavještenja „Službenom glasniku BiH" u roku od 24 sata od trenutka slanja obavještenja o nabavci na portal javnih nabavki, međutim ugovorni organ nema kontrolu kada će biti odštampan i dostupan „Službeni glasnik BiH" u kojem je objavljeno to obavještenje o nabavci.

Shodno gore navedenom, ukoliko su svi drugi elementi izjave uredno ispunjeni i dostavljeni, neispunjavanje broja „Službenog glasnika BiH" se smatra manjim odstupanjem, te se dostavljene Izjave iz člana 47. i 52. Zakona o javnim nabavkama prihvataju kao uredne.

•          Ugovorni organ je tenderskom dokumentacijom, tačkom 3.3 a) tenderske dokumentacije, kao dokaz o ispunjavanju uslova u pogledu ekonomske i finansijske sposobnosti, zahtijevao: „Potvrda poslovne banke o solventnosti ponuđača izdata poslije datuma objave Obavještenja o nabavci (solventnost GLAVNOG RAČUNA PONUĐAČA)".

Komisija Ugovornog organa je konstatovala da je ponuđač dostavio Potvrdu poslovne banke o solventnosti ponuđača, na kojoj nije navedeno da je glavni račun firme otvoren kod Raiffeisen banke, čime ovaj zahtjev Ugovornog organa postavljen tenderskom dokumentacijom nije ispoštovan niti ispunjen.

•          Ugovorni organ je tenderskom dokumentacijom, tačkom 3.4 a) tenderske dokumentacije, kao dokaz o ispunjavanju uslova u pogledu tehničke i profesionalne sposobnosti, zahtijevao: „Spisak izvršenih ugovora o urednoj isporuci robe koja je predmet nabavke. Uz spisak realiziranih i izvršenih ugovora ugovora ponuđač je dužan dostaviti i originalnu ili ovjerenu ftc. potvrde (jedna potvrda) koje su izdali primaoci iste i/ili slične robe, a koje obavezno sadrže: naziv i sjedište ugovornih strana, predmet ugovora, vrijednost ugovora, vrijeme, mjesto i izvršenje ugovora i navode o uredno izvršenim ugovorima.

Komisija Ugovornog organa je konstatovala da na spisku izvršenih ugovora kojeg je dostavio ponuđač nije naveden predmet nabavke, te da dostavljena ovjerena ftc. potvrde ne sadrži sve potrebne elemente tj. elemente koje je ugovorni organ definisao tenderskom dokumentacijom, čime ovaj zahtjev Ugovornog organa postavljen tenderskom dokumentacijom nije ispoštovan niti ispunjen.

•          Ugovorni organ je tačkom 3.4. d) tenderske dokumentacije, između ostalog, tražio: „Detaljna tehnička dokumentacija proizvođača uredskog namještaja (kataloška dokumentacija sa tehničkim karakteristikama za ponuđenu robu) u papirnoj formi na jednom od službenih jezika u BiH) sa oznakom modela, iz koje se jasno i nedvosmisleno mogu potvrditi sve tražene i ponuđene karakteristike robe opis predmeta nabavke".

