Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 22.06.2017. 09:32
Nabavka prehrambenih artikala za kiosk na aerodromu
AERODROMI REPUBLIKE SRPSKE AD
BANJA LUKA
Broj: 01-432-1/17
Datum: 21.06.2017.
POZIV ZA DOSTAVU PONUDA
NARUČILAC: Aerodromi Republike Srpske a.d., Banja Luka
VRSTA POSTUPKA NABAVKE: Postupak nabavke na koju se ne primjenjuje Zakon o javnim nabavkama (Službeni glasnik BiH BR.39/14) članu 86. stav 1 pod a) roba za dalju prodaju
PREDMET NABAVKE: Nabavka robe
I - OPIS PREDMETA NABAVKE: Nabavka prehrambenih artikala za kiosk na aerodromu
Molimo Vas da nam dostavite ponudu za nabavku prehrambenih artikala za kiosk na aerodromu po specifikaciji navedenoj u priloženoj dokumentaciji poziva za dostavljanje ponuda.
1. Isporuka robe: Roba će se isporučivati sukcesivno po potrebi Ugovornog organa.
2. Mjesta isporuke robe: kiosk na aerodromu, Mahovljani bb. Laktaši
3. Period na koji se zaključuje ugovor: Ugovor se zaključuje na period od 1 (jedne godine od dana obostranog potpisivanja Ugovora.
4. Plaćanje robe vršiće se po cijenama iskazanim u ponudi/cjenovniku ponuđača u roku od 15 dana po prijemu uredno ispostavljene fakture i/ili shodno zaključenom ugovoru.
5. Procjenjena vrijednost nabavke: 11.000,00 KM bez PDV-a
II - SADRŽAJ PONUDE
Ponuđači su obavezni uz ponudu dostaviti sljedeću dokumentaciju kojom potvrđuju da ispunjavaju uslove tražene zahtjevom za dostavu ponuda:
a) Popunjen Obrazac za dostavljanje ponude - robe, koja je data u Obrascu za dostavljanje ponude (Aneks 1.)
b) Ponudu sačinjenu na Obrascu za cijenu ponude koju je ponuđač dužan popuniti potpisati i ovjeriti sa fiksnim jediničnim cijenama bez PDV-a, posebno iskazanim PDV-om i ukupnom cijenom sa uračunatim PDV-om izraženo u KM, kako je dato u tenderskoj dokumentaciji (Aneks 2.);
v) Dokaz (Aktuelni izvod iz sudskog registra) o registracij i u relevantnom profesionalnom ili trgovačkom registru u zemlji u kojoj je ponuđač osnovao firmu, a kojim se dokazuje njegovo pravo da se profesionalno bavi određenom djelatnošću koja je predmet ove nabavke.
Ovjerena kopija Aktuelnog izvoda iz sudskog registra ne smije bita starija od tri mjeseca, računajući to od dana objave Poziva na veb stranici Ugovornog organa.
g) Potvrdu poslovne banke kod koje Ponuđač ima glavni račun, kojom se potvrđuje da transakcioni račun ponuđača nije bio blokiran najmanje šest (6). mjeseci od dana izdavanja potvrde
d) Ovjeren i popunjen Nacrt ugovora (Aneks 3.) Svaku stranu nacrta koji je dat uz zahtjev za dostavljanje ponude ponuđač (ovlašteno lice ponuđača) je obavezan da i parafira, potpiše te priložiti uz ponudu).
III - KRITERIJ ZA DODJELU UGOVORA:
a) Kriterij za dodjelu ugovora je najniža cijena tehnički zadovoljavajuće ponude
b) Ponuđači mogu ponuditi samo jednu cijenu i ne mogu je mjenjati.
IV - NAČIN PODNOŠENJA PONUDE I ROK:
Ponuda se izrađuje na način da čini cjelinu i mora biti napisana neizbrisivom tintom. Ispravke u ponudi moraju biti izrađene na način da su vidljive i potvrđene potpisom ponuđača, uz navođenje datuma ispravke.Svi listovi ponude moraju biti čvrsto uvezani na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova, osim garantnih dokumenata. Dijelovi ponude kao što su uzroci, katalozi, mediji za pohranjivanje podataka i sl.Koji ne mogu biti uvezani, ponuđač obilježava nazivom i navodi u sadržaju ponude kao dio ponude. Sve strane ponude moraju biti numerisane na način da je vidljiv redni broj stranice ili lista, u skladu sa članom 8. stav (6) i (7) Uputstva za pripremu modela tenderske dokumentacije i ponude.Ako ponuda sadrži štampanu leteratutu, berošure, kataloge i sl.Koji imaju izvorno numerisane brojeve, onda se ti dijelovi ponude ne moraju dodatno numerisati.
