Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 16.04.2021. 12:37

Usluge tekućeg održavanja higijene u objektima Društva

Izvor: Akta.ba, 16.04.2021.

-JP BH POŠTA  d o.o. Sarajevo

GENERALNA DIREKCIJA

 

Broj: U.D-01-04-6013/21

Sarajevo, 15.04.2021 .godine

 

Na osnovu člana 70. stav (3) Zakona o javnim nabavkama, člana 45. Statuta ,,JP BH POŠTA" d.o.o. Sarajevo i člana 14 stav (2) Pravilnika o javnim nabavkama "JP BH POŠTA" d.o.o. te prijedloga - preporuke Komisije za nabavku usluga tekućeg održavanja higijene u objektima Društva broj; 07 4-11-9¬1600-18/21, od 07.04.2021 .godine Uprava Društva na svojoj 63.elektronskoj sjednici održanoj 15.04.2021.godine, donosi:

 

ODLUKU

O IZBORU NAJPOVOLJNIJEG PONUĐAČA

 

I

U postupku javne nabavke usluga - Nabavka usluga tekućeg održavanja higijene u objektima Društva ovom odlukom vrši se izbor najpovoljnijeg ponuđača „SAMSIC" d.o.o. Sarajevo, sa ukupnom vrijednošću ugovora od 348.355,00 KM bez uračunatog PDV-a, odnosno ukupnu vrijednost Ugovora od 407.575,35 KM sa uračunatim PDV-om

 

II            

Izabrani ponuđač je dužan u roku od 5 dana od dana prijema ove odluke dostaviti dokaze predviđene članom 45 Zakona o javnim nabavkama u formi i sadržaju kako je to zahtijevano u tenderskoj dokumentaciji ovog postupka nabavke. Dokazi moraju biti fizički dostavljeni na Protokol ugovornog organa najkasnije peti dan po prijemu odluke o izboru, u radnom vremenu ugovornog organa (do 16:00 sati), te za ugovorni organ nije relevantno na koji su način poslani. Dokazi koji se zahtijevaju moraju biti originali ili ovjerene kopije.

 

III          

Po okončanju roka za žalbu odnosno po pravosnažnosti ove odluke, ugovorni organ će pozvati izabranog ponuđača, radi zaključenja ugovora kojim će se regulisati međusobna prava i obaveze vezane za predmetnu nabavku, u skladu sa zahtjevima - uslovima ugovornog organa navedenim u tenderskoj dokumentaciji i zakonskim propisima koji regulišu postupke ugovaranja.

 

OBRAZLOŽENJE

Na osnovu Odluke o pokretanju postupka javne nabavke usluga tekućeg održavanja higijene u objektima Društva br.U.D 01-04-2105/21, od 02.02.2021.godine i rješenja Generalnog direktora za provođenje postupka usluga održavanje higijene u objektima Društva broj: 01-11-9-1600-2/21, od 03.02.2021.godine, Komisija je provela postupak javne nabavke, putem otvorenog postupka u predmetu usluga održavanje higijene u objektima Društva sa objavljivanjem Obavještenja o nabavci broj: 238-1-2-97-3-32/21 na Portalu javnih nabavki dana 24.02.2021.godine. Istovremeno, ugovorni organ je omogućio neograničen i direktan pristup tenderskoj dokumentaciji br 07.4-11-9-1600-10/21, putem Portala javnih nabavki, te se ista nije mogla preuzimati odnosno dostavljati na druge načine propisane Zakonom o javnim nabavkama.