Ugovorni organ je tenderskom dokumentacijom, u Prilogu broj 2. - Opis predmeta javne nabavke za kancelarijsku stolicu, dao detaljan opis predmeta javne nabavke, gdje je traženo: „Stolica treba da bude anatomski i ergonomski oblikovana (stolica treba poticati dinamično sjedenja kao i načelo aktivnog sjedenja) na način da pruža maksimalnu udobnost sjedenja za duže korištenje u toku dana (minimalno 8 sati), posebno dizajnirana kako bi pružila dinamičnu potporu na sve ključne dijelove kičmenog stuba, gornji, donji lumbalni kao i potpora karličnom dijelu. Stolica treba da posjeduje kvalitetni sinkro antishock mehanizam. Kvalitetni fiksni rukonasloni sa PVC oblogom (poželjno mekani jastučići na odmorištima za ruke). Rukonasloni čvrsto povezani jednim dijelom (gornji dio rukonaslona) za naslon stolice a drugim dijelom (donji dio rukonaslona) za sjedište stolice, kako bi se pružila dodatna čvrsta potpora na naslon stolice (veza sa sjedištem stolice). Visina rukonaslona - odmorišta za ruke minimalno od 235 mm do maksimalno 245mm, od sjedišta stolice. Sjedište stolice ergonomski i anatomski oblikovano, tapacirano, široko i udobno dimenzija minimalno 490/460 mm (š/d), bez rukonaslona. Sjedište stolice i naslon trebaju biti punjeni od injektirane nedeformabilne poliuteranske hladno lijevane pjene koja ne podržava gorenje, tvrdoće/gustoće minimalno 65 kg/m3, naslon minimalno 55kg/m3, sa naglaskom na kvalitet i maksimalnu udobnost za duže korištenje u toku dana (minimalno 8 sati). Čvrsti fiksni visoki kvalitetni naslon stolice za leđa, fiksno povezan sa sjedalom stolice, treba biti anatomski i ergonomski oblikovan. Visina naslona stolice od minimalno 580mm do maksimalno 730mm. Stolica treba biti dizajnirana na način da prilikom sjedenja leđa trebaju biti uspravna, a kralježnica ravna sa anatomskom i ergonomskom potporom. Stolice su presvučene vatrootpornim kvalitetnim platnom namijenjenim za intenzivno korištenje u crnoj boji. Platno treba biti testirano na otpornost na habanje prema Martindale testu minimalne kvalitete 150.000 ciklusa. Boja platna kojim je presvučena stolica je crne boje. Stolica okretna, a sjedalo stolice podesivo po visini. Postolje stolice izuzetno kvalitetna, čvrsta PVC zvijezda crne boje sa kvalitetnim i čvrstim PVC točkićima sa guminarnim gaznim slojem predviđenim za korištenje na tvrdoj podlozi. Maksimalno opterećenje stolice do 150 kg."

Uvidom u ponudu ponuđača, na strani broj 19/65 ponude, Komisija Ugovornog organa je utvrdila da je ponuđač ponudio kancelarijsku stolicu, koja nije u skladu sa zahtjevima Ugovornog organa postavljenim u Prilogu broj 2. tenderske dokumentacije (Opis predmeta nabavke - kancelarijske stolice). Naime, nisu date precizne dimenzije, nije navedena kvaliteta materijala prema Martindale testu, vatrootportnost, max opterećenje stolice, čime niti ovaj zahtjev Ugovornog organa postavljen tenderskom dokumentacijom nije ispunjen jer nisu zadovoljeni zahtjevi u pogledu opisa predmeta nabavke i tehničke specifikacije.

•          Ugovorni organ je tačkom 3.4. e) tenderske dokumentacije, kao dokaz o ispunjavanju uslova u pogledu tehničke i profesionalne sposobnosti, između ostalog, tražio: „Pojedinačna fotografija predmeta nabavke visoke rezolucije u A4 formatu u boji koja je predmet isporuke, a čiju je vjerodostojnost kandidat/ponuđač obavezan potvrditi ako to Ugovorni organ zahtjeva".

Ponuđač nije ispoštovao zahtjev Ugovornog organa i dostavio pojedinačnu fotografiju predmeta nabavke visoke rezolucije u A4 formatu u boji koja je predmet isporuke, već je uz opis predmeta nabavke priložena fotografija neodgovarajuće veličine. Komisija je jednoglasno stava da ni ovaj zahtjev definisan tenderskom dokumentacijom nije zadovoljen.

•          Ugovorni organ je tenderskom dokumentacijom, Prilog br. 8 tenderske dokumentacije, propisao: „Obrazac Izjave o prihvatanju općih i posebnih uslova tenderske dokumentacije".

Ponuđač „SARAJEVO BUSINESS CONSULTING" d.o.o. Sarajevo u ponudi nije dostavio „Izjavu o prihvatanju općih i posebnih uslova tenderske dokumentacije", čime niti ovaj zahtjev Ugovornog organa postavljen tenderskom dokumentacijom nije ispoštovan niti ispunjen.

Članom 57. stav (1) Zakona o javnim nabavkama BiH propisano je da su ponuđači dužni da se pridržavaju uslova i zahtjeva iz tenderske dokumentacije, što ponuđač, u skladu sa gore navedenim nije učinio.

Članom 68. stav (1) Zakona o javnim nabavkama BiH propisano je da ugovorni organ odbacuje ponudu ako je ponuđač dostavio nepotpune dokaze iz članova 45. do 51. Zakona o javnim nabavkama BiH.

Članom 68. stav (4) tačka i) Zakona o javnim nabavkama BiH propisano je da ugovorni organ odbacuje ponudu ako ponuda nije potpuna i ne ispunjava zahtjeve iz tenderske dokumentacije.

Naprijed navedeni članovi Zakona o javnim nabavkama BiH su osnov za odbacivanje ponude ponuđača „SARAJEVO BUSINESS CONSULTING" d.o.o. Sarajevo.

Ponuđač „INTER-COM" d.o.o. Zenica, sa sjedištem u Zenici, Vrandučka 71B, se isključuje zbog neispunjavanja zahtjeva Ugovornog organa iz tenderske dokumentacije, u skladu sa zakonskim i podzakonskim aktima iz oblasti javnih nabavki.

Uvidom i detaljnim pregledom ponude ponuđača „INTER-COM" d.o.o. Zenica, broj: 206-A/19 od 15.05.2019. godine, Komisija je konstatovala sljedeće:

•          Ugovorni organ je tačkom 3.4. d) tenderske dokumentacije, između ostalog, tražio: „Detaljna tehnička dokumentacija proizvođača uredskog namještaja (kataloška dokumentacija sa tehničkim karakteristikama za ponuđenu robu) u papirnoj formi na jednom od službenih jezika u BiH) sa oznakom modela, iz koje se jasno i nedvosmisleno mogu potvrditi sve tražene i ponuđene karakteristike robe opis predmeta nabavke".

Ugovorni organ je tenderskom dokumentacijom, u Prilogu broj 2. - Opis predmeta javne nabavke za kancelarijsku stolicu, dao detaljan opis predmeta javne nabavke, gdje je traženo: „Stolica treba da bude anatomski i ergonomski oblikovana (stolica treba poticati dinamično sjedenja kao i načelo aktivnog sjedenja) na način da pruža maksimalnu udobnost sjedenja za duže korištenje u toku dana (minimalno 8 sati), posebno dizajnirana kako bi pružila dinamičnu potporu na sve ključne dijelove kičmenog stuba, gornji, donji lumbalni kao i potpora karličnom dijelu. Stolica treba da posjeduje kvalitetni sinkro antishock mehanizam. Kvalitetni fiksni rukonasloni sa PVC oblogom (poželjno mekani jastučići na odmorištima za ruke). Rukonasloni čvrsto povezani jednim dijelom (gornji dio rukonaslona) za naslon stolice a drugim dijelom (donji dio rukonaslona) za sjedište stolice, kako bi se pružila dodatna čvrsta potpora na naslon stolice (veza sa sjedištem stolice). Visina rukonaslona - odmorišta za ruke minimalno od 235 mm do maksimalno 245mm, od sjedišta stolice. Sjedište stolice ergonomski i anatomski oblikovano, tapacirano, široko i udobno dimenzija minimalno 490/460 mm (š/d), bez rukonaslona. Sjedište stolice i naslon trebaju biti punjeni od injektirane nedeformabilne poliuteranske hladno lijevane pjene koja ne podržava gorenje, tvrdoće/gustoće minimalno 65 kg/m3, naslon minimalno 55kg/m3, sa naglaskom na kvalitet i maksimalnu udobnost za duže korištenje u toku dana (minimalno 8 sati). Čvrsti fiksni visoki kvalitetni naslon stolice za leđa, fiksno povezan sa sjedalom stolice, treba biti anatomski i ergonomski oblikovan. Visina naslona stolice od minimalno 580mm do maksimalno 730mm. Stolica treba biti dizajnirana na način da prilikom sjedenja leđa trebaju biti uspravna, a kralježnica ravna sa anatomskom i ergonomskom potporom. Stolice su presvučene vatrootpornim kvalitetnim platnom namijenjenim za intenzivno korištenje u crnoj boji. Platno treba biti testirano na otpornost na habanje prema Martindale testu minimalne kvalitete 150.000 ciklusa. Boja platna kojim je presvučena stolica je crne boje. Stolica okretna, a sjedalo stolice podesivo po visini. Postolje stolice izuzetno kvalitetna, čvrsta PVC zvijezda crne boje sa kvalitetnim i čvrstim PVC točkićima sa guminamim gaznim slojem predviđenim za korištenje na tvrdoj podlozi. Maksimalno opterećenje stolice do 150 kg."

