Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 29.06.2017. 13:26
(HR) Nabavka usluga zakupa i upravljanja oglašavanjem te sadržajem na Internet medijima i društvenim mrežama (Grupa I i Grupa II)
Hrvatska-Zagreb: Usluge oglašavanja
2017/S 122-247233
Obavijest o nadmetanju
Usluge
Odjeljak I: Javni naručitelj
27905228158
Ulica grada Vukovara 72
Zagreb
10000
Hrvatska
Osoba za kontakt: Mato Ćosić
Telefon: +385 16164757
E-pošta: nabava@lutrija.hr
NUTS kod: HR
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: https://www.lutrija.hr/
Odjeljak II: Predmet
Usluge zakupa i upravljanja oglašavanjem te sadržajem na Internet medijima i društvenim mrežama (Grupa I i Grupa II).
Predmet nabave su usluge zakupa i upravljanja oglašavanjem te sadržajem na Internet medijima i društvenim mrežama podijeljenom prema grupama nabave na Grupu I – zakup i upravljanje oglašavanjem na Internet medijima i Grupu II – zakup i upravljanje oglašavanjem i sadržajem na društvenim mrežama.
Grupa I – zakup i upravljanje oglašavanjem na Internet medijima
Mjesto izvršenja predmeta nabave su prikazi bannera i drugih oglasa na internet medijima sukladno popisu media iz Troškovnika za Grupu I. Mjesto isporuke odgovarajućih media planova, post-buy analiz.
Predmet nabave za Grupu I su usluge zakupa i upravljanja oglašavanjem na Internet medijima sukladno detaljnom opisu i količinama određenim u Troškovniku za Grupu I iz priloga ove Dokumentacije o nabavi. Ponuditelj je obvezan postaviti i emitirati oglase te upravljati kampanjom s vlastitog neovisnog servera i omogućiti praćenje kampanje od strane naručitelja, praćenje na stranici naručitelja i po potrebi ograničavanje prikazivanja oglasa jedinstvenom korisniku. Detaljnije u Dokumentaciji o nabavi.
Grupa II – zakup i upravljanje oglašavanjem i sadržajem na društvenim mrežama
Mjesto izvršenja predmeta nabave su prikazi bannera i drugih oglasa na internet medijima sukladno popisu media iz Troškovnika za Grupu II. Mjesto isporuke odgovarajućih media planova, post-buy anali.
Predmet nabave za Grupu II su usluge zakupa i upravljanja oglašavanjem i sadržajem na društvenim mrežama sukladno detaljnom opisu i količinama određenim u Troškovniku za Grupu II iz priloga ove Dokumentacije o nabavi. Predmeta nabave za Grupu II uključuje: 1. Oglašavanje na društvenoj mreži Facebook/Instagram te Google search i display network pretraživačkoj i prikazivačkoj mreži. 2. Account management, 3. Community management (Facebook, Instagram). Detaljnije u Dokumentaciji o nabavi.
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti gospodarski subjekt dokazuje:
— izvatkom iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi članici njegova poslovnog nastana.
Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz točke A. gospodarski subjekt u ponudi dostavlja:
— ispunjeni ESPD obrazac (Dio IV. Kriteriji za odabir, Odjeljak A: Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti: točka 1.) za gospodarskog subjekta (ponuditelja).
Detalji u Dokumentaciji o nabavi.
Odjeljak IV: Postupak
Hrvatska Lutrija d. o. o., Ulica grada Vukovara 72, HR-10000 Zagreb.
Odjeljak VI: Dopunski podaci
Koturaška cesta 43/IV
Zagreb
10000
Hrvatska
Telefon: +385 14559930
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa:www.dkom.hr
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
JP NIO Službeni list BiH Sarajevo - Džemala Bijedića 39 71000 Sarajevo
-
BRISAN USLJED PRIPAJANJA - OPRESA d.o.o. Sarajevo - ul. Kolodvorska br. 12 71000 Sarajevo
-
UG Obala Art Centar Sarajevo - Hamdije Kreševljakovića 13 71000 Sarajevo
-
J.P. RTRS Banja Luka - Trg Republike Srpske broj 9 78101 Banja Luka
-
avaz-roto press d.o.o. Sarajevo - ul. Tešanjska br. 24a 71000 Centar
-
JU za sport odmor i rekreaciju Bihać - Mirze Delibašića broj bb 77101 Bihać
-
JP GRADSKA DVORANA doo Sanski Most - Naselje 17. viteške krajiške brigade bb 79260 Sanski Most
-
Odbojkaški klub Bihać u Bihaću - Sportska dvorana Luke bb 77000 Bihać