Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 12.07.2017. 09:32
Izvođenje radova na sanaciji i rekonstrukciji operacionih sala i intenzivne njege
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
843-1-3-19-3-33/17
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv ZU KANTONALNA BOLNICA "DR. IRFAN LJUBIJANKIĆ" BIHAĆ
IDB/JIB 4263189550001
Kontakt osoba Amir Mujetić
Adresa Darivalca krvi 67
Poštanski broj 77000 Bihać (bhp sa)
Općina/Grad Bihać
Telefon (037) 318-800
Faks (037) 318-901
Elektronska pošta amir.mujetic@kbbihac.ba
Internet adresa www.kbbihac.ba
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao pod I 1.
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Unsko-sanski kanton
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Građevinske instalacije, Instaliranje električnih instalacija i priključaka (sklopova)
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Radovi na sanaciji i rekonstrukciji operacionih sala i intenzivne njege
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Detaljan opis predmeta nabavke dat je u tenderskoj specifikaciji koja je sastavni dio tenderske dokumentacije
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45215140-0 | Građevinski radovi na bolničkim objektima |
Dodatni predmet(i) | 45454000-4 | Radovi na rekonstrukciji |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Data je u tenderskoj specifikaciji
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
854700,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Radovi će se izvoditi u objektu ugovornog organa koji se nalazi u sjedištu.
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do izvršenja obaveza sa obje ugovorne strane
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
-Rješenje o upisu u sudski registar ili izvod iz sudskog registra ili izjava nadležnog organa ili potvrda izdata od strane
nadležnog organa kojim ponuđač nedvosmisleno dokazuje da je registriran za obavljanje predmetne djelatnosti.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
-Uvjerenje od strane poslovnih banaka da žiro račun ponuđača nije bio u blokadi u posljednjoj godini dana poslovanja
računajući vrijeme od dana objave obavještenja o nabavci predmeta nabavke,
-Poslovni bilansi za period poslovanja u posljednjoj financijskoj godini,
-Izjavu o ukupnom prometu u posljednje tri financijske godine poslovanja.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
-Spisak izvršenih ugovora u posljednje tri godine poslovanja ,
-Izjavu o angažiranom tehničkom osoblju ili tehničkim organima , naročito onom osoblju koje je angažirano za poslove
nadzora i kontrole kvaliteta, a za koje se ne može zahtjevati da su zaposleni kod ponuđača,
-Potvrdu (dokaz o raspolaganju) o građevinskim mašinama i tehničkoj opremi kojom izvođač raspolaže u svrhu ispunjenja
ugovora,
-Izjavu ponuđača da prihvata preduzimanje mjera upravljanja zaštitom okoline i mjera enrgetske efikasnosti koje će
privredni subjekat primjenjivati prilikom izvođenja radova,
- Izjavu ponuđača o garantnom periodu za instalirane aparate i uređaje,
- Izjavu ponuđača o postgarantnom periodu za instaliranu opremu , aparate i uređaje,
- Dokaz ponuđača da instalirana oprema i uređaji imaju ovlašteni servis registriran u BiH,
-Ovjerenu Kopiju licence za ponuđača izdatu od strane Ministarstva za prostorno uređenje USK za djelatnost građenja i
pojedinih dijelova građevine- instalacije za hidro, mašinske i elektro radove,
-Ovjerenu Kopiju licence za stručna lica odgovorna za izvođenje radova,
- Dokaz o radnom iskustvu za odgovorna lica ponuđača koja vrše nadzor i kontrolu kvalitete.
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 9.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Da
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 2.a. Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Postgarantni servis 10,00 %
2 Rok izvršenja 10,00 %
3 Cijena 70,00 %
4 Garancija 10,00 %
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
21.8.2017.
IV 3.c. Novčana naknada
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 30.8.2017. 11:45:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 30.8.2017. 12:00:00
Adresa i mjesto Sjedište ugovornog organa, zgrada uprave, sala za sastanke, soba br. 8.
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija se može preuzeti sa web stranice ugovornog organa :www.kbbihac.ba
uz obavezu ponuđača da u pisanoj formi obavijesti ugovorni organ da je preuzeo TD i navede adresu za dostavu pošte.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ELMORAD d.o.o. Banja Luka - Ulica Ivana Franje Jukića broj 11 78000 Banja Luka
-
MARKOVIĆ INVEST-R.M. d.o.o. Laktaši - Ulica Nemanjina bb 78250 Laktaši
-
EKO-GRADNJA d.o.o. Sarajevo - Munira Gavrankapetanovića broj 106 71210 Ilidža
-
ZU Kantonalna bolnica Dr. Irfan Ljubijankić Bihać - Darivalaca krvi broj 67. 77000 Bihać
-
Kolinvest d.o.o. Sarajevo - ulica Hamdije Čemerlića br.37 71000 Sarajevo
-
EURO STAN d.o.o. Istočno Sarajevo - Hilandarska 1 71123 Istočno Novo Sarajevo
-
UNIGRADNJA d.d. Sarajevo - ul. Rajlovačka cesta bb 71000 Sarajevo
-
Niskogradnja d.o.o. Laktaši - Ulica Karađorđeva broj 63 78250 Laktaši