Javno otvaranje ponuda u postupku predmetne nabavke, koje je održano dana 22.03.2021. godine u 12:15h, u Banket sali Generalne direkcije "JP BH POŠTA" d.o.o. Sarajevo, Obala Kulina bana br. 8, o čemu je sačinjen poseban zapisnik broj: 07.4-11-9-1600-16/21. Po završetku javnog otvaranja ponuda Zapisnik sa otvaranja je istog dana 22.03.2021 god. uručen prisutnom ponuđaču , te poslan svim ostalim ponuđačima učesnicima javne nabavke, putem maila. Komisija je prije samog otvaranja ponuda konstatovala sljedeće:

•da je ukupno 12 (dvanaest) potencijalnih ponuđača preuzelo tendersku dokumentaciju sa Portala javnih nabavki

•da su do roka za dostavljanje ponuda pristigle 4 (četiri) ponude

•da su sve koverte neoštećene, uredno zapakovane i zapečaćene

• da su na koverte stavljeni redni brojevi prema kojima se utvrđuje redoslijed otvaranja i čitanja ponuda, prema vremenu dostavljanja na Protokol i to: naziv ponuđača, ukupna cijena ponude i eventualno ponuđeni popust

Komisija je prilikom otvaranja ponuda javno saopštila podatke o nazivu i sjedištu ponuđača, ukupnu

cijenu ponude i eventualni popust, ne praveći uvid u sadržaj i validnost dostavljene dokumentacije.

Na Protokol Društva do roka određenog za prijem ponuda ( 22.03.2021.godine do 12:0Qh), pristigle su ponude sljedećih ponuđača:

1ATA LI A N GLOBAL SERVICES BH "d.o.o. Sarajevo, Ul. Zmaja od Bosne 7,

2.„ECOTIME" d.o.o Sarajevo , Ul. Lužansko polje broj 7,

3.„SAMSIC" d.o.o Sarajevo, UI.Džemala Bijedića br 185.

4.„GLOBAL TEHNICAL SERVICE" d.o.o Sarajevo Ul.Vilsonovo šetalište br.10

Nakon izvršenog otvaranja ponuda Komisija je pristupila analizi dokumentacije priložene uz ponudu u smislu provjere njene validnosti, obzirom na zahtjeve ugovornog organa iskazane u tenderskoj dokumentaciji, odnosno vrednovanju ponuda, a u skladu sa procedurama i pravilima utvrđenim Zakonom o javnim nabavkama i podzakonskim aktima i Pravilnikom o javnim nabavkama ugovornog organa, te konstatovala slijedeće:

1 „ATALIAN GLOBAL SERVICES BH "d.o.o, Sarajevo, Ul. Zmaja od Bosne 7, sa ukupnom vrijednosti ponude, bez uračunatog PDV-a u iznosu od 399.510,00 KM, uživa preferencijalni tretman, ispunjava sve pravne, ekonomske i tehničke uslove ugovornog organa definisane tenderskom dokumentacijom, te je ista ocjenjena kao formalno -pravno, ekonomski i tehnički prihvatljiva.

2,„ECOTIME" d.o.o Sarajevo , Ul. Lužansko polje broj 7, sa ukupnom vrijednosti ponude, bez uračunatog PDV-a u iznosu od 399.510,00 KM, uživa preferencijalni tretman .ispunjava sve pravne, ekonomske i tehničke uslove ugovornog organa definisane tenderskom dokumentacijom, te je ista ocjenjena kao formalno -pravno, ekonomski i tehnički prihvatljiva.

3.„SAMSIC" d.o.o Sarajevo, UI.Džemala Bijedića br 185 ,sa ukupnom vrijednosti ponude, bez uračunatog PDV-a u iznosu od 399.510,00 KM, uživa preferencijalni tretman ispunjava sve pravne, ekonomske i tehničke uslove ugovornog organa definisane tenderskom dokumentacijom, te je ista ocjenjena kao formalno -pravno, ekonomski i tehnički prihvatljiva.

4 „GLOBAL TEHNICAL SERVICE" d.o.o Sarajevo Ul.Vilsonovo šetalište br.10 ,sa ukupnom vrijednosti ponude, bez uračunatog PDV-a u iznosu od 445.050,00 KM, uživa preferencijalni tretman ispunjava sve pravne, ekonomske i tehničke uslove ugovornog organa definisane tenderskom dokumentacijom, te je ista ocjenjena kao formalno -pravno, ekonomski i tehnički prihvatljiva.

Cijeneći činjenično stanje, Komisija konstatuje da su za javnu nabavku usluge održavanja higijene u objektima Društva pristigle ukupno 4(četiri) prihvatljive ponuda za Ugovorni organ.

