Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 22.12.2016. 07:51

Nabavka usluga reinženjeringa poslovnih procesa kako bi se postigla bolja iskorištenost postojećih resursa informacionog sistema

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 21.12.2016.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

806-1-2-24-3-23/16



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv JAVNA USTANOVA APOTEKE SARAJEVO
IDB/JIB 4200280090003
Kontakt osoba Kemal Dzevlan
Adresa S.H. Muvekita 11.
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Stari Grad (Sarajevo)
Telefon (033) 722-665
Faks (033) 722-667
Elektronska pošta pravna@apoteke-sarajevo.ba
Internet adresa www.apoteke-sarajevo.ba

I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

Kao pod I 1.

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN

I 5.b. Nivo

Kantonalni nivo,Kanton Sarajevo

I 5.c. Djelatnost

Zdravstvo

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Usluge, Ostale usluge

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Reinženjering poslovnih procesa


II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Reinženjering poslovnih procesa koji je predmet ovog postupka ima za cilj da se sadašnji poslovni procesi učine efikasnijim i
efektivnijim, kako bi se postigla bolja iskorištenost postojećih resursa informacionog sistema u Ugovornom organu.

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 72000000-5 Usluge informacijske tehnologije: savjetovanje, razvoj programske podrške, internet i podrška


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim ugovora

Definisao u TD pod tačkom 6.4.3.

II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

1200000,00

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Sjedište Ugovornog organa

II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Definisao u TD pod tačkom 6.4.3.

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Ne

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

U skladu sa tačkom 25 TD

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Rješenje o registraciji koje je izdao nadležni sudski organ u BiH ili nadležni organ u zemlji porijekla kojim se dokazuje, da je
ponuđač registrovan za obavljanje predmetne djelatnosti ne starije od 3 mjeseca od dana dostavljanja ponude

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

Popis minimalno 8 osoba koje od strane Ponuđača mogu biti angažovani na optimizaciji i reinžinjeringu poslovnih procesa
poslovno-informacionog sistema, koji su kvalificirani i imaju iskustvo na istim, što se dokazuje detaljnim životopisima za
svakog angažovanog

III 8. Rezervisan ugovor

Ne

III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama

III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju

Ne

III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga

Da

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Ne

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

9.2.2017.

IV 3.c. Novčana naknada

Ne

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 9.2.2017. 09:00:00


IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 9.2.2017. 10:00:00
Adresa i mjesto S.H. Muvekita 11, Sarajevo

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

Dostava TD vršiti će se u skladu sa članom 55. ZJN

 

INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY

PART I: CONTRACTING AUTHORITY



I 1. Contracting authority data

Name JU "Apoteke Sarajevo"
UIN 4200280090003
Contact person Kemal Dževlan
Address S.H. Muvekita 11.
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Stari Grad (Sarajevo)
Telephone (033) 722-665
Fax number (033) 722-667
Email address pravna@apoteke-sarajevo.ba
Website address www.apoteke-sarajevo.ba

I 2. Address for obtaining tender documents

As in I 1.

I 3. Type of the contracting authority, level and main activity

I 3.a. Type of contracting authority

The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL

I 3.b. Level of government where contracting authority belong to

Canton level,Sarajevo Canton

I 3.c. Main activity of contracting authority

Health

PART II: OBJECT OF THE CONTRACT


II 1. Type of the contract

Services, Other services

II 1.a. Title of the object of the contract

Business Process Re-engineering

II 1.b. Description of the object of the contract


Business Process Re-engineering, which is the subject of this procedure aims to present business processes more efficient
and effective, in order to achieve a better utilization of existing resources of the information system in the contracting
authority.

II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)

Main vocabulary
Code Description
Main object 72000000-5 IT services: consulting, software development, Internet and
support

II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract

Defined in the section 6.4.3 of the tender documentation

PART III: PROCEDURE


III 1. Type of procedure

Open procedure

III 2. Conditions for obtaining tender documents

III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?

No

III 2.b. Obtainable until

9.2.2017.

III 2.c. The fee for the tender documents

No

III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate

Date and time 9.2.2017. 09:00:00
Address and place S.H. Muvekita 11, Sarajevo

PART IV: ADDITIONAL INFORMATION

Tender documentation delivery will be carried out in accordance with article 55 of the Law of the Public Procurement in BiH

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: