Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 21.01.2020. 15:36
(aukcija) Nabavka grafičkih usluga za potrebe Fonda za penzijsko i invalidsko osiguranje Republike Srpske - rezervisani ugovori
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
312-7-2-15-3-11/20
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv FOND ZA PENZIJSKO I INVALIDSKO OSIGURANJE RS
IDB/JIB 4400411170007
Kontakt osoba Maja Pavlović Kikić
Adresa Njegoševa br. 28A
Poštanski broj 76300 Bijeljina (sp bl)
Opština/Grad Bijeljina (Bijeljina)
Telefon (055) 490-950
Faks (055) 202-936
Elektronska pošta csluzba@fondpiors.org
Internet adresa www.fondpiors.org
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Socijalna skrb
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka grafičkih usluga za potrebe Fonda za penzijsko i invalidsko osiguranje Republike Srpske - rezervisani
ugovori
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka grafičkih usluga za potrebe svih organizacionih jedinica Fonda za penzijsko i invalidsko osiguranje
Republike Srpske, koje podrazumijevaju štampanje hromokartonskih fascikli u zelenoj i roze boji, bijelih
hromokartonskih fascikli sa tri preklopa i natron koverti, sukcesivno po potrebi Fonda.
Predmetni postupak nabavke provodi se u skladu sa članaom 9. Zakona o javnim nabavkama, članom 51. Zakona o
profesionalnoj rehabilitaciji, osposobljavanju i zapošljavanju invalida („Službeni glasnik Republike Srpske“
broj 37/12 i 82/15) i Zaključkom Vlade Republike Srpske broj: 04/1-012-2/535/12 od 14.06.2012. godine.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 22900000-9 | Razni štampani materijal |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Definisano u Tenderskoj dokumentaciji
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
11100,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
- Filijala Banja Luka, Ul. Zdrave Korde br.10, 78000 Banja Luka,
- Filijala Prijedor, Ul. Vožda Karađorđa br. 2, 79101 Prijedor,
- Filijala Doboj, Ul. Nikole Pašića br. 22, 74000 Doboj,
- Filijala Bijeljina, Ul. NJegoševa 28A, 76300 Bijeljina,
- Filijala Istočno Sarajevo, Ul. Nikole Tesle br. 12, 71420 Pale,
- Filijala Trebinje, Ul. Vuka Karadžića br. 15, 89101 Trebinje,
- Centralna služba, Ul. NJegoševa 28A, 76300 Bijeljina.
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
12 mjeseci
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Definisano u Tenderskoj dokumentaciji
III 8. Rezervisan ugovor
Da.
Ugovor rezervisan samo za kandidate, odnosno ponuđače koji zapošljavaju, u odnosu na ukupan broj zaposlenih,
više od 50% lica s invaliditetom, a koji ne mogu obavljati poslove u normalnim uslovima.
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
27.1.2020.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 30.1.2020. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 30.1.2020. 12:30:00
Adresa i mjesto Fond za penzijsko i invalidsko osiguranje Republike Srpske, Ul.
NJegoševa br. 28A, 76300 Bijeljina, I sprat, kancelarija br. 29.
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Trošak pripreme ponude i podnošenja ponude u cjelini snosi ponuđač.
Tenderska dokumentacija se kroz informacioni sistem „E-nabavke“, objavljuje na Portalu javnih nabavki i ista se
može preuzeti isključivo sa ovog portala (www.ejn.gov.ba).
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Maja Pavlović Kikić
Adresa Njegoševa br. 28A
Poštanski broj 76300 Bijeljina (sp bl)
Opština/Grad Bijeljina (Bijeljina)
Telefon (055) 490-958
Faks (055) 202-936
Elektronska pošta maja.pavlovic.kikic@fondpiors.org
Internet adresa www.fondpiors.org
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba Maja Pavlović Kikić
Adresa Njegoševa br. 28A
Poštanski broj 76300 Bijeljina (sp bl)
Opština/Grad Bijeljina (Bijeljina)
Telefon (055) 490-958
Faks (055) 202-936
Elektronska pošta maja.pavlovic.kikic@fondpiors.org
Internet adresa www.fondpiors.org
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
MAX PAPIR Banja Luka d.o.o. - Ul. Braće Pantića broj 9 78000 Banja Luka
-
GAMA d.o.o. Brčko distrikt BiH - Poljoprivrednik III/48 76000 Brčko Distrikt
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
JP BH Pošta d.o.o. Sarajevo - ul. Obala Kulina bana br. 8 71000 Centar
-
COMPANY-DIS d.o.o. Tuzla - ul. Mehmedalije Maka Dizdara, Stupine B-8, lamela 4 75000 Tuzla
-
DEUS SYSTEM d.o.o. Banja Luka - Ulica Dunavska broj 1c 78000 Banja Luka
-
GRAFIČAR Stanoje-Zele Lujić s.p. Doboj - Kralja Aleksandra 60, Doboj, Doboj 74000 Doboj
-
TANG ART, vl. Tošić Gojko, s.p. - Bulevar mira br. 7 76100 Brčko
-
JP Zavod za udžbenike i nastavna sredstva a.d. - Zorana Cvijetića 58. 71123 Istočno Novo Sarajevo