Poštujući uslove tenderske dokumentacije kojom je predviđeno održavanja E-aukcije a sve u skladu sa Pravilnikom o uslovima i načinom korištenja e-aukcije ("Službeni glasnik BiH" broj: 66/16), Komisija je zakazala e-aukciju na portalu Javnih nabavki (www.ein.aov.ba) za dan 05.04.2021 godine sa početkom u 11:00 sati i predviđenim početnim trajanjem e-aukcije od 15 minuta.

Nakon okončane e-aukcije koja je trajala 211 minuta {Izvještaj o toku i završetku E-aukcije u prilogu) a shodno utvrđenom kriteriju „najniža cijena", Komisija konstatuje da je: 

"JP BH POŠTA" d.o.o. Sarajevo

GENERALNA DIREKCIJA

- cijena ponude ponuđača ATALIAN GLOBAL SERVICES BH "d.o.o. Sarajevo u iznosu od 373.130,00 KM bez PDV-a, a manja za 6,603089% u odnosu na cijenu početne ponude koja je iznosila 399.510,00 KM bez PDV-a

-cijena ponude ponuđača „ECOTIME" d.o.o Sarajevo, u iznosu od 385.125,00 KM bez PDV-a manja za 3,600661% u odnosu na cijenu početne ponude koja je iznosila 399.510,00 KM bez PDV- a

cijena ponude ponuđača „SAMSIC" d.o.o. Sarajevo, u iznosu od 348.355,00 KM bez PDV-a manja za 12,804435% u odnosu na cijenu početne ponude koja je iznosila 399.510,00 KM bez PDV-a

cijena ponude ponuđača „GLOBAL TEHNICAL SERVICE" d.o.o Sarajevo, u iznosu od 348.754,50 KM bez PDV-a manja za 21,637007% u odnosu na cijenu početne ponude koja je iznosila 445.050,00 KM bez PDV-a

Nakon svega gore navedenog te provedene E-aukcije, utvrđena je konačna rang lista ponuđača koji su ispunili kvatifikacione uslove i to kako slijedi:

Red. broj

Naziv ponuđača

Ukupna cijena ponude bez PDV-a, (KM)

1.

„SAMSIC" d.o.o. Sarajevo

348.355,00 KM

2.

„GLOBAL TEHNICAL SERVICE" d.o.o Sarajevo

348.754,50 KM

3.

„ATALIAN GLOBAL SERVICES BH "d.o.o. Sarajevo

373.130,00 KM

4.

„ECOTIME" d.o.o Sarajevo

385.125,00 KM

Obzirom da ponuda ponuđača „SAMSIC" d.o.o Sarajevo u ukupnom iznosu od 348.355,00 KM bez uračunatog PDV-a u potpunosti odgovara traženim tehničkim zahtjevima ugovornog organa, da ovaj ponuđač ispunjava sve formalno-pravne, tehničke i ekonomske uslove odnosno zahtjeve ugovornog organa, odnosno da je njegova ponuda prihvatljiva za ugovorni organ, data je preporuka ugovornom organu da se u predmetnom postupku javne nabavke izvrši dodjela ugovora navedenom ponuđaču. Cijeneći navedeno donesena je odluka kao u dispozitivu.

 

PRAVNA POUKA:

Svaki ponuđač koji ima legitiman interes za konkretan ugovor o javnoj nabavci i koji smatra da je ugovorni organ u toku konkretnog postupka dodjele ugovora prekršio jednu ili više odredbi Zakona o javnim nabavkama i /ili podzakonskih akata ima pravo uložiti žalbu ugovornom organu u roku od 10 (deset) dana po prijemu odluke o izboru, shodno članu 99. i članu 101. Zakona o javnim nabavkama.

Dostaviti: -Upravi Društva -Služba za pravne,kadrovske i opće poslove (nosilac posla) -Služba marketinga -Sektor za EKF poslove -Odjeljenje za Javne nabavke -Ponuđačima (putem komisije) -a/a

 

 

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: