Kako voditi prodajni tim na daljinu?

25.06.2021 09:17:17
Kako voditi prodajni tim na daljinu?

Dobra komunikacija sa timom je uvijek važna.

Dobra komunikacija sa timom je uvijek važna ali dobra komunikacija sa timom kada radite tokom pandemije je od suštinskog značaja!

Vaš tim u ovakvim situacijama ima mnoštvo pitanja i prirodno je da žele odgovore. U vremenu krize traže liderstvo i stabilnost. Način na koji komunicirate sa svojim timom može u njima pobuditi ili sigurnost ili paniku i strah od budućnosti. Obzirom da su mnogi timovi sada primorani da rade on line timska dinamika i komunikacija su promjenjene.

Kako nastaviti komunicirati sa timom kvalitetno uprokos ovakvoj situaciji?

KOMUNICIRAJTE

Kad odete iz kancelarije, svako svojoj kući, osnovi komunikacije se ne mijenjaju. Jedino što sada letite zatvorenih očiju.

Kad ste zajedno u kancelariji, članovi tima ne moraju ni da progovore, dovoljna komunikacije je govorom tijela i facijalnim ekspresijama. Niko ne mora da vam kaže da su umorni, zabrinuti, da se ne slažu… sve se to vidi na njima.

Kad radite od kuće – ne u tolikoj mjeri!

Nećete znati šta se dešava sa vašim timom ukoliko ne komunicirate sa njima. Oni, s druge strane, neće znati šta se dešava u firmu – ukoliko im vi to ne kažete. Upravo iz ovog razloga – komunikacija je esencijalna.

Komunikacija počinje sa tim liderom, vi kao lider morate potencirati komunikaciju sa zaposlenima i pokazati im primjerom šta želite da vidite u njihovom ponašanju. Recite im šta se dešava, kakve su odluke donešene i šta treba da se uradi u narednom periodu.

Razvijajte naviku u svom timu da stalno komunicirate, možda još uvijek nemaju naviku i možda još uvijek nisu navikli da vas kontaktiraju kad imaju problem ili im nešto treba. Vi kao lider trebate da ovo podstičete i da ohrabrujete članove tima da vas kontaktiraju kad im treba pomoć, postanite primjer komunikacije kakvu želite da viite u svom timu.

Rad od kuće lako demotiviše članove tima i budi u njima osjećaj da su izolovani i sami. Samim time pada i motivacija. Ukoliko osjete da su van zbivanja, vrlo lako mogu da se demotivišu.

Zapamtite, bolje je komunicirati previše, nego premalo.

UBRZAJTE KOMUNIKACIJU

Koliko često komunicirate sa pojedinim članovima tima kad ste na poslu? Sad kad radite od kuće ovo morate ubrzati, odnosno skratiti. nemojte da prođe sedmica ili duže da niste komunicirali sapojedincima u timu.

Zoom sastanci su nova realnost

Potrudite se da komunicirate gotovo svaki dan. Ista stvar je i sa odlukama, odluke koje ste donijeli davno možda više nisu relevantne, dakle, redovno komunicirajte sa svojim timom i prođite kroz odluke, revidirajte ih zajedno.

BUDITE ISKRENI, BUDITE HUMANI

Sva komunikacija mora biti zasnovana na ovim principima.

Ukoliko vam tim ne vjeruje, tokom ove krize, neće vas slušati i sumnjaće u vaše odluke i pravac u kom ih vodite. Kad su vremena krizna, ljudi cijene iskrenost. Više će vam vjerovati ukoliko priznate da stvari nisu sjajne u ovom trenutuku, isto tako će vam vjerovati da će biti bolje.

Iskrenošću, gradite povjerenje u timu.

Budite jasni u svojoj komunikaciji. Provjerite da li su odluke koje ste donijeli shvaćene na pravi način. Možda ne treba da bude dio vašeg riječnika, pogotovo kad ih informišete ili im dajete uputstva.

Ukoliko komunikacija u timu nije jasna, ljudi će nejasnoće popunjavati svojim interpretacijama što će neminovni dovesti do problema. Sumirajte ono što ste rekli na kraju komunikacije i tražite da čujete i njihovo viđenje.

Tokom ove situacije, tim prolazi kroz mnogo problema. Većina tih problema neće imati nikakve veze sa poslom. Ljudi imaju djecu u kući dok rade, djeca imaju školu on line ili zadaću koju moraju uraditi, možda se neko u njihovom okruženju razbolio, možda su zabrinuti…

Iz ovog razloga, komunikacija sa timom mora biti humana, fokusirajte se na ljude.

Pitajte ih šta rade, dajte im do znanja da ste tu za njih. Ovo će imati veliki uticaj na njih i na njihovo mentalno stanje

NEMOJTE MIKROMENADŽIRATI (NIKADA)

Često dobijamo pitanja tipa: “Kad radim od kuće kako da znam da li članovi moga tima išta rade?”

Odogovr je – ako nemate povjerenje u članove svog tima, onda ste ih pogrešno odabrali. Nedostatak povjerenja ne bi smio biti tema ni u kom slučaju.

Fokusirajte se na rezultate. Ne treba da vas zanima kako se neko organizuje u kući punoj djece i galame. Nastavite da jasno komunicirate, budite otvoreni, pokažite ljudskost i dajte svom timu vjetar u leđa.

Ukoliko smatrate da vam treba trening iz bolje komunikacije ili timskog koučinga, kontaktirajte Agenciju INFINITUM da porazgovarate na ovu temu i skoje trening prema vašim potrebama.

Infinitum Blog

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Obrazovanje