Procjena rizika - temeljna obaveza iz područja zaštite na radu
Osnovno polazište za uspostavu organizacije, uređivanje i provođenje zaštite na radu u kompaniji je procjena rizika.
Osnovno polazište za uspostavu organizacije, uređivanje i provođenje zaštite na radu u kompaniji je procjena rizika.
Poslodavac je obvezan organizirati i provoditi zaštitu na radu, vodeći pri tome računa o prevenciji rizika te obavještavanju, osposobljavanju, organizaciji i sredstvima. Obavezan je provoditi prevenciju u svim radnim postupcima, u organizaciji rada i upravljanju radnim postupcima, pri čemu mora osigurati radnicima najveću moguću razinu zaštite na radu.
Pri organiziranju i provođenju zaštite na radu, poslodavac je obvezan uvažavati prirodu obavljanih poslova te prilagoditi zaštitu na radu promjenjivim okolnostima radi poboljšanja stanja. Poslodavac je u organizaciji radnog procesa i povjeravanju poslova radniku obvezan voditi računa o sposobnostima radnika koje mogu utjecati na zaštitu na radu.
U svrhu unapređivanja sigurnosti i zaštite zdravlja radnika poslodavac je obvezan poboljšavati razinu zaštite na radu i usklađivati radne postupke s promjenama i napretkom u području tehnike, zdravstvene zaštite, ergonomije i drugih znanstvenih i stručnih područja, te ih je obvezan organizirati tako da smanji izloženost radnika opasnostima, štetnostima i naporima...
Poslodavac je obvezan imati procjenu rizika izrađenu u pisanom ili elektroničkom obliku, koja odgovara postojećim rizicima na radu i u vezi s radom i koja je dostupna radniku na mjestu rada.
Propusti učinjeni u postupku procjene rizika (npr. propust uočiti vjerojatnost nastanka opasnog ili štetnog događaja na radu ili u vezi s radom, pogrešna procjena štetnosti događaja, odnosno podcjenjivanje njegove štetne posljedice i sl.) ne oslobađaju poslodavca obveza i odgovornosti u vezi sa zaštitom na radu.
INPROZ - Institut d.o.o. Tuzla je kompanija čija osnovna djelatnost su poslovi projektovanja, zaštite od požara, zaštite na radu i zaštite okoliša.
Garant profesionalnosti, visokokvalitetnog pružanja usluga te besprijekoran odnos prema poslu i klijentu su prije svega dugogodišnje iskustvo i stručan visokoobrazovan kadar, koji se stalno usavršava i dodatno educira da bi pratili evropske i svjetske trendove u oblasti svog poslovanja. Pored kadra oslanjau se na najsuvremeniju i najefikasniju opremu koju redovno obnavljaju. Kadrom i opremom, te svojim odnosom prema poslu neprestalno osvajaju i šire tržište na kojem djeluju.
Zaštitite svoj kadar na vrijeme i kontaktirajte INPROZ - Institut d.o.o. Tuzla.
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.