Uvidom u ponudu ponuđača, na strani broj 9/61 ponude, Komisija Ugovornog organa je utvrdila da je ponuđač ponudio kancelarijsku stolicu, koja nije u skladu sa zahtjevima Ugovornog organa postavljenim u Prilogu broj 2. tenderske dokumentacije (Opis predmeta nabavke - kancelarijske stolice). Naime, ponuđač nije naveo visinu naslona stolice. Navedena je visina stolice prema kojoj nije moguće odrediti na koji dio stolice se odnosi.

S obzirom da nisu zadovoljeni svi zahtjevi u pogledu opisa predmeta nabavke i tehničke specifikacije, time ovaj zahtjev Ugovornog organa postavljen tenderskom dokumentacijom nije ispoštovan niti ispunjen.

•          Ugovorni organ je tačkom 4.2 tenderske dokumentacije definisao „Način izrade ponude", na sljedeći način: ,,U slučaju da ponuđač primijeti da ie načinio grešku prilikom pripreme ponude ista mora biti ispravljena na način da ispravljeni podaci moraju biti jasno i nedvosmisleno vidljivi, potvrđeni vlastoručnim potpisom ponuđača i ovjereni pečatom ponuđača, sa navođenjem datuma izvršenja ispravke".

Uvidom u ponudu ponuđača „INTER-COM" d.o.o. Zenica, Komisija Ugovornog organa je uočila da su na stranici 16., 17., 18., 19.,21. i 22. izvršene ispravke u numerisanju stranica, te konstatovala da su ispravljeni podaci vidljivi, potvrđeni svojeručnim potpisom ponuđača sa navođenjem datuma izvršene ispravke. Međutim, ispravljeni podaci nisu ovjereni pečatom ponuđača, te samim tim i ispravka u ponudi ponuđača „INTER-COM" d.o.o. Zenica nije izvršena na definisani način, te se ponuda smatra neprihvatljivom.

Članom 57. stav (1) Zakona o javnim nabavkama BiH propisano je da su ponuđači dužni da se pridržavaju uslova i zahtjeva iz tenderske dokumentacije, što ponuđač, u skladu sa gore navedenim nije učinio.

Članom 68. stav (1) Zakona o javnim nabavkama BiH propisano je da ugovorni organ odbacuje ponudu ako je ponuđač dostavio nepotpune dokaze iz članova 45. do 51. Zakona o javnim nabavkama BiH.

Članom 68. stav (4) tačka i) Zakona o javnim nabavkama BiH propisano je da ugovorni organ odbacuje ponudu ako ponuda nije potpuna i ne ispunjava zahtjeve iz tenderske dokumentacije.

Naprijed navedeni članovi Zakona o javnim nabavkama BiH su osnov za odbacivanje ponude ponuđača „INTER-COM" d.o.o. Zenica.

Ponuđač „Hafele BH" d.o.o. Gračanica, sa sjedištem u Miričini, Kosica 11, se isključuje zbog neispunjavanja zahtjeva Ugovornog organa iz tenderske dokumentacije, u skladu sa zakonskim i podzakonskim aktima iz oblasti javnih nabavki.

Uvidom i detaljnim pregledom ponude ponuđača „Hafele BH" d.o.o. Gračanica, broj: 24/19 od 09.05.2019. godine, Komisija je konstatovala sljedeće:

• Ugovorni organ je tačkom 3.4. d) tenderske dokumentacije, između ostalog, tražio: „Detaljna tehnička dokumentacija proizvođača uredskog namještaja (kataloška dokumentacija sa tehničkim karakteristikama za ponuđenu robu) u papirnoj formi na jednom od službenih jezika u BiH) sa oznakom modela, iz koje se jasno i nedvosmisleno mogu potvrditi sve tražene i ponuđene karakteristike robe opis predmeta nabavke".