Ponuđač podnosi ponudu neposredno ili putem pošte, u zatvorenoj koverti ili kutiji, ovjerenoj pečatom, na adresu Protokol: Aerodromi Republike Srpske a.d. , (u daljem tekstu: adresa Naručioca) i to najkasnije do 06. 07. 2017. godine do 12,00 sati, sa naznakom „PONUDA ZA NABAVKU PREHRAMBENIH ARTIKALA ZA KIOSK broj: 01-432-1/17 - NE OTVARAJ". Na poleđini (prikladnom mjestu) pošiljke mora biti naznačen naziv i adresa ponuđača. Ponuda mora biti zatvorena na način da se prilikom otvaranja ponude, može sa sigurnošću uvrditi da se prvi put otvara. Ponuda sa varijantama nije dozvoljena. Blagovremenim se smatraju ponude koje su do isteka roka
za podnošenje ponude prispjele na Protokol Naučioca, bez obzira na način i vrijeme slanja. Neblagovremene ponude neće biti razmatrane, već će neotvorene biti vraćene ponuđaču, uz naznaku da su neblagovremeno prispjele.
U roku za podnošenje ponuda ponuđač može da izmjeni, dopuni ili povuče svoju ponudu. Ponuđač podnosi izmjenu, dopunu ili povlačenje ponude, na način koji je određen za podnošenje ponuda, na adresu Naručioca: Protokol:_____, sa naznakom_____ „IZMJENA/DOPUNA POVLAČENJE PONUDE ZA NABAVKU ____BROJ:___/17 - NE OTVARAJ"
IV -OBAVJEŠTENJE O DODJELI UGOVORA
Svi dobavljači će biti obaviješteni o odluci ugovornog organa o rezultatu postupka javne nabavke u roku od najkasnije 7 (sedam) dana od dana donošenja odluke, i to elektronskim putem, faksom, poštom ili neposredno. Uz obavještenje o rezultatima postupka ugovorni organ će dostaviti ponuđačima odluku o izboru najpovoljnije ponude ili poništenju postupka, kao i zapisnik o ocjeni ponuda.
V POUKA O PRAVNOM LIJEKU
U slučaju da je ugovorni organ u toku postupka javne nabavke izvršio povredu odredbi Zakona ili podzakonskih akata, imate pravo uložiti žalbu ugovornom organu, na način i u rokovima propisanim članu 99. i 101. Zakona.
PRILOZI:
1. Obrazac za dostavljanje ponude -(Aneks 1)
2. Obrazac za cijenu ponude (Aneks 2.)
3. Nacrt Ugovora (Aneks 3. )
U ime Ugovornog organa
DIREKTOR
Miroslav Janjić,dipl.inž.saob.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Klas d.d. Sarajevo - ul. Paromlinska br. 43 71000 Novo Sarajevo
-
TPDC Sarajevo d.d. Sarajevo - ul. Rajlovačka bb 71000 Sarajevo
-
GOLD MIGNON d.o.o. Sarajevo - ul. Olimpijska bb, Mojmilo 71000 Sarajevo
-
SPRIND d.d. Rajlovac-Sarajevo - ul. Rajlovačka cesta bb 71000 Sarajevo
-
ANTONIO COMMERCE d.o.o. Mostar - uL. Blajburških žrtava bb. 88000 Mostar
-
Hoše-Komerc d.o.o. Sarajevo - ul. Tvornička br. 20 71210 Ilidža
-
BOSNA-KOM d.o.o. Gračanica - Stjepan Polje bb 75320 Gračanica
-
AS d.o.o. Jelah-Tešanj - Industrijska zona Ekonomija broj 5 74260 Tešanj
-
STATIONERY d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Rudarska br. 61 75000 Tuzla