Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 20.05.2019. 12:31
(aukcija) Nabavka peleta
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1029-7-1-25-3-13/19
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JAVNA ZDRAVSTVENA USTANOVA DOM ZDRAVLJA PRIJEDOR
IDB/JIB 4400715040002
Kontakt osoba MAJA GRANDIĆ
Adresa Vožda Karađorđa 2
Poštanski broj 79000 Prijedor (sp bl)
Opština/Grad Prijedor (Prijedor)
Telefon (052) 211-503
Faks (052) 211-503
Elektronska pošta nabavke.dzprijedor@yahoo.com
Internet adresa www.domzdravljaprijedor.org
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Grad,Prijedor
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka peleta
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka i isporuka peleta za potrebe grijanja Ambulanti porodične medicine
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 09111400-4 | Goriva na bazi drveta |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
45 tona
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
16000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Ambulanta porodične medicine-Kozarac, 79 102 Prijedor i Ambulanta porodične medicine-Omarska, 79 103
Prijedor
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do ispunjenja svih elemenata iz ugovora
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Detaljno u Konkurentskom zahtjevu
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Detaljno u Konkurentskom zahtjevu
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Detaljno u Konkurentskom zahtjevu
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
30.5.2019.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 6.6.2019. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 6.6.2019. 12:30:00
Adresa i mjesto Vožda Karađorđa br. 2, Prijedor, centralna zgrada, kancelarija br. 45
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija se preuzima direktno sa Portala javnih nabavki i ne može se dostavljati na druge
načine. Tendersku dokumentaciju sa Portala, preuzima samo registrovani ponuđač lično. Neće se prihvatiti
ponuda ponuđača koji je preuzeo dokumentaiju na neki drugi način i posredstvom nekog drugog registrovanog
ponuđača.
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
BOKSIT a.d., Modifikovano ime: Kompanija BOKSIT a.d. - Trg rudara 1 75446 Milići
-
Euro Stil d.o.o. Doboj - ul. Nikole Tesle broj 71 74000 Doboj
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
IZAZOV d.o.o. Kalesija - Industrijska zona bb, Gornja Kalesija 75260 Kalesija
-
FAGUS d.o.o. Kotor Varoš - Ulica Cara Dušana bb 78220 Kotor Varoš
-
FL WOOD d.o.o. - u stečaju Foča - Nikole Bojovića bb 73309 Foča
-
FINAL GROUP d.o.o. Sanski Most - Lušci Palanka bb. 79260 Sanski Most
-
DRVOSJEČA d.o.o. Sarajevo - ul. Bačići do broja 72 71000 Novi Grad