Ugovorni organ je tenderskom dokumentacijom, u Prilogu broj 2. - Opis predmeta javne nabavke za kancelarijsku stolicu, dao detaljan opis predmeta javne nabavke, gdje je traženo: „Stolica treba da bude anatomski i ergonomski oblikovana (stolica treba poticati dinamično sjedenja kao i načelo aktivnog sjedenja) na način da pruža maksimalnu udobnost sjedenja za duže korištenje u toku dana (minimalno 8 sati), posebno dizajnirana kako bi pružila dinamičnu potporu na sve ključne dijelove kičmenog stuba, gornji, donji lumbalni kao i potpora karličnom dijelu. Stolica treba da posjeduje kvalitetni sinkro antishock mehanizam. Kvalitetni fiksni rukonasloni sa PVC oblogom (poželjno mekani jastučići na odmorištima za ruke). Rukonasloni čvrsto povezani jednim dijelom (gornji dio rukonaslona) za naslon stolice a drugim dijelom (donji dio rukonaslona) za sjedište stolice, kako bi se pružila dodatna čvrsta potpora na naslon stolice (veza sa sjedištem stolice). Visina rukonaslona - odmorišta za ruke minimalno od 235 mm do maksimalno 245mm, od sjedišta stolice. Sjedište stolice ergonomski i anatomski oblikovano, tapacirano, široko i udobno dimenzija minimalno 490/460 mm (š/d), bez rukonaslona. Sjedište stolice i naslon trebaju biti punjeni od injektirane nedeformabilne poliuteranske hladno lijevane pjene koja ne podržava gorenje, tvrdoće/gustoće minimalno 65 kg/m3, naslon minimalno 55kg/m3, sa naglaskom na kvalitet i maksimalnu udobnost za duže korištenje u toku dana (minimalno 8 sati). Čvrsti fiksni visoki kvalitetni naslon stolice za leđa, fiksno povezan sa sjedalom stolice, treba biti anatomski i ergonomski oblikovan. Visina naslona stolice od minimalno 580mm do maksimalno 730mm. Stolica treba biti dizajnirana na način da prilikom sjedenja leđa trebaju biti uspravna, a kralježnica ravna sa anatomskom i ergonomskom potporom. Stolice su presvučene vatrootpornim kvalitetnim platnom namijenjenim za intenzivno korištenje u crnoj boji. Platno treba biti testirano na otpornost na habanje prema Martindale testu minimalne kvalitete 150.000 ciklusa. Boja platna kojim je presvučena stolica je crne boje. Stolica okretna, a sjedalo stolice podesivo po visini. Postolje stolice izuzetno kvalitetna, čvrsta PVC zvijezda crne boje sa kvalitetnim i čvrstim PVC točkićima sa guminarnim gaznim slojem predviđenim za korištenje na tvrdoj podlozi. Maksimalno opterećenje stolice do 150 kg."

Uvidom u ponudu ponuđača, na strani broj 21-23/102 ponude, Komisija Ugovornog organa je utvrdila da je ponuđač ponudio kancelarijsku stolicu, koja nije u skladu sa zahtjevima Ugovornog organa postavljenim u Prilogu broj 2. tenderske dokumentacije (Opis predmeta nabavke - kancelarijske stolice). Naime, nisu navedene dimenzije stolice, naslon za ruku nije povezan sa naslonom za leđa i sjedištem, nije navedena kvaliteta materijala prema Martindale testu, vatrootportnost, max opterećenje stolice, čime ovaj zahtjev Ugovornog organa postavljen tenderskom dokumentacijom nije ispoštovan niti ispunjen jer nisu zadovoljeni zahtjevi u pogledu opisa predmeta nabavke i tehničke specifikacije.

• Ugovorni organ je tačkom 3.4. e) tenderske dokumentacije, kao dokaz o ispunjavanju uslova u pogledu tehničke i profesionalne sposobnosti, između ostalog, tražio: „Pojedinačna fotografija predmeta nabavke visoke rezolucije u A4 formatu u boji koja je predmet isporuke, a čiju je vjerodostojnost kandidat/ponuđač obavezan potvrditi ako to Ugovorni organ zahtjeva".

Na dostavljenoj pojedinačnoj fotografiji predmeta nabavke, na strani 29/102 ponude, ponuđač je ponudio stolicu koja ne odgovara opisu iz tenderske dokumentacije tj. čija boja i rukonaslon ne odgovaraju zahtjevu iz tenderske dokumentacije.

S obzirom da se fotografija kancelarijske stolice ne slaže sa opisom iz tenderske dokumentacije, Komisija jednoglasno konstatuje da je ponuđač „Hafele BH" d.o.o. Gračanica dostavio fotografiju stolice, koja u cijelosti ne odgovara postavljenim zahtjevima ugovornog organa i ista ne predstavlja vjerodostojan predmet isporuke (kancelarijske stolice), kako je to traženo tenderskom dokumentacijom, čime niti ovaj zahtjev Ugovornog organa postavljen tenderskom dokumentacijom nije ispunjen.

Članom 57. stav (1) Zakona o javnim nabavkama BiH propisano je da su ponuđači dužni da se pridržavaju uslova i zahtjeva iz tenderske dokumentacije, što ponuđač, u skladu sa gore navedenim nije učinio.

Članom 68. stav (1) Zakona o javnim nabavkama BiH propisano je da ugovorni organ odbacuje ponudu ako je ponuđač dostavio nepotpune dokaze iz članova 45. do 51. Zakona o javnim nabavkama BiH.

Članom 68. stav (4) tačka i) Zakona o javnim nabavkama BiH propisano je da ugovorni organ odbacuje ponudu ako ponuda nije potpuna i ne ispunjava zahtjeve iz tenderske dokumentacije.

Naprijed navedeni članovi Zakona o javnim nabavkama BiH su osnov za odbacivanje ponude ponuđača „Hafele BH" d.o.o. Gračanica.

U skladu sa tačkom 5. tenderske dokumentacije, za predmetni postupak javne nabavke je predviđeno provođenje e-Aukcije u sistemu e-Nabavke.

e-Aukcija je zakazana dana, 19.06.2019. godine godine u 08:12 sati za petak, 21.06.2019. godine sa početkom u 09:00 sati. Predviđeno je da e-Aukcija traje 30 minuta.

e-Aukcija uspješno završena dana 21.06.2019.godine u 10:10h

Sistem e-Nabavke je Ugovornom organu dostavio Izvještaj o toku i završetku e-Aukcije, broj 1415-1-1-41/19 od 21.06.2019.godine.

 

Na osnovu izvještaja o toku i završetku e-Aukcije, Komisija Ugovornog organa je rangirala ponude, kako slijedi:

 

 

Redni broj

Naziv

Konačna cijena u KM bez PDV- a po završenoj e-aukciji

  1.  

„ProTim" d.o.o. Sarajevo

23.000,00 KM

 

  1.  

„R&S" d.o.o. Sarajevo

22.800,00 KM

 

 

 

*označava cijenu na koju se primjenjuje preferencijalni tretman

 

Komisija je v.d. direktoru Ugovornog organa dostavila Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda i prijedlog o izboru najpovoljnijeg ponuđača u predmetnom postupku javne nabavke.

Izbor najpovoljnijeg ponuđača izvršen je u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama BiH, podzakonskim aktima, internim aktima i tenderskom dokumentacijom.

 

Uvidom u priloženu dokumentaciju i Izvještaj o toku i završetku e-Aukcije nesporno je da je ponuda ponuđača „ProTim" d.o.o, Sarajevo prihvatljiva u skladu sa kriterijima utvrđenim u tenderskoj dokumentaciji za predmetni postupak javne nabavke, te izabrana kao najpovoljnija u skladu sa kriterijem za izbor ponude, po okončanju e-Aukcije.

 

Iz navedenih razloga primjenom člana 64. stav 1. b) i člana 70. Zakona o javnim nabavkama BiH odlučeno je kao u dispozitivu.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: